Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg har begynt å være skikelig aktiv på GR nå, og har begynt å skrive annmeldelser. Problemet er at anmeldelsene aldri blir helt ok. I anmeldelsen min av Super Mario Bros 3, skrev jeg for mange detaljer og i GH3 anmeldelsen ble det for få detaljer. Jeg tror jeg gir opp. Mener ikke å syte, men det er godt å å ut litt frustrasjon og irritasjon ved å skrive en sånn liten blogg!
No Rock'n Roll, without sound in the soul.
  • 0
Stikkordet er trening. Ikke gi opp, men prøv igjen. Hør på konstruktiv kritikk, og ignorer usaklig drittkasting. Man blir bare bedre til å skrive, aldri dårligere. Nå er jeg ferdig med mine todelte rådsetninger, og retter igjen fokuset tilbake mot anmeldelsen jeg for øyeblikket sitter og skriver.

Lykke til.
  • 0
Takk for rådet, Magnus
No Rock'n Roll, without sound in the soul.
  • 0
Det Magnus da. Da jeg begynte ble jeg også litt furstrert, men jeg hørte på hva folk sa og øvde meg. Du blir bedre, det kan jeg love
"I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
  • 0
Jeg har skrevet et par blogger om hvordan skrive medlemsanmeldelser. De begynner å bli gammle, men de er fortsatt verdt en titt vist du sliter. Lykke til!

PS: Det hadde hvert morsomt vist du tegnet nisseluer på medlemene av Aerosmith til avataren din
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Tenkte jeg skulle komme med noen gode råd, men så leste jeg hva magnus skrev og syns ikke det kan sies bedre enn det.

Skriv gjerne om flere mariospill...eller kanskje zelda.. Mine favoritt-spill..thihi..
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Gjør som jeg gjorde på nynorsk tentamen, skriv alt en gang, så sletter du det og skriv det en gang til. Til meg ble det mye bedre. Synes jeg iallfall
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!