Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Men det er ikke mitt tilfelle! Jeg fikk Modern Warfare 2 kl. 12 i dag! Jeg var syk, og mamma sa hun kunne hente det etter at hun hadde vært på jobb. Heldigvis for meg var mamma ferdig tidlig i dag, så jeg kunne begynne campaignen kl. 12:30 (Mamma ga meg spillet som en "overraskelse" en halv time senere). Og bare så dere vet det, DET ER HELT FANTASTISK!

Jeg skal skrive en anmeldelse på engelsk (jeg skal nemlig skrive det som en engelsk-stil til læreren), og den bør være klar en gang til helga! :D
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Jeg har det også og jeg syns også DET ER HELT FANTASTISK!
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Jeg tar tilbake det jeg sa om at Uncharted 2 er årets beste spill (selv om det ligger som nummer 2) for nå er det MW2 som gjelder!
I was frozen, today!
  • 0
Ser ikke helt "problemet" i denne bloggen...

Gleder meg til det havner i min xbox
What the hell happened to sex, drugs and rock'n roll? Now it's just aids, crack and techno!
  • 0
God timing å bli syk akkurat på denne dagen

Er helt enig med deg også. Spillet er fantastisk! Har bare spilt noen få timer på campaign for det meste går i onlinen
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Jeg VET det er fantastisk Har ikke holdt på med noe annet i dag xD
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
"Syk" *host*

Men jeg gikk glipp av hva som var problemet...
Just kill him with your awesome
  • 0
og problemet var ?
Per aspera ad astra
  • 0
Hvis dere har lyst å bli eid: add "Litestorm" på steam ^^
Big Lawls. Very big ones...
  • 0
Gz, ses på slagmarken!
  • 0
Lykke til med engelsk-stilen og ikke minst spillingen
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Til alle som lurte på hva som var problemet er svaret slik: Det var ikke noe problem! Det er bare min måte å lokke til meg lesere på!

Uansett, takk for kommentarer, jeg setter pris på det!
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
jeg og vil bli syk !!!
  • 0
Da kan jeg meddele med dere alle at jeg er ferdig med solo på recruit! Skal fullføre regular i løpet av neste uke.
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Heldig
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!