Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

::Her har vi allerede neste del av serien min :D
Kanskje noen av dere vill finne denne litt kjedelig, men den er en viktig del av historien som vill komme seinere. ENJOY!::

Kap. 12. A new Start.

Reven satt på taket av et lavt hus. Han stirret utover det øde landskapet som var kjent som Capital Wasteland av de som vandret rundt på jakt etter enten et sted å bo eller karavaner å rane.
Det hadde gått fire dager siden han hadde møtt de tre vennene fra Vault-94, og blitt att ut av tjeneste, noe han ga fult faen i.
I det fjerne kunne han skue en gruppe med supermutanter sloss med en gigantisk rad-skorpion. Synet moret han, da en av mutantene ble spiddet av brodden til skorpionen og falt livløst om på bakken så støvet virvlet opp. De andre tre andre mutantene ble rasende og startet å delje løs på din gigantiske skorpionen med restene av det de kunne finne.
Han tvang seg selv til å ikke blande seg inn og hoppet ned fra taket. Reven satte seg på huk i cover bak en falleferdig mur og åpnet baggen sin. Etter en liten stund med roting rundt i den fant han en liten pakke med et brev hengende rundt den. ''Hva i huleste er dette....'' Sa han lavt mens han han brettet ut lappen og startet å lese.

''Til James, min kjære bror.

Når du leser dette regner jeg med at du har stukket av og dratt på "jakt" på egen hånd.
Derfor gir jeg denne til deg...''

Reven åpnet pakka og så en Pip-Boy ligge inne i den.

''... Jeg viste jeg ikke kunne holde deg tilbake, du har alltid vært stå, og jeg regnet med at du ville dra så fort som mulig etter at du møtte de fra Vault-94... Så jeg vil gi deg Pip-Boyen til min far, vår far. Han sa at du ville stikke av en eller annen gang og han ba meg gi deg den når du gjorde det.
Lykke till bror.

Mvh. General Sarah Foxx.''

Med et fnys la han brevet tilbake i baggen, og tok opp Pip-Boyen. Han studerte den et lite øyeblikk, det var en av de modellene som var fra Vault-101. Han tok den på seg og fant ut at den passet som hånd i hanske. ''Ikke dårlig...'' Sa Reven lavt mens han trykket seg igjennom menyene til han fant fram til 'Notes'. Et merket notat blinket imot ham i et grønnskjær han hadde sett en gang for mange.
Han aktiverte notatet og startet å lese.

''Kjære sønn.
Når du leser dette betyr det at jeg er død, og at søstera di har holdt løftet sitt, ‘'

Reven sukket ''Så gammern stolte ikke helt på søstera mi heller... ‘' Han fortsatte å lese.

''... Men jeg har noe viktigere å fortelle deg. Jeg veit at du kommer til å dra på jakt etter den som eventuelt drepte meg*. Ikke gjør det, det er ikke vært det! Jeg har også hørt at du er på jakt etter denne Mork personen. Mine kilder sier han holder til i ruinene av Springvale, ikke langt utenfor Megaton,'' ''Du tuller med meg nå eller?!'' Skrek Reven ut i Ødelandet uten å bekymre seg for supermutantene som slappet av etter kampen med radskorpionen. ''Har den jævelen vært rett under nesa hele tida?'' Av ren trass tvang han seg ikke til å rope det ut for ikke tiltrekke seg oppmerksomhet. Han fortsatte å lese.
''... Jeg vet at du vil lykkes sønn. Og en ting til, på kartet har jeg merket av et lager hvor jeg har gjemt et våpen som jeg veit du vil ha nytte og bruk for seinere.

Igjen, lykke til.
Elder. Foxx, Din far.
Sitadellet. 22Jun, 2285''


Reven sukket mens han gikk igjennom menyene i Pip-Boyen og endte opp på 'Map-menyen. Han flyttet markøren over et tomt område mellom Tenpenny Tower og Arlington Library.
''Så det er hit jeg skal....'' Sa han lavt og reite seg opp, tok på seg sekken og startet å gå mot de gjenværende mutantene, mens han ladet en rifle han hadde med seg og plantet en kule i hvert av de overdimensjonerte mutanthodene, det var ikke et pent syn. Blod sprutet overalt og pinede kom skrik fra dem mens de deiset i bakken, i en pytt av deres eget blod og hjernemasse.

::*) Dette vill også bli fortalt seinere xD
Vil fortsette med del VII så fort som mulig.
På gjensyn!::
"What about thinking of me in front of the fireplace dressed as a stormtrooper saying 'Hi there! Welkum to Mythbusters!' "
  • 0
Kewl!

Dette er virkelig spennende!
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
Leser ikke serien eller noe, men hva er poenget med å ha to deler på delene?
Virker litt hjernedødt
Just kill him with your awesome
  • 0
@Soraki: The reason is; hadde jeg tatt begge delene i en blogg, ville det blitt for langt for og jeg tror det ville overskredd maksimum lengden for blogger. OG at jeg synes det var en bedre grunn enn til å legge ut to isteden for en....
"What about thinking of me in front of the fireplace dressed as a stormtrooper saying 'Hi there! Welkum to Mythbusters!' "
  • 0
Spennende del, lurer på hva som kommer til å skje videre
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
flott at du kom med ny del.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
TheCrushader:
Nei du kunne jo bare gi dem vær sin del. Ikke VI del to, men det som kommer etter VI

Men uansett dette var en spennende del. Gleder meg til neste Det var litt mye skrivefeil.
  • 0
@Smæ: Skrive feil da eller? Må nok skylde på Word for dem.... Du mener sikker VII(7)...
"What about thinking of me in front of the fireplace dressed as a stormtrooper saying 'Hi there! Welkum to Mythbusters!' "
  • 0
endelig kom denna delen ut
Like artig å lese vær gang bortsett fra at nå var det bedre siden det er så lenge siden du kom ut med ny del
I am a Spøkels for svingene! bare se hvor hvit je er!
  • 0
en bra del venter i spenning på en ny
eat failure. shit success
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!