Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hei! I skrivende stund har jeg 9999 poster her på Gamereactors forum, så med denne bloggen blir det 10 000. Det må feires! Det er jo et særdeles rundt tall!

Vel, det er forskjellige måter å regne ut antall poster her. Du har den boksen på profilen som konsekvent viser for få poster (den utelukker visst noen subforum), så den gidder jeg ikke å bruke. Jeg søker ganske enkelt på brukernavnet på søk-delen av forumet (se screenshot nederst). I følge den har jeg altså 10 000 poster så snart denne bloggen er publisert.

De mest oppmerksomme av dere har kanskje sett at Strategist gratulerte meg med 10 000 poster for ganske lenge siden, i gjesteboka mi. Det har seg sånn at jeg fra hans ståsted har rundet det antallet for lenge siden, fordi jeg har rundt regnet 300 poster på modforumet. Det gikk jo hardt for seg med advarsler og bans mens jeg holdt på der inne!

Nå har jeg altså 10 000 poster, eller 10 300 sett fra moderatorenes ståsted. Jeg kan se tilbake på en lang og god periode som bruker her på forumet, selv om jeg føler meg litt for gammel til å være helt med på alt av det som skjer sosialt sett her. Jeg holder mer på med mitt, skriver blogger, poster litt her og der og chatter med enkelte GR-brukere på MSN. Jeg ga opp IRC etter diverse tvilsomme samtaler med peterernoob, som tok fra meg nattesøvnen i lang tid.

Jeg skulle gjerne gitt dere en fin statistikk, men nå har det seg sånn at jeg ikke kan se sånne fancy statistikker lenger, så jeg nøyer meg med å si at jeg har postet i gjennomsnitt 250 poster i måneden, eller 3000 poster i året, siden 1. juli 2006. Jeg skulle ikke trodd jeg hadde et liv, men ved siden av dette har det blitt studier, trening, musikk, venner og drekking. Det er nesten utrolig at jeg har fått det til!

Jeg poster mindre nå enn før, men jeg håper på å være her med mine kjære GR-folk i lang tid framover!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Congrats!
Glasgow smile.
  • 0
Sykt...

Gratz
Just because i don`t care, doesn`t mean i don`t understand.
  • 0
Takk takk, folkens!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Holy shit!

Vi har vært her omtrent like lenge, men jeg har bare 3069 poster

Det er jo selvfølgelig fordi jeg observerer mer enn jeg kommenterer, men likevel.

Anyways, grattis med 10K måtte det bli hundretusen til
  • 0


Du er virkelig en aktiv bruker da.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
TommyK: Du har vel blitt observant med tida da xD

Åh, shit, tror ikke jeg kommer i nærheten av 15 000 en gang før neste versjon av GR kommer

Nintendodude: Ja, det må jeg vel kunne påberope meg nå
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Nok en gang gratulerer jeg. Jeg får faktisk opp 10 501 poster når jeg søker på brukernavnet ditt. Det er ikke værst.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Gratulerer! Bruker samme metode selv
En Fuego!
  • 0
Gratulerer!
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Ah, derfor du har postet som svarte i dag

Men gratulerer. Det som vi kan se på som enda mer imponerende er jo at det ikke er noen spamposter Håper du fortsetter her på GR da. Vi trenger aktive folk som deg
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Gratulerer! Dette er en utrolig bragd
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Gratulerer! det er jammen mange poster!
  • 0
Gatulerer
Måtte du poste som bare helvete i mange år til
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
  • Play
  • Play
Slike aktive folk er det ikke så mange av, gratulerer!
  • 0
Gratulerer! Nærmer meg 3000 jeg
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Jævla spammer!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
335...
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Gratulerer så mye Suppeelsker

Du har vært og er en knakende god bruker her hos oss og jeg er evig takknemlig for det
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Har selv 3258 eller noe slikt.

Gleder meg veldig til jeg når 5000 da^^ Tror ikke jeg når 10k før en ny versjon av forumet kommer.

...Med mindre jeg begynner å spamme?...

Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Aren't you a little short for a stormtrooper?
  • 0
Strategist: Da huska jeg feil med tanke på modforumet

Kronoz: Ja, måtte rekke å skrive 10 000-bloggen før jeg drar med toget om en time, så da ble det 19 poster eller noe

Remote: Haha, takk ^^

Bernt Erik: Det var hyggelig

Takker dere alle sammen!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Gratulerer så mye!

Det var virkelig imponerende at du har skrevet så mye på de årene du har vært her på GR.(Ja jeg gjorde litt research) 10 000 poster er jo bare helt sykt, men positivt vil jeg si.

Ja ja, det er et stykke til jeg kommer opp på et slikt tall, men nå har jeg bare vært her i 11 måneder da.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Har vært her i omtrent 11 måneder og har ikke mer en 1947 poster så det kommer nok til å ta litt tid før jeg når 10 000. Kanskje jeg burde spamme litt mer sånn som deg
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
har selv vært her i ca 11 månender, og er oppe i 1961 poster.

gratulerer med 10k poster
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!