Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg har den tvilsomme æren av å dele ut fjorårets kanskje dårligste film til en "heldig" vinner. Nemlig "the forbidden kingdom", som jeg var så uheldig å kjøpe.

Goguttene Jackie Chan og Jet Li virkelig brilljerer i denne action-spekket filmen. kombinert med fantastiske skuespill-prestasjoner og utsøkte kampsport teknikker, tar dette storslåtte episke eventyret virkelig pusten fra deg.........

Det er hvertfall det det står på coveret.
ikke la deg lure.
jeg hadde egentlig tenkt å hive filmen i spesialavfallsboksen, men nå har den forsvunnet..! Er det noen av dere som vil ha den av meg? Isåfall gi beskjed, så sender jeg driten i posten.
Vinneren får beskjed til helgen
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Sure, hakke sett filmen^^
:D <3<3<3
  • 0
Gratis film. Sure, why not?
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Har sett denne filmen og synes faktisk den var veldig god. Veldig actionfylt og historien var passbar, og Jackie Chan kan man aldri takke nei til.
Ville gledelig tatt imot denne Blue-Ray versjonen.
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Jeg elsker filmer med Jackie Chan, sign me up!
I was frozen, today!
  • 0
Jeg likte den filmen jeg
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Jeg takker ikke nei til gratis film.


...hvem gjør vel egentlig det?
War is a cowardly escape from the problems of peace. -Thomas Mann
  • 0
Jeg kunne også tenkt meg enda en bluray i "samlingen"
:D
  • 0
Jeg blir med jeg også
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Jeg hater Jackie Chan Men du kan sikkert sende filmen, har ikke sett den.
Jævelhøns
  • 0
har en samling med drittfilmer hvorfor ikke fullføre den med denne?
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Jeg sier ikke nei takk til gratis film.
  • 0
Tar den imot jeg
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Jeg vil ha den Har aldri vunnet en konkuranse jeg
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Blir selvfølgelig med cowboy
  • 0
Gratis blu ray, sign me up!!!
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Send meg filmen, så skal jeg skrive en slakteranmeldelse (hvis den er dårlig, da ).
En Fuego!
  • 0
Gi den til meg, så skal jeg trampe på den, før jeg hiver den i peisen.
  • 0
KAn godt ha den jeg ;D Er litt fan av Jackie Chan, og har ikke sett filmen. Skal sprenge den med plumbo-bombe hvis den er dårlig.
  • 0
Nå nærmer jo tross alt helgen seg, så det er vel på høy tid å avsløre vinneren...........
Må bare finne min fars flosshatt med alle loddene. Blande godt. Nå skal vi se... spenningen er til å ta å føle på.
VINNEREN ER :Gamer123.......
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Yay ^^ Skal jeg bare sende deg en PM med adressen min da?
En Fuego!
  • 0
Hehe - godt tiltak bent_a
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!