Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

ikke for å ta tiden deres men jeg står med penger som skal gå til spill å æ lurer på hva jeg skal velge mellom Infamus eller Prototype f.eks skriv ka som er bra med spillet.
:D I am back in the saddle again
  • 0
Har hørt at Infamus skal være bedre en prototype, men har selv ikke prøvd det. Men det gode med Prototype er at volden i det er helt herlig(<3), det kan være utfordrende, gøy og løpe rundt og fly med parkour og masse annet spenende greier. Men som sagt har jeg hørt at Infamus skal være bedre så...
Kjærlighet er en flagermus som blir vasket med en tannbørste<3
  • 0
Hørt fra en venn at Prototype er så irriterende vanskelig at dt ikke er noe vits å spill det

Men uansett om han ikke hadde sagt det ville jeg fortsatt ha sat Infamous
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
kewlt men æ ska vente på flere komentarer så kan æ bestemme mæ godt før æ kjøper noen av dem
:D I am back in the saddle again
  • 0
Jeg ville ha gått for InFamous. Rett og slett fordi jeg syns det ser bedre ut enn Prototype.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
tja blir å kjøpe begge en gang men æ vil ha et av dem nå snart en av dem eller godfather 2 men er det trophies i prototype og infamus
:D I am back in the saddle again
  • 0
Det er trophies i begge spillene ja.
Alle spill som har kommet ut etter Januar har trophies. Alle som kommer ut er krevd å ha det.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
yes e throphies freak
:D I am back in the saddle again
  • 0
.... Og hva har vi spillanbefalingstråden til mon tro

http://gamereactor.no/forum/?forum=4&thread=5621&page=75&la
st=2009-07-20+00%3A13%3A12


Uansett har jeg kun inFAMOUS og jeg må si at det er ett herlig superhelt-sandkassespill. jeg vil ta den så langt som at det er det beste faktisk. Historien er kul, de grafiske mellomsekvensene er lekre, knallbra stemmeskuespill, kontrollen er bunnsolid & du har en stor by med masse av oppdrag å fullføre. Noen har en tendens til å være repeterende og det er noen pop-ups og grafiske glipper her og der, men ingenting som er i nærheten av å ødelegge totalopplevelsen. 9/10 fra meg
  • 0
hmmm ja vurdere infamus men høre så mye knall om begge spellan e så kult at æ e så usikker
:D I am back in the saddle again
  • 0
ikke kjøp prototype, det har dårlig grafikk og mangen bugs osv.

infamus har best grafikk og gameplay

jeg har begge på ps3, og infamus er soleklart best... ble lei prototype etter 2 døgn
We're all going to Hell, we may as well go out in style!
  • 0
Jeg ga inFamous 9/10 og den karakteren står jeg fortsatt fast ved..

Prototype dog, slår imidlertig jackpot på ren, brutal moro, og jeg vil nok si det er spillet du får yte mest ut av og som "varer" lengst.

Kort sagt vil jeg si at Prototype gir en morsom og ikke minst kul spillopplevelse, mens inFamous føles desto mer ferdig og polert.

.. Det det kommer ned til til slutt er vel egentlig om du er ute etter en voksen og latterlig gørrete actionsaus, eller om du er mer inne i tegneserier og vil ha "noe" mindre overdrevne krefter å bry deg med..

Jaja, your choice.. Buy them both!!!
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Prototype er mindrape og awesome de første to timene, men det går raskt over etter bryllupsnatten, Spillet blir svært repeterende, selve gameplayet er brilliant, det er friheten som virkelig gjør spillet moro, men oppdragene blir repeterende beskytt den tanksen/septikktankeren mot bølger av huntere, flere huntere med to ekstra sterke huntere i runde 2, og til slutt mange huntere med to hydras. Angrip den, conumer ham, ødelegg den basen, ødelegg alle helikoptrene/ bloodtox generatorene/ strømgeneratorene osv osv osv... Det er som om noen lagde verdens kuleste spill basert på mange ulike superkrefter og glemte å lage missions for å sitere en venn av meg. Jeg vil kalle det verdens beste drittspill.

inFamous er relativt kulere, den klarer å holde en overall spennings og action kurve som holder på deg. Du får det du ser ikke noe bullshit, gode kontrollere mange kule eksplosjoner, god atmosfære, cinematiske tegneseriestripe aktige cutscenes, heftig plot, spillet har en sjel, det hadde ikke prototype. Prototype føles overfladisk. Jeg likte dette veldig godt, og håper enkelt og greit at de lager en trilogi ut den her. Karakteren utvikler seg med sine krefter mot godt eller ondt, og vil skifte personelighet etterhvert, folk vil ta bilder av deg med mobilene hvis du er hero, eller kaste stein på deg hvis du blir ond, danne lynsjmobber osv. byen kjennes levende.

Konklusjon begge spill er gode, kjøp inFamous først, og hvis du er sulten på mer skaff deg prototype.

"dirty hitman" skrev om Prototype at det var frustrende og irriterende vanskelig, det er sant, spillet har en merkelig vanskelighets kurve. Helt vilkårlig...
  • 0
#-hard to choose
:D I am back in the saddle again
  • 0
ingen tvil, kjøp InFamous, prøv demoen da vel. www.gamerankings.com er også en hjelpsom side. men du sa du er trophy freak... hmmm kankje det ja...
  • 0
tøft da går æ 70% for det
:D I am back in the saddle again
  • 0
inFamous!
Har ikke prøvd prototype, men jeg ser at grafikken er ikke det helt store...

Hvis du er trophy freak er det ikke umulig å få platinum på inFamous.
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
JEg ville gått for Prototyper.. Det er super artig.
  • 0
InFamous ...ingen spess grunn ser bare best ut;)
kjetil
  • 0
inFamous, har det selv og syns det er veldig bra.
  • 0
:D I am back in the saddle again
  • 0
velg inFamous det er mye bedre grafikk på det enn på prototype.
  • 0
hehe
:D I am back in the saddle again
  • 0
:D I am back in the saddle again
  • 0
Synes selv at Prototype blir veldig fort kjedelig, og etter å ha sett litt nøy på InFamous er det nesten så jeg ville ha kjøpt meg PS3 bare for å få det...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!