Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg er en stor fan av MGS-serien. Veldig stor fan.
Jeg kan skikkelig mye om det, og synes serien er bare så utrolig bra. Her kommer "minuset":

Kompisene, og venner, mener at jeg er en skikkelig nerd som er så opptatt av en spillserie, og mener det er litt sykt at det går annt. Men jeg vil ikke påstå at jeg er noe nerd, jeg spiller fotball, er sosial og spiller egentlig ikke så mye.
Så jeg ser ikke på det som et problem.

Så nå kommer jeg fram til hva jeg skal spørre dere om:

Er dere fan av noen spillserie? Hvorfor er dere det? Hva er grunnen til det?
Mer og mer av vår import kommer fra utlandet - George W. Bush
  • 0
Liker godt fable 1 og 2, skate 1 og 2 og halo serien. Vet ikke om fable og skate telles som spillserier da
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Joda, når det er flere enn et spill, så er det en spillserie ; )
Men når jeg sier spillserie, så tenker jeg mest på spill som har en sammenhengende historie, som nettop MGS, Halo, Uncharted (osv) har.
Mer og mer av vår import kommer fra utlandet - George W. Bush
  • 0
Jeg bare LEVER for Castlevania og Zelda seriene lizm. <3
Your best? Losers always whine about their best...winners go home and fuck the prom queen.
  • 0
Hvem er det som utvikler Castlevania-serien, egentlig?
Mer og mer av vår import kommer fra utlandet - George W. Bush
  • 0
Er blod fan av Zelda serien, og folk vet at jeg er en "gamer" men jeg blir aldri kalt nerd som deg. Rart egentlig, å være nerd er å være frytelig glad i noe. Frks en som spiller fotball hver dag ca 2 timer er en nerd.
"I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
  • 0
That would be Konami, som du sikkert kjenner bedre som folka bak MGS. Anbefaler sterkt at du prøver noen av spillene i serien, du kommer ikke til å angre.
Your best? Losers always whine about their best...winners go home and fuck the prom queen.
  • 0
Hvilke(n) plattforme(er) er Castlevania til?
Mer og mer av vår import kommer fra utlandet - George W. Bush
  • 0
NES: Castlevania, Castlevania 2: Simon's Quest(hvis du tar AVGN's råd, så styr unna Simon's Quest), Castlevania 3: Dracula's Curse
SNES: Super Castlevania 4, Castlevania Dracula X
Sega Megadrive: Castlevania: The New Generation
PS1: Castlevania: Symphony of The Night, Castlevania: Chronicles
GBA: Castlevania: Aria of Sorrow, Castlevania: Circle of the Moon, Castlevania: Harmony of Dissonance
DS: Castlevania: Dawn of Sorrow, Castlevania: Portrait of Ruin, Castlevania: Order of Ecclesia
PSP: Castlevania: The Dracula X Chronicles

Det er i hvertfall noen av dem. Det finnes noen til PS2 i 3D, men de ser ganske shit ut. However, det kommer et i 3D snart som heter Lords of Shadow, og det ser ganske lovende ut(PS3 og 360 hvis du lurer).
Du kan få tak i mange av disse spillene via Virtual Console funksjonen til Wii, og det finnes en drøss av dem på Ebay, so get shopping!
Your best? Losers always whine about their best...winners go home and fuck the prom queen.
  • 0
Er en stor fan av halo serien. Spillene forteller brae historier og universet er enormnt
  • 0
Mario og Zelda er de 2 seriene jeg liker best, og vil si jeg kan meget mye om begge. Utenom spill så er jeg en skikkelig Naruto nerd, det innrømmer jeg selv. Og jeg kan SINNSYKT mye om det
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Det var et par Castlevania-spill, ja
Jeg vel vente til det kommer til PS3, så skal vi nok se at det blir kjøpt!
Mer og mer av vår import kommer fra utlandet - George W. Bush
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Må si jeg DIGGER Monkey Island spillene, i løpet av 20år så er de et av de få spillene hvor temaet "morro" er satt mye lys på.

Guybrush Threepwood - Mitey Pirate™
  • 0
mario, zelda og halo må jeg nok si
Per aspera ad astra
  • 0
COD serien har en spessiell plass i mitt hjerte!
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
navnet mitt sier vel alt er ganske fan av zelda og sonic serien, ellers er jeg litt nerd når det kommer til super smash serien.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Selfølgelog ikke! Kameratene dine er sikkert fan av en TV serie, som feks Sipsons eller noe sånnt. Er ikke det like nerdete? Jeg elsker MGS også
Shitting dick nipples
  • 0
CoD, Assassins Creed, Uncharted, kommer ikke på flere.
  • 0
Jeg forguder Silent Hill-serien og Zelda-serien.
Silent Hill? Vel, 2ern er etter min mening et av de beste spillene noensinne. Det har alt; Atmosfære, historie... vel, alt.
Og Zelda... Vel, det sier seg vel selv. Jeg mener... Det er Zelda!!
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
Seriene jeg liker: Zelda, Mario, Metroide, Civilization, og Totalwar. Og Fifa erjo sjeft sammen med kompiser
  • 0
Jeg liker Mario, Zelda og Pokémon-seriene.
Take off every zig, for great justice
  • 0
COD, MGS, og AC

- Call of Duty er den beste krigsserien syns jeg.
- Har spilt MGS siden jeg var liten og elsker stealth så dette er den perfekte spillserien for meg.
- Assassin's Creed er den feteste snikemorder serien etter Hitman.
  • 0
Siterer sonic og link:
ellers er jeg litt nerd når det kommer til super smash serien.


I don't even play the game anymore, and I'm STILL better than you. Doesn't that make you feel bad?

Okay, skal ikke være en kuk for moroskyld, så jeg kommer med et SERIØST innlegg nå :]
Etter at St-Nick introduserte meg til Castlevania har jeg vært fan av dem. Nå skal det da sies at jeg liker best "MetroidVania" som har leveling og alt det der framfor the young whippersnappers! Best thing about Vania? It's all about skills!

Digger også Zeldaserien, obviously... who doesn't?
Final Fantasy med FF9 som en SOLEKLAR favoritt
og ikke minst Metal Gear serien. Jeg er vel en av de få som kan si jeg har spilt alle Metal Gear spillene. De på NES, OG de på MSX II inkludert. I hele serien er mine favoritter Metal Gear Solid 3, og Metal Gear 2: Solid Snake. Har også fått dilla på Halo og CoD, selv om førstnevnte har en ekstremt rotete historie. Det er i alle fall vanskelig å få med seg hva som skjer.
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Jeg elsker blant annet Zelda serien, Tales of seriene og Assassins Creed serien,
"I don't have a license to kill... I have a learners permit!"
  • 0
Battlefield! DICE FTW!
Håpløst avhengig av Diablo III...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!