LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Blogger

      Her kan du kommentere alle brukernes blogger

      God Jul alle her på Gamereactor! Håper dere får en fortryllende aften med god julemat og masse fine gaver!

      Utrolig søtt bilde ^^
      "Don't cross the crooked step"
      • 0
      God jul til deg Bernt, og alle andre på GR!
      All work and no play makes zatzinki a dull boy
      • 0
      JA GOD JUL TIL ALLE SAMMEN!!!!:
      Jeg fikk XBOX 360 ELITE!!!!!!:D:D:D:D:D
      • 0
      God jul folkens!
      • 0
      Gjett hva jeg skal si?



      God Jul
      "I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
      • 0
      Merry Christmas from all of me to all of you!
                                                       ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
      • 0
      God jul! Er hjemme fra jobb og snart klar for finstasen nå. Jul er ikke det det en gang var, men det er fortsatt koselig med god mat, familie og gaver.
      Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
      • 0
      God jul!
      "When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
      • 0
      Drit søtt bilde
      God jul alle sammen
      Carpe Noctem
      • 0
      god jul og spill masse MW2!

      forresten, dritkul baby
      • 0
      god jul alle sammen!

      håpr alle får det de ønsker seg
      We are one!
      • 0
      God Jul til ALLE!!!! !!
      XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
      • 0
      God jul Bernt Erik!

      Jeg fikk en formidabel start på dagen med å ha vunnet et Black & Decker bits- og borsett, OG fikk nettopp vite at jeg vant Fairytale Fights i julekalenderen! Har jobbet mye i det siste, så jeg har ikke fått sjekket om jeg hadde vunnet.
      "To all of those who like parmesan cheese. WHAT THE HELL IS WRONG WITH YOU!? CAN'T YOU SMELL IT!?" ~The Umbilical Brothers~
      • 0
      God Jul til alle! Håper dere får en fin jul!
      We have to nuke our imagination!
      • 0
      Ser jeg en ekte juletre i bakgrunnen, Bernt?

      Si ifra når Malin greier å ødelegge kula. For de er så utrolig morsomme å ødellegge. Tåler ikke mye i skade men det er pga det er til pynt.

      Lagt til 2009-12-24 17:02:
      Forresten god jul til alle samme!
      • 0
      Eg må vel nesten si god første juledag eg da...

      Godt nyttår også ! Nå sitter eg her og venter på at Playstasjonen skal bli ledig .

      Søtt bilde
      Big man, pig man, ha ha charade you are.
      • 0
      Malin ligner på katten vår Erna... Leker med juletrepynten...

      God jul!
      Decyfered!
      • 0
      • Zuil
      • Zuil
      Var du på kirkegården når det var så mange lys Bernt Erik? DET var julegave nok for meg, så vakkert var det
      • 0
      Malin er gossin!
      Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!