Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Crazy Eyed Gamer93: Ja, tror ikke på det, jeg heller.

Kaze: Kanskje det
En Fuego!
  • 0
Du er bare et naturtalent
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
vel spiller selv på expert i guitar hero, men syns dette ser så uvant ut
  • 0
Føltes veldig naturlig for meg. Spiller på exptert på GH, jeg også
En Fuego!
  • 0
jeg har runna alle GH/RB spilla på expert, kompisen min kjøpte DJ Hero og spilte på Medium etter en måned. Jeg spilte Hard på første forsøk
  • 0
Nice. Tror jeg skal kjøpe det når det har gått ned i pris.
En Fuego!
  • 0
Bra at mange har tenkt å kjøpe det da, fordi jeg kan ikke vente til jul!
  • 0
DJ Hero står høyt på ønskelista? ^^
En Fuego!
  • 0
Foresten, har du tenkt på at du kanskje spilte en lett sang? Sangene har jo forskjellige vanskelighetsgrader som i guitar hero.
  • 0
Har spilt flere sanger senere, og fikk relativt høy rate på sangene. Men akkurat den sangen var nok litt lett, ja
En Fuego!
  • 0
synnes det er skikkelig vanskellig jeg
  • 0
Skal kanskje skaffe meg dette når det blir litt billigere eller hvis jeg ser et ganske godt tilbud på det.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Jepp, det er ganske så dyrt :/
En Fuego!
  • 0
DJ Hero er ikke lett, jeg blir imponert om du i det hele tatt er mulighet på noen av de vanskeligste sangene på expert.

Kort sagt: DET SKJER FOR MYE PÅ EN GANG, GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
Chill hard, man!
  • 0
Det hender jeg failer litt når man må bruke crossfaderen veldig mye over kort tid, samtidig som man har knappemosing å ta seg av, men det pleier å gå rimelig greit Nå har ikke elkjøp DJ-hero ute lenger, da. Så hvis jeg skal få mer glede av det, må jeg nok faktisk kjøpe det
En Fuego!
  • 0
Du er bare elite
Living so the last night feels like a past life
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!