Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Eller kan jeg kalle de det? Vel uansett så har jeg fått en stor innterrese for grafikk og bilde. Når jeg hørte at videregående skolen hadde mye med bilde, lyd og data ville jeg finne ut mer og da satt det. Jeg syntes det er gøy å holde på med bilder og eksprimintere med det. Så idag satt jeg jeg ned og startet.

Hvis noen av dere vet om noen programmer som kan hjelpe meg så sier jeg takk. Gjerne noe gratis, er ikke liksom helt klar for photoshop ennå. Hvis dere også vet om noen sider med bilder og annent så si ifra, takk.

Så her er resultatet, med Super Mario, kom gjerne med kommentarer. Ikke vær for hard da, første gang vetu ; )
"I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
  • 0
Morsomt bilde!
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Paint.NET og GIMP kan anbefales.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Brukte Paint.NET
"I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
  • 0
bli medlem av deviantart.com der kan du få mye hjelp og lære MYE!!! ville skaffet meg photoshop på en eller annen måte er mye lettere å arbeide i..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Photofiltre og Paint.NET er fantastisk bra programmer. Kult bilde BTW.
Tilfeldig tekst
  • 0
Photoshop ftw! Brukt det i snart 2 år. Tok ikke lang tid å lære, det er bare å se på tutorials.
Det er utrolig dyrt da, kanskje du er like heldig som meg og har en far som bruker det til jobb?
(Men du kan jo også være litt pirat og få CS4 da ;) )

Stilig bilde forresten
I bagged a noob, and i liked it.
  • 0
Bruker Paint.net en del selv, men de bildene jeg lager pleier som oftest å bli ganske dårlige. Er ikke så flink

BTW, nice bildet.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
"Hvis dere også vet om noen sider med bilder og annent så si ifra, takk.".... Google !
kjetil
  • 0
Nice! Bruker paint.NET, selv. Lag deg en dA-bruker
En Fuego!
  • 0
Takk for tilbake meldingene folkens

Kjetil: Lol xD, mente egentlig spefesike sider, sånn som der folk poster bilder og slikt
"I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
  • 0
Aye. DeviantArt er flotters
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Vi fikk photoshop gjennom skola vi
What the hell happened to sex, drugs and rock'n roll? Now it's just aids, crack and techno!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!