Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

For noen få dager siden kjøpte jeg Xbox 360 Pro med 60 GB, Headset, Trådløs Stikke og 2 spill på kjøpet. Grunnen til dette var at jeg kjøpte Core ikke lenge etter at 360 var kommet ut. Og jeg fant ut at jeg ikke sparer mye på å bare kjøpe alt det utstyret og spillene. Jeg er fornøyd.

Med ny, stor harddisk begynte jeg å laste ned alle demoer jeg hadde lyst på. Deriblant Call of Duty 2 og Tenchu Z. (Vet ikke hvorfor Tenchu, trodde det var kult med sniking og sånt) Da fant jeg ut. Hva skjedde med Xbox 360?!

Altså... dagens spill er jo full hd (de fleste), de fleste er jobbet mye med, avansert og suksessfull. Og når jeg ser på COD 2 og Tenchu Z! De har jo elendig grafikk!! Iallfall Tenchu Z, ser ut som et PS2-spill og Kameo og Monster Madness virker mere som Xbox Original-spill enn 360-spill!

Jeg vet at disse spillene var de første på 360 sammen med PGR 3 og noen andre, men hvorfor begynte spillutviklere med så dårlig grafikk og gameplay på 360 for så å gjøre grafikken og gameplayet 3 ganger så bra, på samme maskin?? Det skjønner jeg ikke...

Jeg vet om opgraderingen til 512 mb (eller noe, leste om det, husker ikke helt) for å kunne kjøre Gears of War i 2006. Men var det det som forandret alt eller?

Og 360 kom jo 2 år før PS3, men det kan jeg nesten ikke merke nå. Men da den kom ut, så jo spillene ut som PS2 og Xbox. Så da undrer jeg... Hva var vitsen med å lage en konsoll som ligner så mye på forrige generasjon? Nå er jo det fikset, men da var det bare dumt!

Så hva tror dere?


the_engineer
  • 0
Microsoft dreit i om grafikken var elendig, bare de fikk lage nestegenerasjonskonsollen først
What the fuck are u looking at!!!
  • 0
Nå synes jeg du overdriver. Ja, 360 hadde ikke den beste grafikken da den kom, men den var mye bedre enn PS2 og Xbox Du har forsåvet et poeng, men så lenge den er bra nå, er det greit for meg
En Fuego!
  • 0
Men nå er jo grafikken super!!
  • 0
Utviklere lærer seg å utnytte maskinene etterhvert. Bare se på launch-spillene til PS2 og sammenlign dem med God of War, f.eks...
  • 0
"Skrevet av: Soma Cruz
2009-07-06 21:34
Utviklere lærer seg å utnytte maskinene etterhvert. Bare se på launch-spillene til PS2 og sammenlign dem med God of War, f.eks..."

Helt enig!
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Ja, enig, men jeg tror flere hadde kjøpt den vis de hadde sett hvor god grafikk og hvor avansert det var
  • 0
De første spillene til en konsoll ser alltid dårligere ut enn de som kommer senere. Utviklerne må lære seg og utnytte maskinvaren, og slikt tar tid.
This is great banter, it really is.
  • 0
Jeg er helt enig i at utviklerne må lære seg å utnytte maskinvaren til det maksimale. Bare se på GTA: Liberty City kontra GTA: San Andreas.
Type here.
  • 0
jaja, men 360 har jo vært den samme hele tiden.
  • 0
Jeg for min del så på det som et minus at MS spyttet ut en ny konsoll etter 4 år, virker som svindel og jeg føler egentlig bare at Sony, og Nintendo, klarte å ikke spytte ut en ny konsoll så snart den var ferdig, men heller valgte å arbeide bedre på den.
Om MS hadde gjort det samme ville 360 komt med HDMI, større hardisk og 0 RROD.
Og selvfølgelig bedre grafikk på sine spill.
  • 0
  • Missing Avatar
  • fos
Det jeg tror er at det også vil være sånn i de første neste-neste generasjonsspillene.
  • 0
jeg synes cod2 har bra grafikk. hender faktisk at jeg spiller det også på pc da vet ikke om det er noen forskjell
  • 0
Lurer på om PS4 kommer ut først denne gangen?

(jeg er xbox fanboy)
www.monjui.com
  • 0
Jeg synes at mange av de gamle xbox 360 spillene har super grafikk enda. Bare se på kameo for eksempel. Mer fargerikt spill skal man lete lenge etter. Og Perfect Dark ga en helt ny holdning til teksturer. Og for å ikke snakke om Project Gotham Racing 3.
  • 0
Du er ikke så fryktelig smart er du.

COD2 er et Xbox original spill. Og det er ikke maskinvaren som er blitt bedre, det er utviklerene som er det. Angående Tenchu....drittspill vil alltid finnes... kan ikke forvente at alle spill skal holde nivået til f.eks Uncharted
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
Det eneste bra med uncharted er grafikken og det er tilogmed de 2 ps3fanboy kompisene mine enig i!
  • 0
Siterer the_engineer:
Det eneste bra med uncharted er grafikken og det er tilogmed de 2 ps3fanboy kompisene mine enig i!


QFT...not! Uncharted er da et helt bruktbart actionspill også, enda grafikken helt klart er det som skiller det ut fra mengden.
This is great banter, it really is.
  • 0
brukbart ja, men ikke supert!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!