Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

1 no doubt
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
1...
Drækk me måte, fæst me måte. Kem i faen e måte?!
  • 0
  • Zook
  • Zook
3!
You're sleeping over, right?
  • 0
1.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Skisse 1

Absolut
  • 0
Skisse 1, helt klart
  • 0
Skisse 1 var drittøff. Bruk den!
  • 0
hmm,
nummer 1!
  • 0
Skisse 1
"I don't have a license to kill... I have a learners permit!"
  • 0
Skisse 1.
  • 0
Skisse 2.
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
Skisse 1
  • 0
nr 2, helt klart
  • 0
Nr. 1, lett
Se, jeg skrev en Z-9-NG! :P
  • 0
#1
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Jeg tror jeg går for nummer 2, det er litt mer klassisk Batman.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Nr 2 eller 3.2 fordi batmann bare er badass og nr3 fordi selve spillet handler om skurker. Men nr3 ble for stor så i min bok ble det nr 2
  • 0
  • eppi
  • eppi
numero uno
Sk8 is a job, I love it
  • 0
Ingen tvil hva folket liker og jeg må nok også si at skisse nummer 1 var den tøffeste selv om nummer 3 var litt annerledes og stilig
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
#1
I was frozen, today!
  • 0
føler for skisse nr. 1 her ass ;) den var annerledes og good looking

Skisse nr. 1 !
#The Brave Xboxer's#
  • 0
1 ser ut som en bolle.
2 ser litt for pro ut.
3 ser rett og slett forstyrrende ut.

Ingen av dem.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand... you fail. Epic pwnage
  • 0
nr1 !!! soleklart
  • 0
2.. Eneste skissen som skriker Gamereactor.
Ville bare lagt en litt annen mørkere bakgrunn. ellers er denmest oversiktlig. 1 og 3 må man se hardt på for å finne "gamereactor" teksten i det hele tatt...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!