Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Tilbake fra USA! endelig *vel kanskje ikke* men det er godt å være tilbake. Kom hjem på lørdags morning klokka halv 10 på dagen: Da hadde jeg hat to fly turer, en tog tur og bil tur. Og en masse venting. det er uansett godt å komme hjem. Jeg har sett på flere filmer som jeg skal anmelde og et spill, så det kommer om noen dager (hvis jeg orker :3). På min lange tur har jeg sett på aligatorer, gigantiske skilpadder og masse annent rart som jeg ikke gidder å skrive opp. Jeg har gjort mye rart i de to husene jeg har bodd i og hvis du vil lese mer om det, se på bloggen min "USA TUR !!!1".

Her er noen micro anmeldelser av husene:

Basseng: bassengense var meget fine den ene var ganske stort men ikke dypt, og det andre ikke så stort men velsig dypt. Fint design og ikke for mye klor.

8/10

Filmer/TV: meget bra, finne filmer og TV programmer. En ting som går utover karakteren er reklame. du ser i 5 min så 3 min reklame. Det er et helvete å se på TV i usa. Skal aldri klagge på reklame i norge igjen, aldri!

7/10

Mat: The American style. Det er alt jeg har å si. Med min onkels kjempe gode grilling og feit amerikansk mat, fører til en kjempe fint måltid. Alltid.

10/10

siste men ikke minst (jo egentlig) TOALETTPAPIR!: Kjempe dårlig. den revna og du måtte bruke over 478 lag for å få et "sveip" hvis du kjønner. Fint desing da.

1/10

Det var den siste anmeldelsen.
Ta-Da!


Skolen har også som sagt også begynt igjen og det er godt å komme tilbake til den grå hverdagen. Jeg har begynt i 9ende klasse, og er ikke lenger minst. Nye fag og lærere får jeg også.

Sorry for en meget kort blogg men jeg må gå å legge meg. hvorfor? For pappa sier det :3 vel vel.

Under her er et bilde fra ferien. Av meg . . .
"I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
  • 0
Hadde ikke sagt nei til en Amerika tur. For en stund siden skulle jeg og min kjære til Florida og Pennsylvania (Pittsburgh Penguins FTW!), men vi endte opp med å reise til England for å se Arsenal- West Ham. Det er bra at du hadde en fin tur!
Glasgow smile.
  • 0
En fin blogg om dine oppelvelser dette her 69 Big boss 69 og drømmen min hadde vært og dratt til Minnesota og vært med på Twister-søking
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Bra du hadde en fin tur!
En Fuego!
  • 0
takk
"I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!