Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

For mer informasjon rundt denne julekalenderen laget av meg, se mine tidligere blogger rundt bloggserien. Denne bloggen handler om forskjellige GR brukere som har inntatt rollene som barnehagebarn. Se min kommentar i kommentarfeltet under for mer informasjon

Dagen starter som en rolig og stille dag i Spillanmelder barnehage. Snøen har lagt seg som et pent lag på barnehagens lekeområde. Julen nærmer seg og barna vet det godt. Veldig godt. Her er en dagbok fra barnehagen spillanmelder barnehage.

Klokken 07.00.

Dagen starter rolig i Spillanmelder barnehage. Rolig ligger de yngste barna på rekke å rad i sine barnevogner og sover. De idylliske drømmene som omhandler deres nyeste hage i Viva Piñata. Ansiktet til Suppeelsker lyser opp når tankene vandrer mot de fantastiske grønne engene og den pene solsikken han laget i går. "Ah, for en drøm "sier han samtidig som han åpner øyene. "Ah, for en tilfredsstillelse!"

Med et blir idyllen brutt. Han merker den kommer. Den forferdelige kløen. Under den lyserosa stillongsen lagd av 100% ullgarn svir det noe fryktelig. "Har du noe eller" , sier han og retter ansiktet mot F0xHunter. Han ser lenge på Suppeelsker før han tar noe opp fra dressen sin. Han kaster den runde gjenstanden fra barnevognen sin og over mot suppeelsker. Den lander rett i fanget hans. Vaselin boksen. "Den funker,i små doser. Pass på, det er sterke saker"

"Har erfaring" svarer suppeelsker og tar opp noe fra jakken. Skriften avslører gjenstanden. Natusan pudder.

Ingen sier noe på en stund tiltross for at de fleste er våkne. Alle ligger helt stille, ikke engang litestorm sier noe. Utrolig nok.

Små grynt høres fra vognen ved siden av. Den tilhører F0xHunter. Gryntene kommer raskere, og går fort over til stønning. Han puster fortere og fortere. Han svetter og hele vognen begynner å vibrere. Raskere og raskere helt til F0xHunter begynner å gjespe etter luft.

De fem barna som nå ligger i sine vogner har våknet. Alle snur seg mot F0xHunter. Til og med den konstant søvnige Faunvik våkner. Ved siden i dobbelvognen har også the Zelda guy våknet. Alle stirrer mot F0xHunter med åpen munn.

"Kanskje han bør hjelpes, han kan jo ha kroniske blødninger, eller stengte luftveier. Han kan jo tross alt få en alvorlig sykdom og bli skadet slik at han aldri mer kan bevege seg. Da må han få bidrag fra staten og det vil koste dette samfunnet dyrt." Alle stirrer mot litestorm som må trekke pusten etter et langt og dypt utsagn.

"Du er en bæsj " kommer det fra Suppeelsker som uten tvil er lederen i flokken. "En sprutbæsj! "
F0xHunter stønner fortsatt. Suppeelsker tar en titt mot vognen hans. Han ser en eske med et fare merke på. Med et stopper F0xHunter å stønne og han ligger helt stille uten å puste."Er han død" spør The Zelda Guy.

"Jeg vet ikke," sier Suppeelsker og ser ned mot den merkelige boksen. Han ser et navn. Den tilhører kEv_91.

To be continued!
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
For noen smarte unger

Virker soma t denne bloggserien vil bli veldig bra! Gleder meg til del 2
  • 0
Jeg ønsker å legge til at dette er en begynnelse på en bloggserie som vil ta seg opp når vi nærmer oss julaften. Dette er en begynnelse som begynner litt svakt, en innledning.

Ønsker ellers å legge til at flere vil få en rolle i denne julekalenderen, og jeg skal prøve å poste et innlegg daglig rundt 19.00 tiden.

Jeg ønsker tilbakemelding rundt dette innlegget og dere vil være med på å forme resten av serien da ingenting er bestemt enda.

Tanken er også den at en dag handler om en time av en dag i denne barnehagen, så historien utspiller seg i løpet av to dager (mest trolig)

Håper som sagt på tilbakemelding!
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
Haha, stilig konsept! Ser fremover til neste del.
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Dette var bra, jeg synes du burde fortsette. Btw, ikke glem meg, den hypre ungen
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
I want more..
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Gleder meg til anarkisten kommer å oppfordrer barna til å gjøre oppgjør mot barnehagetantene... kremt kremt
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Dritbra. Totally bæsje-lol!!
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Oooh! Spennende
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Haha, jeg skal innrømme å ha vært litt skeptisk til bloggen, da den er en serie.. men du klarte jammen å skrive en interessant og morsom innledning, og har vunnet min oppmerksomhet som leser ;D Nice job!
Gleder meg til neste del!

(tenkte jeg skulle skrive litt ekstra langt innlegg, for å forsterke inntrykket gitt av meg i bloggen ;D)
Big Lawls. Very big ones...
  • 0
Artig serie, gleder meg til neste del
  • 0
HAHA XD gleder meg til neste del
  • 0
Stilig! keep up the good work
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Kjempe bra blogg serie, genial! Hade ikke sagt nei til en rolle . . .
"I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
  • 0
dette er verdt å følge med på.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Skulle ønske historien holdt litt mer på interessen min, men ellers bra fortalt.

Skulle likt en litt mer kreativ tittel da.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Tusen takk for gode tilbakemeldinger!

Flere av dere skal få en rolle i bloggserien, jeg er ikke helt sikker på nøyaktig når. Jeg har en liten plan i hodet som jeg følger, men mye kommer jeg rett og slett på.

Sjekk også ut del 2 som ble publisert i går, og del 3 kommer i kveld !

Nitendodude: Jeg har flere planer etter juletiden, så kanskje du får ønsket ditt da!
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
Bra dette her da Paisley
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!