Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Endelig en voksen som forstår! spill er farlige ting, men uansett hvor mye det frister å skulke, så er jeg blitt god til å rive meg ut døren og til skolen =D

....men nå må jeg øve til prøve... xbox for vente...
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Det kunne aldri falt meg inn å skulke for et spill. Et spill er en interesse man kan holde på med når det ikke er noe annet å gjøre, men jeg synes ikke at spilling bør gå ut over noe annet. Når det er sagt har vi flexi-tid på skolen min, som går ut på at det er ca. 11-12 timer som er valgfrie å møte opp på, men man må være på minst 6 av dem hver uke, eller spare opp til senere anledninger/bruke timer man allerede har spart opp. Jeg har allerede begynt å spare opp timer til ODST kommer ut, og tenker jeg prøver å gjøre så mye lekser på mandagen som mulig, så jeg kan game mye senere den uka

God blogg som tar opp et viktig tema, og som vanlig skriver du upåklagelig godt
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Skulket i 10 minutter fordi jeg måtte skaffe meg Halo 2.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Jeg har aldri skulket før og kommer aldri til å gjøre det. I fjor hadde jeg bare 0 dager og 2 timer fravær fordi jeg hadde forsovet meg.. Noen ganger har spill kommet før lekse, men nå er det over. Nå gjør jeg alltid lekser før jeg spiller ( )...
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Jeg er syk en til to ganger i året, og skulker aldri.
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Jeg skulket mye pga WoW, Tibia, C&C spill og andre spill. Skole var ikke noe for meg for å si det sånn.
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Ville aldri skulke skole eller jobb for å spille.
Det er bare feil.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
har skulka noen ganger for å spille men det er bare når alt på skola går så tregt men er som regel borte fra skola fordi jeg er sjuk/skada og orker ikke å gå på skola.
I am a Spøkels for svingene! bare se hvor hvit je er!
  • 0
Har aldri skulket eller kommet for seint til skolen før. Klarer bare ikke tanken på det. For meg hadde nok verden gått under den dagen jeg gjorde noe sånt.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Nope. Har aldri skulket fra jobben min.
Glasgow smile.
  • 0
Kom noe dårlig forberedt til en historieprøve en gang. Hvorfor? Jo, Gran Turismo 4 kom ut dagen før:p
  • 0
Jeg har vel nesten aldri skulka for å spille, men de få gangene jeg har skulka har det jo fort blitt litt tid foran skjermen istedet.
This is great banter, it really is.
  • 0
Jeg skulker aldri og er heller aldri syk! 0 timer fravær i fjor

Ok, da... Skulka en dobbelt gymtime i 7. en gang. Brentball på is og snø = fail. Spilte mariokart i 2 timer
En Fuego!
  • 0
"Ikke vurderingsgrunnlag" i 5 fag på vgs pga fravær sier vel sitt.. spilte nukezone på den tiden..
Btw: Det ble et dundrende underskudd sist Norge var vertsnasjon for sykkel-VM...
  • 0
Jeg har ikke skulka pga for å spill, men jeg har skulka for andre reasons. Ellers skulker jeg nesten aldri. Nå som jeg går på videregående er det hvertfall lurt å ikke skulke, selv om man kanskje har lyst nonn ganger.
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Aldri skulket skolen, men jeg har lata som at jeg har vært syk for å spille hele dagen i stedet for. Det var i 8.klasse, men gjør det ikke nå lenger
i don't need to "get a life" i'm a GAMER i have lots of lives - l0mpen<3
  • 0
Er det nye spill som blir sluppet ut på en skoledag, pleier jeg for det meste å få min far til å kjøpe det for meg, så betaler jeg han når han kommer hjem.

Og, ja, jeg har skulka for spille før, vil ikke si det er ofte, men ja. Det var oftere på barneskolen og åttende. Men i niende har jeg bare skulka 1 gang.

Eller kan man kalle det skulking?. jeg føler meg kvalm og dårlig helt til en halvtime etter mor eller far har dratt. Jeg ville kalt det syk.. iallfal til mor.
Jesper. -- Mobo: MSI Z97 G5. PCU: Intel i7-4770K. RAM: Corsair 16GB. GPU: Geinward GTX 660Ti 2GB. SSD: Intel 240 GB. HDD: WD 3TB. Tower: CM Storm Scout 2 Advanced. Monitor: BenQ LED RL2455HM (x2). Keyboard and Mice: Steelseries. Headsett: Qpad QH-90.
  • 0
Dette hørtes kjent ut..
All work and no play makes zatzinki a dull boy
  • 0
Har aldri "skulka" for å spille, i den forstand at jeg er helt frisk og bare vil være hjemme for å spille. Men hvis jeg ikke har følt meg helt tipp topp, har det hendt at jeg har lagt godvilja i for å være hjemme, for å da muligens spille litt.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Har skulka, men aldri pga et spill
  • 0
Gjorde det i går ^^ Men var EXTREMT Ubër trøtt da ^^
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Det kommer aldri til å skje, i hvert fall ikke nå. Når jeg først skal spille et spill så blir det maraton i helgene
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!