Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

*For treig*
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
Gratz Spreeky!
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Haha! Så det med en gang! Det må være Super Mario Galaxy 2! Neida, det er Assassins Creed 2!
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Fy F#"n Magnus! Urettferdig! Hvorfor Får du spille Assassin's creed 2 nesten 15 dager får oss!
What the hell happened to sex, drugs and rock'n roll? Now it's just aids, crack and techno!
  • 0
Så det med en gang at det var Assassins Creed 2!
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
jeg er meget sikker på at det er modern warfare 2. Klærne karakteren som vises på skjermen er er utvilsomt den nye super drakten til SAS. Bestilt fra det franske selskapet Louis mitov. Det er heler ikke å skive under et kvadratformet bord at personen(muligens en SAS offiser genereasjon 86) holder armen sin utstrakt oppover. Dette er en militær hilsen for "Unnskyld, men kunne jeg låne kjøkkenet deres?"

Konklusjon: Modern Warfare 2 aka MW2 aka moderne krigføring 2

p.s Har mine forhåpninger om at dette vil holde en over gjennomsnittskvalitet på spillproduksjon.
you wanna come back to my place and play my station?
  • 0
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Assassin's Creed II til xbox 360
  • 0
Assassins Creed 2!!
Har du hørt om Rigmor Aaserud fra Gran?
  • 0
Herdy Gerdy 2!
  • 0
Assassin's Creed II til PC.

Tror det kommer i februar

Ezio har de klærne før faren hans viset ham den hemmelige inngangen til drakta
(\__/)ARTEFACTS SENT TO THE SKIES TO CONTROL ALL NATIONS TO MAKE US OBEY A HIDDEN CRUSADE DO NOT HELP THEM (\__/)
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!