Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jupp, på tide å blogge om noe..og nå som det har vært så mye snakk om achivement og sånn, tenkte jeg skulle skrive litt om det. Okei, de som nå lusker ut bakdøra og tenker "å, nei, ikke flere lister", har jeg en ting å si. STOP right there! Dette er nok ikke en sånn blogg. Dette er en menings-greie.. Langt fra meningsløst. ...sier vi..

Anyway: Det er en ting jeg syns er litt artig å tenke på, og det er disse lette trophy'ene. Jeg mener, det er visst ikke alltid meningen at man trenger å føle seg så veldig flink når disse pokalene "plinger" opp på skjermen.

Joda, jeg vet om mange vanskelige trophy's og achivements. Jeg kan tenke meg hvor kult det må være når man oppnår noen av disse. Hvis du for eksempel klarer å få udødelig-tropyen på LBP syns jeg virkelig at man fortjener en shiny pokal.

Men så er det disse lette, rare trophy'ene.

En gang fikk jeg en pokal der det sto "du har sunget din første sang". Hø?! Jeg prøvde altså, og brukte singstar på den måten det er meningen..og *Pling* Øh, fortjente jeg virkelig en pokal for den prestasjonen? Jeg sangla på en sang... Jeg skjøt IKKE ned en million minion's på ett sekund eller noe sånt. Senere en gang holdt jeg på å le meg ihjel da jeg på Guitar hero Metallica fikk en trophy for å nesten falle ut av låten. Haha! Jeg spilte forferdelig, og det er sykt at jeg kom igjennom greia..også fikk jeg pussig nok en pokal for den elendige innsatsen.

Det er vel egentlig ingen tvil om at jeg suger i å samle trophy's. Så da er det jo godt å vite at de jeg faktisk får er ganske morsomme.
Meeeeeeen, skal det nå være sånn, innrømmer jeg gjerne at jeg savner noen...jeg mener..hvorfor har ikke jeg fått noen av disse ennå?

Pling! Gratulerer, du har laget den hotteste Guitar Hero figuren...ever!
Så var det selve spillinga da...hm..

Pling! Gratulerer, du klarte å skrive en beskjed med kontrolleren på under 5 minutter.
Klarer du det på under 3 minutt, kanskje du rekker å sende meldingen også, før folk i LBP har forsvunnet.

Pling! Gratulerer, du har slått AV konsollen.
Med tanke på den har kjørt nesten konstant i 3 måneder, er det jo litt utrolig av du ikke har slitt den ut.

Og etter den der singstargreia, blir jeg ikke overrasket hvis denne dukker opp.

Pling! Gratulerer, du har sunget så mye at mikrofonen, med hensyn til naboene, har smeltet..prøv igjen om en måned.

Så hva er den rareste, letteste, teiteste trophyen/achivementen dere har fått?

:)
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
God blogg

Jeg er enig med deg. De burde heller ha mange vanskelige, enn noen vanskelige, og mange tåpelige

Men det burde være noen mellom vanskelige også da
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Nice blogg.

Er helt enig. Det er ufattelig mange trophies som rett og slett er for lette, spill burde ha vanskeligere trophies! Ikke bare vanskelige da, noen små-lette, men som krever litt og ikke sånn som du skriver; "du har sunget din første sang".

De letteste trophiene jeg har fått er helt klart fra Harry Potter spillet. En av de teite tingene; "sett sammen rumpeldunk laget til Griffing" - sølv.
"vinn rumpeldunkpokalen" - Bronse.
Det er utrolig teit når man tenker på at for det første flyr man i 2 min, og for det andre må man ta 4 kamper pluss diverse treninger.


Men lett eller vanskelige trophies, den pling lyden er alltid tilfredstillende. I luv it.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
Fikk et fram og tilbake tropy på fifa 09 når jeg slo en passning til vingen og han slo ballen inn foran mål igjen. Ikke mye å skryte av. Men spiller ikke så mye annet på X-Box min en fifa jeg da. Sier Tropy men heter vel Acivment på x-box
  • 0
Trophies er en god faktor for en lengre replay-value, men er det noe jeg hater er det folk som "briefer" med trophylevelen sin på tross av at spillene de faktisk har Platinium på er veldig lette.

Selv vil jeg at Platinium-trofeet skal by på en utfordring, men helst ikke så drøyt som i Wipeout HD eller.. Tja.. Delvis Prototype
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Lagde du denne bloggen her på grunn av mine hjemme lagde achievements?
Noen som spiller Animal crosssing new leaf her?
  • 0
Haha, artig blogg som ventet.
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Tusen takk for skryt, folkens..

Kero79: Frem og tilbake-tropy/achivement..så tullete..hehe..

greevel: Tja, kan vel si at jeg ble inspirert..
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
He he ja syns jeg også men er mange sånne i fifa tror jeg. Prøver ikke noe spesielt på å få noe jeg bare spiller og da dukker de liksom opp av seg selv. Litt morsomt er det uansett

God blogg
  • 0
Å gå av brettet i Skate 2.. Trykk på en knapp så har du gjort det liksom.
Veldig enig i det du skriver, meningen med trophyes blir jo litt borte pågrunn av alle de lette.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
I Legendary...
Du får et achievement som heter "DouBull TrouBull" av å drepe to minotaurer... Så får du ett som heter "I Owe You an Apology", og der står det:
"The writer owes you an apology for writing the terrible pun "DouBull TrouBull." Have some points." Tja, det var jo hyggelig...
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
sleepy hollow: Hehehe..er det mulig? Og enda verre, jeg leste faktisk "dorull" først..

Hahaha..ja, kjempehyggelig..
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Jeg bladde gjennom menyene på lips. Sang ikke én eneste sang, men fikk 4 achievements
En Fuego!
  • 0
INSPIRE..... I like it
Noen som spiller Animal crosssing new leaf her?
  • 0
EDIT: Ah, forresten; Det teiste troféet jeg har fått var i Prince Of Persia..

Jeg begynte i en ørken og gikk litt framover, og pluselig kom et `pling.

Jeg gikk inn på trophysamlingen til spillet for å se hva det var jeg hadde gjort, og det sto noe som at jeg hadde gått inn i ørkenen.
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Liker achievements.. Er en grunn til at jeg har over 22 000 Gamescore
  • 0
God blogg!

Det letteste achievementset jeg har sett var hos en kamerat (simpleEinar). Han skrudde på Prince of Percia og plutselig fikk han 5 G for å skru på spillet.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
nintendodude: ...hæ? For å slå på spillet? Han følte seg vel ûberflink da, kan jeg tenke meg..hehe..
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Jepp, han var skikkelig stolt.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Jeg fikk en achievement på Fifa 09 for noen dager sia, fordi jeg fikk rødt kort:/ Kul blogg Heksa^^ Morsom som alltid xP
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
Du har et godt poeng der!

Men jeg må fortelle om det letteste achivievementet/trofeet i et spill - i The Simpsons Game får du et achievement/trofe for åå trykke på start i hovedmenyen, noe som også er det første du gjør.. Man får også et achievement for å dø 10 ganger
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Avatar: 10 i combo, 150 GS.
For fucksake, that's unacceptable.
  • 0
Eat Lead: The Return of Matt Hazard:

-Multiplayer Master!
"What? No multiplayer? Sigh. Well...not like we can take the trophy back NOW...

-Talk!
"What do you mean the interrogation feature was cut?!? Here...just take the trophy."

-It's HAZARD TIME!
Start your first game. "Thanks for buying my game. I'm sure you'll enjoy it. --Sincerely, Matt Hazard"

-Take 5.
Pause the game for the first time. "Hey...come back here and play!"

-...Where Credit is Due
Watch the credits from beginning to end. "Hey...aren't they the guys who made Dead Head Fred?" Dette er en sølv trophy!

-No Pain, No Gain
Kill an enemy with an explosive that also damages you. "That's gonna hurt me more than it hurts you. Well...maybe not quite as much."

Call of Juarez: Bound in Blood:

-High Noon.
Kill 4 enemies between 12:00 p.m. and 12:15 p.m.

-Yankee Cow.
On chapter II, don't kill the cow
Glasgow smile.
  • 0
Må vel være i Mirror's Edge, da...

"Back on the Job"
Finish the tutorial
  • 0
Mass Effect: Extreme Power Gamer

Nå level 60 med en karakter. Det tar faktisk en GOD del timer. Jeg har runda det fem ganger
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!