Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I går var jeg hjemme og pleide sønnen min som dessverre har fått svineinfluensa. Men i dag er jeg tilbake på kontoret. Og sannelig sitter ikke Magnus og spiller som vanlig. Denne gangen en kode til et spill som ikke kommer før i 2010. En full sniktitt av spillet kommer senere i dag her på nettsiden, og frem til da kan du jo prøve å gjette hva det er han spiller. Vi trekker en vinner som får en forundringspakke i posten. Lykke til!

<bild>
Hva er det Magnus bryner seg på denne gangen? Gjett spillet i kommentarfeltet under.
/Jon Cato Lorentzen, sjefredaktør
  • 0
Final Fantasy?
Jeg har også svineinfluensaen, er ikke hyggelig
  • 0
Bayonetta!
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
  • Ivor
  • Ivor
Bayonetta?
"Strike the epic with your fail!"
  • 0
Det der er Bayonetta, har sett video fra youtube og ser likhets tegn mellom merket øverst til høyre
  • 0
Hehe, Bayonetta ;)
"Don't take life to seriously, you'll never get out alive"
  • 0
ser ut som bayonetta ja skulle vært her tidligere
I did want to help you! ...but i was outvoted 5 to 0...
  • 0
Bayonetta!
Liker disse konkuransene
  • 0
  • Zook
  • Zook
Er sikkert Bayonetta, ja.
You're sleeping over, right?
  • 0
hva med bedre bilder så folk som ser litt dårlig faktisk greier å se hva som er på skjermen`?
  • 0
FF 13?
Just because i don`t care, doesn`t mean i don`t understand.
  • 0
Enkel AC2!!!!

Vi kan enkelt se at menyen på høyre side av skjermen er svært lik den programmeringsteknikken til Ubisoft. Dessuten kan vi se likheter i figurenes beveglese til den mo-cap videoen Ubisoft lanserte 24.August.

Konklusjon: dette er 100% sikkert AC2 aka Assasins creed 2 aka Snikmorderes trosbekjennelse 2
you wanna come back to my place and play my station?
  • 0
Spillet er Bayonetta! Det er ikke Assassin's Creed! Les nøye og så får du vite at spillet skal komme i 2010!

Skulle vært et større bilde. Hva litt vanskelig å se hvilket spill det var.
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Vil nok tro at det er Bayonetta ja, kameraten min e heilt obsessed om det, men e litt usikkereg på om det blir så bra
  • 0
Bayonetta.. Det er alt jeg har å si!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Bayonetta. Jeg vil også ha forundringspakke i posten!
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Det er definitivt Bayonetta, kjenner også igjen de greiene på høyre side fra en gameplay video.
  • 0
Det er Bayonetta.
  • 0
Hehe Bayonetta. Yes Sir, jeg bare henger meg på resten av gjengen.
AleX
  • 0
Tror nok det er Bayonetta ja...
  • 0
Bayonetta
  • 0
Bayonetta, bra dere fikk med HUDen der xD
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Bayonetta
The wisdom of Homer J. "If something's hard to do, then it's not worth doing."
  • 0
Bayonetta!
Love is our resistance!
  • 0
Dette må være Bayonetta ja
Ære være Naughty Dog!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!