Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det har vært stille herfra i det siste. Årsaken er at vi har jobbet døgnet rundt med å ferdigstille årets siste magasin som skal dukke opp i butikker i starten av neste uke. I går kveld lastet vi de siste sidene opp til trykkeriet.

En stor utfordring i dette nummeret var å lage årslister, noe vi alltid gjør i årets siste nummer. Her har vi oppsummert de største spillopplevelsene i år i kategorier som "beste hårsveis", "største utfordring" og "største taper". Joda, vi har med mer tradisjonelle kategorier som "beste onlinespill" og "beste musikk" og sånt også. Vi har generelt veldig mange kategorier. Problemet er alltid å få tilgang til årets siste utgivelser ettersom ikke alt er i butikkene ennå, men heldigvis er vi et nordisk medie, noe som gjør at vi kan støtte oss på journalister i våre naboland som har vært og prøvd årets siste lanseringer, slik at vi får inn alle innspillene vi trenger for å sette opp en riktig liste.

I tillegg til tolv sider om årets beste spill kan du lese vår sniktitt av Mass Effect 2, Epic Mickey og C&C 4. Vi har vært og prøvd Skate 3 i Vancouver, og besøkt Bioware i Edmonton. Aslak filosoferer videre på vår kronikkside. Vi har sett nærmere på verdens merkeligste slåsskjemper. Og vi har anmeldelser av Bayonetta, Left 4 Dead 2, Assassin's Creed 2, Muramasa: The Demon Blade, Resident Evil: The Darkside Chronicles og mye mer.

Mye førjulssnadder, med andre ord.

Og som alltid etter deadline: på tide å rydde kontoret. Det lukter gammel kaffe, og tomflasker, pizzaesker og skitne kopper står overalt. Ryddesjauen er i gang.

PS: Zafford ble trukket som vinner av forrige bloggkonkurranse. Send oss en PM med fullt navn og adresse for å få premie.

/Jon Cato Lorentzen, sjefredaktør
  • 0
Nice forside!

Årets siste...
Jaja, nå er det ikke lenge til julekalenderen starter opp
For dere skal vel ha en slik i år også vel?
  • 0
Gleder meg sykt til bladet kommer i butikkene
  • 0
Det blir julekalender i år og, ja.
/Jon Cato Lorentzen, sjefredaktør
  • 0
Det forrige GR kom aldri til GameStop på Amfi Moss, der hvor jeg pleier å hente det. Hvorfor kom det ikke? Og kommer det neste dit.
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Gleder meg
What the hell happened to sex, drugs and rock'n roll? Now it's just aids, crack and techno!
  • 0
Mange Gamestop rapporterer at de blir tomme for bladet på et par dager, så det lønner seg å være tidlig ute. Dersom Gamestop på Amfi Moss ikke får bladet kan det være de er registrert med feil adresse. Da må du be de ta kontakt med vår administrasjon i Danmark på [email protected] og gi henne riktig adresse og kontaktinformasjon.
/Jon Cato Lorentzen, sjefredaktør
  • 0
Gleder meg som sikkert alle andre også gjør. Forsiden var veldig kul.
Aren't you a little short for a stormtrooper?
  • 0
Gleder meg, så masse kult lesestoff

Lagt til 2009-11-17 13:37:
Men kommer det HELE anmeldelser av storspillene?
  • 0
Er det å finne i butikk hyllene til helga?
  • 0
gleder meg til det kommer i postkassen.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Dette blir årets magasin, definnitivt. Gleder meg til så og si alle anmeldelsene du nevnte, og selvfølgelig Epic Mickey sniktitten. Jeg er overrasket over at den kom så tidlig.

Og ikke minst, jeg gleder meg til listene. Jeg elsker dem.

De begynte forresten å få inn GR igjen på Elkøp nå nettopp, perfekt!
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Gleder meg som et barn på julaftet best at gamestop i bodø får bladet i tide
"............." - Link (TLOZ)
  • 0
uff og uff siste blad det er jo katastrofe
neida overlever vel med denne siden lol
Per aspera ad astra
  • 0
Kan man abonere på GR?

Lagt til 2009-11-17 14:48:
Gleder meg som et barn på julaftet best at gamestop i bodø får bladet i tide

Lagt til 2009-11-17 14:50:
Sorry for spamen! Mobilen klikka
"............." - Link (TLOZ)
  • 0
Jeg gikk glipp av 3-4 månedens magasin Får håpe at jeg får den siste magasinen
  • 0
sowns: Det siste bladet I ÅR.
  • 0
Yay, gleder meg^^
Take off every zig, for great justice
  • 0
Kommer HELE anmeldelsen an new super mario bros? og resten av storspillene?
  • 0
Gleder meg til bladet lander i postkassen
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Gleder meg til det kommer i butikkene
Jeg fikk XBOX 360 ELITE!!!!!!:D:D:D:D:D
  • 0
Gleder meg til bladet kommer
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
Gleder meg til dette nummeret dukker opp i postkassa en gang i neste uke
  • 0
Føler at jeg svikter litt, siden jeg ikke fikk det siste bladet... OG JEG SOM VAR MÅNEDENS LESER!!! FAIL!

Okay! Skal overnatte utenfor Elkjøp! Hvis det er i helga...
Decyfered!
  • 0
Faunvik: Hvis du ikke fikk med deg det forrige nummeret kan du vente på PDF
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!