Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hei du! Ja du! Spiller du Call of Duty: Modern Warfare 2, bedre kjent som MW2? Gjør du? Fint! Strever du som mange andre å få den beryktede Tactical Nuke, som eier alle sammen? Gjør du? Flott? Velkommen til 69 Big Boss 69 sin guide til å få den!

Vi skal gå gjennom flere ting. Våpen, perks, baner, killstreaks og masse annent.

Ok, la oss starte.

Step 1: Gå opp i lv.

Hvis du er i lv 1 så kan du ikke tro at du kan få nuke, gå opp i lv. Gjør challenges og lær deg spillet. Gå gjennom alle banene der det kan hjelpe deg til å finne steder å gjemme seg osv. Nå du er i lv 50 ville jeg sagt at du er klar, da har du det du trenger.

Step 2: Baner

Du kan teknisk sett få nuke på alle banene, men her er de som er enklest å få nuke på. Afghan, Estate og Rundown. De er banene som er enkelst å få nuke på. De er åpne, har flere steder å campe på og er lett å eie med killstreaks.

Step 3: Killstreaks

Ok her er oppsettet.

7 Kills, Harrier Stike: Når du få 7 kills tar du harriern over stedet der fienden spawner

11 kills, AC130 eller Copper Gunner: Egentlig en smaks sak, tar selv copperen der det er enklere å drepe folk

25 Kills, Nuke time baby!

Step 4: Campe

Det er fullt mulig å få nuke ved å løpe rundt, men dette er den sikkre måtten. Finn deg et sted som du har full kontroll over og hold deg der.

Step 5: Game mode

Helst Ground War, med Domnation. Camp et sted der du har full oversikt over basen B.

step 6: Våpen oppsett.

Du kan selvfølgelig ta hva du vil, men jeg syntes dette funker best


Hovervåpen: M4A1 med Red dot: bra skade og ammo kapasitet. Red dot sight er kjepe bra for å drepe folk langt borte.

Backup vapen: AA 12 Shotgun. Denne shotgunen er kjempe bra hvis noen skulle komme oppi fjeset ditt.

Utstyr: Smoke og Claymore. Claymore for å forsvare "basen" din og smoke i tilfelle du må komme deg vekk

Perk 1: Scavanger pro. Et must siden du trenger mye ammo og flere claymores.

Perk 2: Stopping power eller hardline. Spørs på hvordan våpen man har. Hvis du har M4A1, da burde man ha stopping power.

Perk 3: Ninja Pro. Da kan du ikke bli oppdaget av folk med heartbeat sensor. Når du har pro blir skrittene dine helt stille også, så folk vil ikke vite at du er der.

Step 7: Du må vite når du må gi deg

Når du starter en match og du blir drept etter en killstreak på 5, så quit. Du har ikke en sjangs da. Hvis du dør det første minuttet kan du fortsette, men ikke lenger. Du vet aldri hvor lang tid det vil ta.

Ok, da har vi gått gjennom det grunnleggene, la oss starte "matchen"

Matchen starter og da er det lurt å få en bra start. Siden du har lært deg etter flere timer med spilling så burde du sette deg opp der fienden kommer. Hvis du blir drept, så quit. Hvis du dreper de som kommer, da er du godt i gang. finn deg et bra sted og sett opp claymoren, der folk flest ville ha kommet. Når noen utløser den og dør, kan du gå på liket deres og få en ny en. Dette tenker ikke de på, ta-da et kill til! Dette er jo ikke 100% sikkert, flere ville tatt en annen vei. Husk når du er på stedet ditt må du være forsiktig, vær rask når du sikter inn og pass på. Det er snipere overalt som er ute etter å drepe deg. Når du har 7 kills og har harriern klar bruk den raskt over der fienden spawner (Kommer etter å ha blitt drept) og vent. Ikke prøv deg på flere kills. Gå inn i et gjørne eller noe og gjør klar forsvars posision. Hvis harriern klarer å gi deg copper eller AC130 gå til et annent safespot og camp der. Helst under et tak, du vil vel ikke at en predator missile skal ta deg? Uansett da har du egentlig Nuke, hvis alt går som det skal. Hvis du blir skutt ned må du bare være forsiktig og ikke gjøre noe brått eller dumt. Det var vel det

Jeg håper du likte guiden og husk, det er ikke sånn at du kommer til å klare det nå, for meg kunne det ta fra 1 dag uten en nuke til 1 time med 3 nukes. Du må selvfølgelig ha litt flask også. Uansett, lykke til og spreng de britiske ungene der ute til fillebitter.

69 Big Boss 69
"I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
  • 0
Det er lettest å få Nuke når du sniper på hardcore. Har nesten bare fått nuke på banen Wasteland
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Dette er kun en guide for folk som suger, folk som har skills klarer å få nuke uansett våpenklasse, killstreak og perks.
Jævelhøns
  • 0
God guide. Men mye her er åpenbart for en erfaren spiller. Det eneste jeg ikke har tenkt på er å campe ved B i en domination kamp. Perk 2 syns jeg bør være Cold Blooded Pro, tenk hvor mange UAV's som sendes opp i løpet av en match? Min beste killstreak er på 27, selvfølgelig hadde jeg ikke nuke som en killstreak i den kampen. Senere har jeg kommet forbi 20 minst 30 ganger, men alltid blitt stoppet i siste liten. Noenganger avat mine egne claymores av en eller annen grunn sprenger i trynet mitt. Utrolig irriterende. Dør også jævli ofte av å gå rundt et hjørne, ut en dør etc for tidlig. Venter jeg 1 sekund lenger går fienden forbi meg og ike omvendt. Skal begynne å krige for nuke igjen når jeg har fått tilbake ACR'en min og låst opp nuken selvfølgelig.
  • 0
Som alle sier, dette er en guide for de som virkelig sliter, en for nybegynnere. De fleste klarer å skaffe deg med sine egne taktiker

Spørsmål, hvor mange nukes har dere fått?
"I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
  • 0
Nettopp gått Prestige da, men jeg har fått 5 Nuker fra før
Men etter jeg fikk de 5 Nukene, bestemte jeg meg å gå opp i lvl, gjøre oppdrag og greier.

Jeg fikk 3 Nuker på Afghan og 2 på Wasteland
Jeg mener at Estate og Rundown er litt vanskelige, spesielt med gode snipere som camper... Heller Afghan (som du nevnte) og Wasteland

Lagt til 2009-12-29 00:31:
Min beste killstreak er 31
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Jeg synes faktisk ikke at det er de britiske ungene som er verst. Er ikke noe som er verre enn de jævla østlendingene som roper inn i micen til hverandre: "Hei, så dere det eller, jeg eiiiide han duden der ass, fy faaaen ass. Sinnsykt fett ass. Hei! SATAN!!! JÆVLA CAMPERHOREFITTEFAAAEN! NUUUUUB!"

Da fjerner jeg [NOR] taggen og fortsetter.
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Bare 1 problem, kills du få med en killstreak reward "teller" ikke når du skal få andre killstreak rewards.
Er ivertfall sånn på min bruker så enten har jeg spiller jeg med en major bug, eller så er det slik jeg sa.
  • 0
Zyrocz: Der tar du feil tror jeg, kills du får av noe sluppet ned til deg fra helikopter eller fly i sånne esker teller ikke mot neste killstreak. Ellers har du faktisk et gigabug
  • 0
Har det akkurat slik som Zyrocz og det er heller ikke noe jeg innbiller meg, har nemlig sjekket. Jeg har et spørsmål til dere, spiller dere på konsoll eller på PC?
Min kreativitet måtte gi tapt her...
  • 0
Eneste denne bloggen sier meg er at du er en stor camper.... Jeg hater campere!

Jeg trenger ingen god damn nuke, har spilt i 3 timer nå på TDM og havna først stort sett hele tiden. Excuse me om jeg høres cocky ut, men at folk blir oppmuntret til å campe synes jeg bare er trist. Synes ikke at det viser noen som helst skills.

Greit å campe i ny og ne når man vet at her kan det komme folk, men å sitte en hel runde å campe og faktisk baile om du blir drept i løpet av det første minuttet, vel da er du bare feig imho.... Ellers grei blogg da, ikke meningen å BARE være negativ
I do not need a cause for my rage, I just despise the nature of the human race!
  • 0
enig der SirEld ;)
  • 0
Bra guide
We have to nuke our imagination!
  • 0
Fin guide, har fått 5 nukes, og de fleste på lignende måter som denne
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Takk for alle kommentarene
"I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
  • 0
Har ikke fått en eneste nuke etter ca 3 dagers spilletid tilsammen på PC og Xbox
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
SirEld: Må helt ærlig si at folk som rusher med model 1887 akimbo eller kniv og tror de har "skillz" bare fordi de har lightweight og marathon irriterer meg tusen ganger mer enn de som camper.

camperene vet man ihvertfall hvor man har.
  • 0
Nice, selve guiden var godt forklart, men jeg ville valgt et annet våpen. Men det er jo såklart min mening. Fikk min første nuke i går med TAR-21 Noob-toob + Hardline + Scavenger Pro + Steady Aim Pro. Hardline er knall hvis du skal ha nuke, og hvis du bruker våpen som ACR eller TAR-21 trenger du nesten ikke Stopping Power.

Og så er det ikke de britiske ungene som er verst. Det er de 10 år gamle østlendingene som kaller det same, bergenser, trønder osv. selv om du kommer fra Tromsø og ikke er noe av delene :=/
That's what you get for messing with a spartan!
  • 0
GOD GUIDE! Skal selvfølgelig prøve den med engang jeg har fått de kravene. Er på 1. prestige nivå 23-25.
  • 0
Tactical Nuke ødelegger online delen av spillet! Jeg får spilt 5 minutter, så kommer en eller annen tufs og får nuke... Så var den matchen over
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Toorstain: Joa runnere med akimbo hagler er også irriterende, men jeg løper rundt med AK 47 og skyter de jeg ser og kniver på nært hold... Men jeg føler at den typen jeg er viser mer skills, skal ikke skryte av meg selv men den typen spiller viser mest... Da må man ha aim og vise hva man er god for.

Men ja, det er noen ting jeg hater på CoD og det er campere, akimbo shotguns og grenade launchers.... jesus christ jeg blir sur på dem!
I do not need a cause for my rage, I just despise the nature of the human race!
  • 0
Min eneste nuke fikk jeg ikke av å campe et sted. Du Burde satse på et sted der fienden sannsyneligvis vil komme forå ta deg og stå litt der, men kort stund senere vet de eksakt hvor du er og eier deg så heller små campe 3-4 steder enn ett campested og å baile om du blir drept etter 5 killstreak er det dummeste jeg har hørt!
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Jeg fikk neesten, en gang. Hadde akkuratt fått mekka Tactical Knife etter å ha starta 1. Prestige, og løp rundt med den på Favela - også helt uten videre fikk jeg 7 killstreak og aktiverte Harrier, også med den ble det 11 og Chopper Gunner. Var på 21 kills da det kom en dude med 1887 akimbo og drepte meg... :<
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
er nesten helt uenig med deg her jeg..og enig på en annen måte, det er en flott blogg som har veldig mange skriveleifer, men det overlever vi nok.

Ang maps:
så er de "letteste" banene så og si de du føler deg mest bekvem med, ingen er lettere en andre, det kommer ann på spillerstil.

Killstreaks:
vel, den safe er jo alltids: harrier-11ks-nuke
men egentlig vil jeg si at pavelow-ac/cg-nuke er bedre, problemet er at pavelow er 9kills, men får du den har du nuke, sett at du klarer og holde deg gjemt. Den vil nesten garantert få deg opp til 16kills (gjør somregel det) om ingen tar den ned, og når den er ferdig så fyrer du ut den andre, men vent til den er ferdig, derfor må du ha en god gjemmeplass. og ha 2 killstreaks ute på 1gang funker dårlig siden da vil du stjele dine egne kills, det er lame.. så sørg for at du har tid. men igjen, uenig det du sier om tid, jeg har selv vært i party med folk som får nuke på den 73av75 kills på TDM.
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
Camperspot is like a tampon, pussies need them.
Dere som spiller MW 2 på X360, vær så snill å ikke camp. Ødelegger spillgleden.

Toorstain: Jeg er en av de du hater. Bruker Marathon, Lightweight, Commandor. Så har man en care package i handa, da springer du sykt fort, men gjør dette bare når eg kjeder meg litt.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!