Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Alle må ha en hobby, tror du vil bli "sett styggere på" hvis du ikke gir inntrykk for at du gjør noe som helst på fritiden.

Den første uka på videregående fikk vi mange spørsmål om oss selv, ofte var det "Hva er din hobby/favorittaktivitet?"

Og jeg skrev og sa at jeg spilte til hele klassen, følte ikke trang til å juge eller noen særlig flauhet pga det, det er det jeg liker å gjøre og det skal jeg vel stå for det? Hva hadde jeg vært ellers? Du bør også tørre å stå for det du vil, ingen har rett til å se stygt på deg av den grunn, og om de gjør det så er vel egentlig ikke det så farlig?
Just kill him with your awesome
  • 0
Gaming har vel gått fra å være en nerde ting til en hverdags ting. Nå er det ikke om du spiller, nå er det hva du spiller. Alle RPG er tydeligvis nerde spill (selv om mange spiller slike, men ikke inrømmer det), og FPS spill er det som "vanlige" folk spiller. Og party games, seff. Singstar, Guitar Hero osv. Slik føler jeg det er.

Er ikke flau over gamingen min, har folk et problem med det, så får de ha det problemet for seg selv.
Well butter my back and call me a biscuit!!
  • 0
Jeg kan faktisk ikke holde slike ting tilbake. Når folk spør hva jeg jobber med, så sier ikke jeg at jeg IKKE jobber på Game.

Du vet, en dag så kommer en person til å spørre om å se på filmen du har kjøpt... som egentlig er Halo 1964. Hva gjør du da? Nei, jeg tror nok det er lurere og si det som det er. Jeg mener, det skader da ikke så altfor mye...

Jeg vet det er mange som har fordommer imot spill, men vet du hva? De har ikke skjønt at spill bare er enda en form for underholdning. Det er en interaktiv filmopplevelse og du skal ikke skamme deg for at du har noe du liker å holde på med. Det er helt greit... og om du er redd for at jentene skal synes du er teit, så tror jeg du heller skal tenke på hva de vil tro om de da en gang spør om å få de på filmen du har kjøpt, neste gang du kjøper et spill...
  • 0
Jeg har ingen skam for å vise min gamning kjærlighet! Jeg har en t-skjorte det står Hadoken! på såeh.... Nei, jeg føler ingen skam, rettere sagt er det identiteten min! Det er meg! Jeg er en gamer! Og stolt!
Haters gon' hate
  • 0
Og jeg går ofte rundt med en Gamereactor T-skjorte
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Siterer Kakashi sensei:
Og jeg går ofte rundt med en Gamereactor T-skjorte


og det gjør jeg og
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Så jeg er ikke aleine nei, hehe.
Man burde nok prøve så godt man kan å skjule sånt ja, eller ikke HELT da. Men jeg er også litt sånn. Mange vet at jeg liker å spille, men ingen vet at jeg spiller MYE
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Ja jeg er helt åpen når jeg snakker om spill. Jeg syns ikke det er noe flaut i at jeg har en hobby som innebærer spilling, men så er jeg en sånn person som står for mine handlinger da. Og så har jeg jo et godt argument for skeptikerne: Hvordan skal jeg ellers få øvet meg på trommer, når slagverket mitt ikke kan brukes mer enn èn halvtime om dagen (Ja, jeg spiller mye Rock Band)?

Bra blogg!
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Litt morsomt å lese alle som skjuler gamersiden av seg selv. Seriøst, aksepter dere selv for den dere er, og folk vil akseptere dere. Og om de ikke gjør det, så er det ikke vært å være venner med dem.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Jeg er en gamer, og jeg er STOLT av det! Vær stolt av hva du gjør, ikke la andre pushe deg rundt! (Og om noen plager deg for det, send meg en flybillett. They shall taste my bokuto!)
  • 0
Jeg er en gamer, og jeg er STOLT av det!

Du har virkelig skjønt det
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Jeg går liksom ikke rund og sier "jeg er en gamer," men jeg er ikke det minste flau over det heller. Hvis noen spør meg hva jeg liker å gjøre på fritida, sier jeg det som det er, jeg liker å spille, lese og være med venner. Hvis de ikke kan akseptere det er det deres problem.
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
Her spiller jo nesten alle WoW og CS, iallefall de wannabe gamerne... Ettersom at jeg skrev et dikt om at spill, gaming, or what ever you wanna call it, er bra og framførte det for klassen, så tror jeg de veit det...

Lagt til 2009-09-28 16:12:
Men enig i at foreldre gir det skumle blikket, men bare når det er skytespill da... Noe som er ofte, når jeg kjøper....
Decyfered!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!