Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Bare for å si det:

Jeg blir ikke å ha tilgang til nett etter denne bloggen og frem til etter det jeg skal si noe om nå! Og jeg driter i om dere synes bloggen er for kort, ok? Så ikke gidd å kommenter om det.
Jeg skal kjøpe et spill i morgen etter skolen. Jeg er litt lei av shooters, pga. at jeg har spilt mye COD: WaW, COD 4 og Halo 3. Jeg tenkte at jeg ville ha noe som varte en stund. Og da tenker jeg: et adventurespill! Jeg må velge mellom:

Mass Effect 1
Borderlands
Fallout 3: game of the year edition med alle dlc
Red Faction: Guerilla

Eller en av disse:
Race Driver: GRiD
DiRT 2
Rock Band 2 uten instruments (har alle)

Help me!
  • 0
Hadde nok gått for RB2 eller ME ettersom det skal være gode spill, og at jeg heller ikke har dem selv.

Bortsett fra det kan jeg anbefale Borderlands hvis du liker våpen(det er maaaaaaaaaaaaange).
  • 0
Batman Arkham asylum. Vet at den ikke står på "lista" men du brude skaffe det.
"I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
  • 0
Tja.. Jeg personlig likte ikke ME så godt :/ Har ikke runda det enda, da, så gir det en sjanse ^^ Kan nok ikke hjelpe deg.
En Fuego!
  • 0
Mass Effect eller Fallout 3, men jeg personlig synes Mass Effect er litt bedre enn alle andre titler du nevner. Hva med Fable 2?
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Mass effect hvis du ikke har imot en god del snakking Hvis du bare vil ha action må det nok bli fallout 3, men hva med Dragon age?
  • 0
Mass Effect
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Selv synes jeg borderlands er skamtøft
Ville nok gått for det av alle disse ;)
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
borderlands
"You should learn to shoot first, Solo." -Boba Fett
  • 0
Syntes faktisk Red Faction er ganske gøyt! Årets overraskelse for min del
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
hva med Assassin's creed 2?
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
  • Los
  • Los
Jeg må si at på min liste er Mass Effect på topp! Men det tar for seg en del prating og politikk, så om du ikke liker det så kanskje ikke.

Batman, som nevnt står det ikke på listen, er et spill jeg selv har veldig lyst på. Det er jo et mer action basert spill. Så om du liker action: GO GO GO!!

Dragon Age ville jeg også personlig vurdert. Et spill som står høyt på ønskelisten min til jul! Men tror også her at du må være klar for prating og politikk.

Fallout 3 syntes ikke jeg hadde så bra historie, men jeg elsket å løpe rundt etter at storyen var ferdig. Utforske og sloss, det var gøy!

Lykke til, og skriv hva du kjøpte
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Mass Effect 1 - Billig og et fenomenalt mesterverk.
Borderlands - Mye moro og artig spill.
Rock Band 2 - Et av tidenes beste spill.
  • 0
Av disse spillen har jeg bare to, borderlands, og fallout 3. Begge er gode, men hvis du skal spille singelpayer så er Fallout 3 et UTROLIG GODT spill. Spesielt hvis du liker RPG, og liker å bruke skytevåpen (men de føles annerledes en våpen som er i COD og COD lignene spill (mer orginale og passer bedre in i atmosfæren) atomofæren i dette spillet er ENORMT GOD, og er generelt et godt variert spill.

Hvis du ikke er så optatt av atmosfæren, har en venn eller to og spille med online så er borderlands et godt alternativ, hvis ikke så velg fallout 3. (Du trenger ikke å ha venner som spiller Borderlands, du kan spille med random folk, men å spille med random folk som bryr seg like lite om deg som du om dem er ikke like givende)

Hvsi du er ute etter singelplayer så velg fallout 3, hvis du har planer om å spille en god online RPS (role playeing shooter) så velg Borderlands (Fallout 3 har ikke online så hvis du skal spille online så ikke velg fallout 3

Lagt til 2009-12-17 00:15:
BTW, vhis du like å samle på ting og tang, så er både borderlands og Fallout 3 EKSTREMT gode. I borderlands får du gradvis bedre og bedre ting, og må selge de gamle hele tide, mens i fallout 3 så blir våpen og rustning ødelagt, så du må finne lignene våpen og rustning for å reparere, samtidig som du finner bedre ting.

I borderlands så sitter du med følelsen at du samler ting fordi du skal leke med dem i en artig verden. I fallout 3 så føler du at du må samle på alt for å overleve i en ikke så vennelig verden.

Man sjønner ikke hvor mye og posetivt en god atmosfære gir før man har spilt Fallout 3. Bare det å puste inn verdenen og tenke på spillet er glede.

Jeg personelig like Fallout 3 bedre, men jeg har ingen venner med borderlands så jeg hvet ikke hvilke jeg liker best tatt i betraktning i at Borderlands EKSTREMT gode online del ikke er untyttet fra min side.

Men kjøper du borderlands kan du spille meg meg da (og alle andre med spillet på GR)

Lagt til 2009-12-17 00:15:
Håper jeg var til hjelp , men helt seriøst så ville jeg ha kjøpt begge to (Borderlands og Fallout 3)
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Mass Effect eller Fallout.
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Jeg vet dette ikke står på listen, men... Oblivion(the elder scrolls 4)
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Dirt 2 eller Red faction
  • 0
Når jeg sto på platekompaniet, tenkte jeg:

Jeg tror ikke jeg vil ha racingspill.

Til dere:
Jeg har Fable II, Oblivion.

Jeg kjøpte Fallout 3 etter tips fra Onkel Gerda, takk
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!