Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I går var jeg hjemme og pleide sønnen min som dessverre har fått svineinfluensa. Men i dag er jeg tilbake på kontoret. Og sannelig sitter ikke Magnus og spiller som vanlig. Denne gangen en kode til et spill som ikke kommer før i 2010. En full sniktitt av spillet kommer senere i dag her på nettsiden, og frem til da kan du jo prøve å gjette hva det er han spiller. Vi trekker en vinner som får en forundringspakke i posten. Lykke til!

<bild>
Hva er det Magnus bryner seg på denne gangen? Gjett spillet i kommentarfeltet under.
/Jon Cato Lorentzen, sjefredaktør
  • 0
Final Fantasy?
Jeg har også svineinfluensaen, er ikke hyggelig
  • 0
Bayonetta!
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
  • Ivor
  • Ivor
Bayonetta?
"Strike the epic with your fail!"
  • 0
Det der er Bayonetta, har sett video fra youtube og ser likhets tegn mellom merket øverst til høyre
  • 0
Hehe, Bayonetta ;)
"Don't take life to seriously, you'll never get out alive"
  • 0
ser ut som bayonetta ja skulle vært her tidligere
I did want to help you! ...but i was outvoted 5 to 0...
  • 0
Bayonetta!
Liker disse konkuransene
  • 0
  • Zook
  • Zook
Er sikkert Bayonetta, ja.
You're sleeping over, right?
  • 0
hva med bedre bilder så folk som ser litt dårlig faktisk greier å se hva som er på skjermen`?
  • 0
FF 13?
Just because i don`t care, doesn`t mean i don`t understand.
  • 0
Enkel AC2!!!!

Vi kan enkelt se at menyen på høyre side av skjermen er svært lik den programmeringsteknikken til Ubisoft. Dessuten kan vi se likheter i figurenes beveglese til den mo-cap videoen Ubisoft lanserte 24.August.


Konklusjon: dette er 100% sikkert AC2 aka Assasins creed 2 aka Snikmorderes trosbekjennelse 2
you wanna come back to my place and play my station?
  • 0
Spillet er Bayonetta! Det er ikke Assassin's Creed! Les nøye og så får du vite at spillet skal komme i 2010!

Skulle vært et større bilde. Hva litt vanskelig å se hvilket spill det var.
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Vil nok tro at det er Bayonetta ja, kameraten min e heilt obsessed om det, men e litt usikkereg på om det blir så bra
  • 0
Bayonetta.. Det er alt jeg har å si!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Bayonetta. Jeg vil også ha forundringspakke i posten!
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Det er definitivt Bayonetta, kjenner også igjen de greiene på høyre side fra en gameplay video.
  • 0
Det er Bayonetta.
  • 0
Hehe Bayonetta. Yes Sir, jeg bare henger meg på resten av gjengen.
AleX
  • 0
Tror nok det er Bayonetta ja...
  • 0
Bayonetta
  • 0
Bayonetta, bra dere fikk med HUDen der xD
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Bayonetta
The wisdom of Homer J. "If something's hard to do, then it's not worth doing."
  • 0
Bayonetta!
Love is our resistance!
  • 0
Dette må være Bayonetta ja
Ære være Naughty Dog!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!