Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Føler med deg angående alkoholisert stefar, selv måtte jeg stikke hjemme fra en dag fordi mammas kjæreste ikke var i godt humør, lensmannen måtte komme og greier. De skilte lag, men ett halvt år senere blir de sammen igjen og det skjer igjen den samme greia. Før hendelsen hadde han sittet ved siden av meg og sagt til meg hvor mye han hatet moren min og at hun ikke var godt menneske osv, dette skjedde når jeg var 11. Hadde det skjedd nå derimot, hadde jeg banka fyren helseløs.
Jævelhøns
  • 0
Bra du er på veg framover
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Høres helt jævlig ut.. Men det er utrolig at en side som Gamereactor ga deg håpet tilbake.

Har ingen psykiske problemer selv og har god kontakt med vennene mine, men GR er uten tvil et fint sted å dele felles interesser og lidenskaper med andre.

En veldig sterk og modig fortelling. Jeg blir mektig overrasket om dette ikke kvalifiserer seg til månedens blogg.
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Dæven... Den bloggen var virkelig rørende. Liker ikke at det er folk som har det så fælt. Mend enne bloggen inspirerte. Takket være deg, skal jeg nå prøve å bli et beder menneske!

Jeg ønsker deg lykke til videre og jeg benytter samtidig anledning til å ønske deg god jul, sånn i tilfelle jeg glemmer det til senere!
No Rock'n Roll, without sound in the soul.
  • 0
Du er uten tvil utrolig TK. Ikke mange her i verden ville turt å åpne seg slik for et helt forum av brukere. Viser definitivt respekt for brukerne, og at du stoler på oss. Og respekten er gjensidig, det skal du vite.

Er veldig imponert over deg. Du har tydelig gjort stor fremgang etter bloggen å dømme, uten tvil noe som fortjener applaus og ros.

Synes det er utrolig flott at du har fått ordnet opp i livet ditt, ønsker deg lykke til og alt vel fremover. Og gleder meg til å se mer av deg på GR, du er savnet .
Square Enix.
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
Dette var sterl lesning gitt Tommy, En av de sterkeste bloggen jeg noen gang har lest. Ønsker deg alt vell og måtte seriene dine bli tidløse klassikere
Tungur Knivur
  • 0
Ønsker deg lykke til og alt bra i livet videre Tommy!
"To believe in something, and not to live it, is dishonest." - Mahatma Gandhi
  • 0
jøss...

bra det var en happy ending..

ikke mange ville åpnet seg såpass som du gjorde

(ps: takk for tegnetips^^)
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
psn-soldier, jonaskram, Kakashi Sensei, Annern, Suppeelsker, Dead Gamer, Hazitakina, Onkel Gerda, Faunvik, Predator, Bernt Erik, The Lost Boy, dark samus nemesis, skeptisk-heksa, DoGRoG, sonic og link, arneisback, Gamer123, The Heretic, Jonas A D, Zuil, litestorm, The Powner, Ednerf, Baardern, torleif, HitmansBullet, lossar, Zechez, ISAF, Notori0us ME og gnomely

Takk for alle kommentarer, det betyr veldig mye.

Jeg lover å bli enda mer aktiv på siden i året som kommer
  • 0
Vi gleder oss alle sammen til det TommyK og nå skal vi snart nyte julen og alt som kommer med den
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Wow... Det var litt av en historie. Tøff barndom du har hatt og jeg har selv opplevd flere av tingene til en viss grad, men ikke på langt nært slik du har hatt det.

Fint at du er kurert. Kudos.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Woa den var sterk! Jeg hadde også et h*lvette på ungdomskolen... men mest på barneskolen hvor jeg ble mobbet når jeg gikk hjem alene, men i 10. klasse ble mobbingen litt mer bremsing på. Vet ikke hvorfor. Så nå går jeg på Videregående skole og klar for fremtiden!

(Noe sier meg at dette blir julens blogg)
  • 0
Det yter respekt av deg TommyK, du er en fyr jeg få lyst til å høre og vite mer om. Dette er en blogg som stikker dypt inn i sjelen til ennvær som leser den, får et glimt av det samfunnet ikke liker å snakke om. Jeg får en medlidenhet for deg mens jeg leser denne bloggen, håper av hele mitt hjerte at det vil gå bedre med deg ettersom årene går. All lykke til deg !
Jesper. -- Mobo: MSI Z97 G5. PCU: Intel i7-4770K. RAM: Corsair 16GB. GPU: Geinward GTX 660Ti 2GB. SSD: Intel 240 GB. HDD: WD 3TB. Tower: CM Storm Scout 2 Advanced. Monitor: BenQ LED RL2455HM (x2). Keyboard and Mice: Steelseries. Headsett: Qpad QH-90.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!