Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hola, kjære GR-folk!
Idag har jeg et spørsmål til dere, faktisk spesielt retter mot Nintendo-kidsa der ute.
Det lakker mot jul, og som den snille mannen / gutten / broren-som-prøver-å-gjøre-lillebroren-sin-til-en-duganes-nærd jeg er så vil jeg kjøpe han et spill. Jeg vil kjøpe han The Legend Of Zelda: Sprit Tracks til hans nyinnkjøpte DSi. Problemet er at jeg aldri har spillt et Zelda-spill, men så har jeg sett litt på Sprit Tracks da, og har kjent den følelsen i magen du får når du har veldig lyst på noe. Og så tenkte jeg at jeg kunne gi det til min lillebror på ti, så kunne både han OG jeg kose oss med det! Men jeg vet absolutt ingentlig om Zelda-spillene! Jeg vet ikke om det er et spill med søt grafikk, med gameplay som kan knekke selv den mest iherdige japanse-tufsen, eller om det er et spill som en ti-åring kan kose seg med.
Er bossene vanskelige? Er kontrollene enkle å skjønne? Det er slike spørsmal jeg har flytende oppe i hodet mitt, og jeg trenger GR's Nintendo-fans til å hjelpe meg!
Språk er ikke noe problem, ifølge lærerene jeg har snakket med har han sprengt måleskalaen lærene bruker. Jeg kan sette han til å oversette dialogen i Dragon Age, og han greier det med glans.
Det eneste jeg er redd for er at spillet skal bli for krevende, eller for komplisert for han...

Og forresten, her er en film av meg som rapper på musikk-projektet mitt denne uken (Jeg står bakerst i trappa, til høyre): http://www.youtube.com/watch?v=T5tGHszioAs
Det ble litt fail da.
  • 0
Grafikken er helt grei, kontrollen er enkel å skjønne. hvis han er så god i engelsk som du sier så skal det ikke være vanskelig å skjønne hva folk sier på spillet, bossene kan være vanskelig hvis man ikke skjønner hva man skal gjøre. gåtene i spillet er vanskelig for ny begynnere. så det kan være litt tøft for en 10 åring å runne spillet, men hvem vet jeg kan ta feil. Som regel så liker 10 åringer nesten alle typer spill som ikke er så voldelig når det i tillegg er tog med i bildet så tror jeg han vil like spillet.
  • 0
T-tt-TOG???!?
Tror du broren min er tre?
Den siste setningen lo jeg så jævlig mye av, takk for tipset!
  • 0
tog er jo det som er inn for ti åringer da
  • 0
For denne ti-åringen er er det Jak-serien, Left 4 Dead når han får se på det, og alt immelom de to spilla
  • 0
det jeg mente var at vanlige ti åringer liker tog left 4 dead er jæv*** digg forresten
  • 0
Gamle elektriske tog er awesome da!
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
TOG!!!

Sorry ble litt revet med. .

Høres ut som en bra ide, jeg ville gått for det. Så får du kose deg med det du også, alle vinner på det
"I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
  • 0
Spillet har en ikke-innviklet historie....

løsningene er veldig simple^^
men vanskelig hvis man ikke finner den simple løsningen

burde være perfekt^^

kontrollen er ikke vanskelig heller
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Ut med kuuken! xD
Vis det var det du sa, lolz ^^
"Don't cross the crooked step"
  • 0
har spillt det i noen timer i dag...kommet et godt stykke nå

alt har vært rett fram liksom^^
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Strake vegen til helvete eller? Hvor er det LInk skal egentlig?


Ut med kuuken xD
Fem-stjerners medlem
  • 0
Kjøp det du. Alle har rett på en god Zelda-opplevelse i oppveksten.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Kjøp Liberty City Stories til ham. Alle har godt av å oppleve GTA-atmosfæren i ung alder.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Har ikke spillt det så mye selv, det er for det meste tvilingen min som har gjort, men tror uansett at en 10 åring skal klare å håndtere spillet helt fint.

Kjøp det!
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
jeg har spillt zelda i mangen år og jeg diget phantom hourglas og spirit tracks er enda bedre viss du leser anmeldelsen til gamereactor
Per aspera ad astra
  • 0
Zelda er helt perfekt for alle! Om man ikke liker Zelda er det noe alvorlig galt med hypofysen din! Så du kan jo downloade noen Zelda-mods til Oblivion!
  • 0
Ut med kuuken!!!


Sorry jeg bare måtte

TOG!
"I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
  • 0
Ti år så da tenkte jeg først nei, men først og fremst pga språket. Siden han behersker Engelsk veldi bra bør det ikke bli noe problem.
  • 0
CHOO CHOOO
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Dette spillet er et spill som ikke bare er for en tiåring, men for deg også. Om du vil starte med et Zeldaspill, så ikke vær redd for å starte med dette. Fantastisk spill!
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
spillet passer til alle aldere.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Da jeg var 10 (som ikke var så lenge siden) digget jeg Phantom hourglass, og han kommer til å like det. Kjøpte du det til han?
  • 0
Ja, både han og jeg digger det!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!