Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Første skoledag i 9`ende

Da var min første skoledag over (14.15). Det var egentlig ikke så mye spessielt nytt ettersom vi visste hvilket klasserom vi skulle få fra før og klassen var den samme i fjort (har begynt i 9`ende nå). Men det var svært hyggelig å se kjente fjes fra mine gamle skoler som nå går i 8`ende.

Vi hadde mest en sånn "chill-out" dag i dag før vi i morgen begyner på "hardcore" (gruer meg til mye lekser og prøver da). Men det vi gjorde var at vi snakket om hva vi hadde gjort i ferien (jeg har vært i Romania og i Wien i Østerrike). Vi fikk nye bøker og til slutt på dagen hadde vi en spørrekonkurranse da vi ble delt inn i 6 grupper og hver gruppe hadde fra 3-5 elever. Før var vi til sammen 21 elever i min klasse og i dag ble det annonsert i klasserommet at vi skulle få en ny elev som het Kevin som desverre var syk og vi håper naturligvis han blir frisk og kommer i morgen.

Diverse nyheter

Det kule er at i år og i dag hadde spillindustrien fått masse nyheter annonsert på GamesCom i Koln. Nyheter som PS3 Slim og PS3 priskutt på 299£ og 299$. Det ble vist et Gran Turismo 5 gameplay, de 2 andre spillbare karakterene i Heavy Rain er avslørt.

Og Fable 3 kommer en gang sent til neste år, Battlefield: Bad Company 2 blir utgitt 2. Mars til neste år og Dante`s Inferno og Fifa 10 har fått utgivelsesdato. Det kommer kanskje en demo av Mass Effect 2 (http://n4g.com/dev/News-380031.aspx) og masse andre nyheter.
  • 0
Første skole dag for meg også, men jeg begynnte på vidergående
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Første skoledag for meg og
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Har gått på skolen i tre dager nå, og hittil har det vært mest chill

Btw, dette er pirking, men det skrives Köln. Irriterer meg grønn over at folk skrive Køln eller Koln...
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
lurer på hvilke type blogger det finns flest av, RROD eller første skoledag?
  • 0
@Matscoolio: Og hvordan lager vi denne o`en med prikker oppå? Ja jeg er en n00b
  • 0
har gått på skolen siden mandag jeg..

alt + knappen med bilde av to prikker på.. over stjerne, ved siden av backspace, så skriver du o etterpå

köln über
Fem-stjerners medlem
  • 0
Får det ikke til. Trykker på Alt + knappen over stjerne samtidig også trykker jeg o. Det eneste som skjer er at en "pling" lyd kommer.
  • 0
Du kan glede deg til du er ferdig ungdomsskolen. Om du skal velge yrkes linjer vil du nok bli positivt overrasket om hvor gøy det egentlig kan være. Går selv på VG2 Maritim nå.
Bla bla bla...
  • 0
Du trenger ikke trykke på "alt". Bare trykk på knappen ved siden av Enter (den med ^^, ~ og ¨), så trykker du på U eller O eller hva du vil ha.

Ö, Ü.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Fikk det til. Det er helt über ^^
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!