Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I denne bloggserien skal jeg ta for meg en del av neste års (2010) forventede spill. Jeg vet dessverre ikke hvor mange blogger det bli men her her er noen av spillene jeg kommer til å skrive om, men det kan hende at jeg kommer til å utelatte noen!:

* Bioshock 2.
* Mafia 2.
* Mass Effect 2.
* Bayonetta.
* MAG - Massive Action Game.
* Splinter Cell: Conviction.
* Rage.
* APB - All Points Bulletin.
* I Am Alive.
* Alan Wake.
* Heavy Rain.
* Assassins Creed 3.
* Kane & Lynch 2: Dog Days.
* Gran Turismo 5.
* God of War 3.
* Super Mario Galaxy 2.
* Metroid: Other M
* StarCraft 2.
* Diablo 3.
* Battlefield: Bad Company 2.
* No More Heroes 2.
* Halo: Reach.

m.m

NB!Noen av spillene kan bli flyttet til 2011!

Dette var bare en liten forsmak/intro til bloggserien min. Første del vil komme i morgen, og da vil jeg presentere spill som Bayonetta og MAG!

Gled dere!

Bilde kommer!
  • 0
Hvordan kan du skrive noe om Assassin's Creed 3?
1. Det er vel ikke gitt noe ofisiell informasjon ennå (?).
2. Dato er ikke fastgitt, tviler på det kommer neste år though.
  • 0
AC3 er vel bekreftet? Husker ikke..

Gleder meg til i morgen
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
Zyrocz: For i et intervju med Ubisoft Montreal som Spillmagasinet hadde avslørte noe info angående spillet, og utviklerne har selv sagt at spillet muligens kommer en gang i 2010s 4. kvartal.
  • 0
Hvor ble det av GT5?
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Jonas A D: Har ikke skrevet alle spillene som kommer i 2010 (evntuelt 2011) på listen, men det er sikkert noen som ikke står på listen som jeg skal skrive om

PS: GT5 er nå lagt til!

Kolbukake: Gled deg! Kommer til å stappe massevis med diggbar info og fakta, med skjermbilder, videoer osv.
  • 0
God of War 3 , uten tvil spillet jeg gleder meg mest til. Burde selvfølgelig være på den noe useriøse listen din.
Drækk me måte, fæst me måte. Kem i faen e måte?!
  • 0
Metroid: Other M er noe av det jeg gleder meg mest til. Ville slengt opp Super Mario Galaxy 2 og Starcraft 2 på den lista også.
Chill hard, man!
  • 0
Høres bra ut, gleder meg. Du burde ta med det nye metroid spillet som kommer. Du mangler kjempe mye!
"I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
  • 0
Du glemte Zelda
  • 0
Du burde ta med Final Fantasy XIII serien også, Red Dead Reademption og Dead Rising 2. Mest av alt FFXIII serien selv om kanskje ikke alle spillene kommer ut i løpet av 2010.
  • 0
hva er rage og APB
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Jeg gleder meg bare til 2 kanskje 3 av de spillene du nevnte. Hvor ble det av Red Steel 2, Monster Hunter 3, Starcraft 2, Diablo 3, FF 13, Pokemon Heart Gold og BF Bad Company 2?
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
de som kakashi nevnte, og zelda til wii.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Halo: Reach?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Monster Hunter 3, Red Steel 2, Gladiator A.D. og The Grinder, hvor er de? Hadde vært konge om du skrev om dem. Og ikke minst No More Heroes 2, som er det største høydepunktet for min del.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Du glemte Batman: The bold and the brave..
Bedre å tisse i mosen en å mose tissen :D
  • 0
Kult, gleder meg til å lese serien din.
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Diablo 3 har blitt utsatt til tidligst 2011, så det er det bare å fjerne først som sist (selv om det er mye mer å skrive om D3 enn f.eks. AC3 eller Zelda).
This is great banter, it really is.
  • 0
Oi du... jeg har sett gjennom listen flere ganger, og det virker ikke som jeg kan finne Just cause 2 noe sted Shame on you
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand... you fail. Epic pwnage
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!