Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I de siste ukene har jeg vært hodestups forelsket i en jente i klassen min(vil ikke si navnet) Hver gang jeg ser henne smile eller hører henne le, får jeg alltid en varm følelse inni meg som er ubeskrivelig.
Jeg tror henne liker meg men ikke om hun liker meg som venn eller mer enn venn.

Når jeg begynte på videregående kjente jeg allerede 1 fra før(det var en gutt, ikke jenta) og visste også hvem noen av de andre var.
Takk og lov var det flere jeg kjente i de andre klassene på samme linje så da ble jeg veldig lettet.
Men back on topic.


EDIT!!!Uansett hvor mye jeg prøver å få navnet hennes ut av hodet mitt så går det ikke, det er noe helt magisk med denne jenta som jeg ikke har følt for noen andre før.EDIT SLUTT!!!!!!!

Jenter gir alltid miksete signaler, noen ganger virker det som om de liker deg og andre ganger at de ikke liker deg på samme måte som dagen før.
Dette gjør mange av oss gutter(menn) frustrerte over jentene.
Vi løper alltid etter jenta vi liker om vi enten liker det eller ikke.
Jenter er jammen meg kompliserter.

(PS. bloggen var lengre men skjedde noe så jeg måtte skrive alt på nytt)
  • 0
hehe, ja slik vil det nå alltid være...
  • 0
Helt sant. Jeg liker ikke henne, men hun er snill og sånt.
Den ene dagen er hun glad, neste er hun sur.

Hormoner
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Ett ord. Amen.
Big Lawls. Very big ones...
  • 0
tell me about it
Per aspera ad astra
  • 0
Værste er hvis det er ei jente som du veit er interessert i deg, så prøver du å bli kjent med ho, men så spiller hun hard to get.

Skjedde med meg en gang.
Da sa jeg bare hadet med én gang.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Sant så sant. Er en jente i klassen min som er liksom skikkelig glad, men om jeg for eksempel sier noe hu ikke synes er morsomt, så klikker hu helt og går.

WTF did I do?
  • 0
Å gud så rett du har. Satt i i samme posisjon som deg, og det er dritt. Eneste som er mer drit nå er at hun endte opp med en annen Så jeg var nok litt stiv dagen etter
"I know where I'm going and I know the truth, and I don't have to be what you want me to be. I'm free to be what I want" - Muhammad Ali
  • 0
Rettelse: Jenters intersosiale signaler og følelsesliv er komplett irrasjonellt og dermed uforståelig for det kjønnet som i større grad lener seg på rasjonalitet og logikk.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Uff, jeg kjenner ei som jeg likte for en evighet siden, fem år eller noe, og hun var sånn. Den ene dagen kunne hun kaste seg i armene dine og være blid, neste dag gadd hun nesten ikke se på deg. Jeg dreit så klart i henne etter en tid..
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Siterer Strategist:
Rettelse: Jenters intersosiale signaler og følelsesliv er komplett irrasjonellt og dermed uforståelig for det kjønnet som i større grad lener seg på rasjonalitet og logikk.


Woot?

Noen jenter er desverre sånn.. Av en eller annen merkelig grunn har disse VELDIG vanskelig for å si hva de egentlig mener. Skulle vel ikke være sååå vanskelig å si ting rett ut liksom.

Men på en annen side..av og til er visst ikke det særlig søtt og jentete, det heller..
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Morsomt.
Aren't you a little short for a stormtrooper?
  • 0
Får håper at dere to kommer sammen da, hvis du liker henne så godt. Vet ikke hvordan framgangs måtte du kan gå på. Det må jo liksom være "øyeblikket", som gjør at dere kommer sammen.

Aldri hat disse "øyeblikkene" selv, men det kommen nok en gang til å skje, håper jeg
"I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
  • 0
ja, enig i at jenter kan være ganske så kompliserte.
When you meet the wall, find a stair and climb over
  • 0
69 Big boss 69: Ja det håper jeg også, men jeg er ikke akkurat den som er den som går rundt og blir kjent med folk og bare snakker akkurat
  • 0
Er for øyeblikket i en lignende situasjon, så jeg vil også gjerne skrive under på poenget ditt. Synd at bloggen ble "sletta" da, hadde vært spennende om du hadde hatt enda mer å si
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Petrol: fikk lagt til noe av det jeg hadde skrevet nå
  • 0
Jeg synes søstra mi er ganske komplisert av og til. men jeg har funnet ut at hun bare er dum og ikke klarer stå for det hun sier.
  • 0
I samme situasjon jeg og. Sant å si har jeg vært i denne situasjonen i 2 år da. Var på juleball i dag. Satt i kroken og drakk brus hele tiden
Alle barna hadde en kul signatur, untatt psn-soldier...........
  • 0
Du spør henne; Liker du meg? Dett var dett.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Hva heter hun? o.O

Du er Anders rite' ?
I'm timeless..
  • 0
psn-soldier: På juleballet satt jeg og drakk brus i en krok hele tiden også, litt kjedelig ettersom nesten ingen kommer bort til deg og spør deg om en eneste ting.

Lagt til 2009-12-05 00:55:
Rabaldo: Vil helst ikke si det x) Ja jeg heter Anders
  • 0
I KNOW WHERE YOU LIVE

ser på deg nå...
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
gnomely: Hva gjør jeg nå da?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!