Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Vel i gå var det juleball på skolen min, og det var overaskende gøy. Jeg hadde bare tenkt chille med guitar hero (ja vi kunne det) mesteparten av kvelden men slik gikk det ikke, for det var alltid noe som skjedde. Enten var det dans, mat eller noen som spillte på scenen. Men inn i mellom fikk jeg spillt litt guitar hero sammen med vennene mine.

så i dag har jeg fri ( alle som kom fikk fri men det kostet 100 kr å komme inn, og pengene går til ski tur til neste år hehe.) så jeg må bruke mye av dagen på å handle jule gaver.

god jul alle sammen hehe
Per aspera ad astra
  • 0
Bra du hadde det gøy

God jul til deg og dine også
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Jeg var også på juleball igår, det var kjempe gøy
Men idag er jeg syk Siste skoledag imorgen heldigvis
  • 0
god jul
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Heldighvis har ikke vår skole det, ser ikke poenget med juelball og hater dans. Mye bedre å ha vanlig skole istedet.

God Jul!
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Var på juleball 3. desember, eller rettere sagt torsdag for 2 uker siden. Var jo morsomt det.

KS: Typisk din holdning. Greia er at du skal være sosial.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
KS: Wtf? xD Juleball er jo hyggelig det..? Skjønner deg ikke.. Pluss at det er en ganske bra måte å sjekke opp jenter på, hvis du er interessert da.
Love is our resistance!
  • 0
Kult at du hadde det moro God jul til deg også
"I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Skal ha juleball i dag, om 20minutter og jeg har ikke startet å kle på meg enda
  • 0
Skal på juleball nå klokka 7 jeg
  • 0
god jul til deg også
  • 0
ROJ123, SUIT UP!!!!!!
  • 0
skjønner ikke helt kluet med juleball men fint at det var gøyt da.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Even og NinDude: Å være sosial er ikke i seg selv noe gøy og når da tingene man skal drive på med (dans) også er kjedelig synes jeg juleball bare å kaste bort tiden sin.

Mye bedre å sitte noen timer å spille.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Tror ikke det er noe juleball på skolen min. (vgs) Gikk ikke med noen i 10.klasse men var jo gøy for det. Saver det! God jul! ^^
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Skal på juleball om 25 minutter. Kommer til å bli kjedelig! Det verste er at foreldrene må bli med.
  • 0
Å så masse juleball, jeg blir helt svimmel
Damn at vi ikke har det på min skole
  • 0
Så bra alt gikk fint for deg.

jeg faila på årets ball...
  • 0
Kakashi Sensei: Det er noe av det mest idiotiske jeg har hørt...
Hva slags liv kommer du til å få i fremtiden hvis du liker bedre å sitte hjemme og daffe av med spill alene enn å komme deg ut litt og treffe folk?
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
det KS mente var vel at man ikke bare skal være sosial for å være sosial. man kan ha det både gøyt og sosialt, men i KS sitt tilfelle er juleball kjedelig.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Om det er sosialt eller ikke bryr jeg meg ikke en døyt om så lenge det er kjedelig og det er derfor jeg holder meg unna juleball, for det er nemlig kjedelig. (Synes jeg i alle fall)
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
hehe takk for respons og god jul til alle sammen
Per aspera ad astra
  • 0
Ja det glemte jeg, god jul.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
glemte det jeg og, god jul!
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Jeg skal på sommerball isteden Gleder meg, og fint at du koste deg på ballet. I det siste har jeg begynt å like arrangementer som det, i motsetning til før, da jeg enten droppet det, eller dro kun fordi alle andre dro...

God jul!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!