Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

The Rev var en kjempegod trommis, og jeg ble virkelig sjokkert da jeg ble fortalt om dette nå nylig. Skikkelig trist, jeg er oppriktig trist akkurat nå.

Hvil i fred

Tullete og ufølsom kommentar zyrocz.
Just kill him with your awesome
  • 0
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeei, hvorfor han?!? Aaaaw, han som var så god . Verden er urettferdig! R.I.P.

Zyrocz: Vi skjente han på en måte, gjennom trommespillet hans, og når et så bra trommespill dør, så gråter hjertene våre, og en del av det dør. Men samtidig vil vi alltid huske han for det herlige trommespillet...

Dessuten, hvis vi skulle gråte hver gang noen vi ikke skjente døde så hadde vi gått og kuttet oss selv alle sammen hele tiden. Så vi unger og kutte oss selv med og gråte bare for de vi skjenner, selv om det bare var gjennom trommespill(og at han ikke ante hvem vi var).
Kjærlighet er en flagermus som blir vasket med en tannbørste<3
  • 0
R.I.P
I'm gonna brestfeed you with bullets!
  • 0
Kan ikke si at jeg visste hva den trommeren het, men jeg liker musikken til avenged sevenfold.

Kjipt RIP
...
  • 0
En god trommist var han og R.I.P.
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Utifra alle smileyene som er i kommentarene ovenfor får jeg et inntrykk over at mange er lei seg. Dette er veldig synd for om alle dere er lei dere hver eneste dag noen dere ikke kjenner dør så synes jeg synd i dere...

Selv om vi ikke kjenner han personlig, hadde vi et visst fohold til ham igjennom musikken han lagde.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Til alle sammen: Han var ikke bare en super trommis, men han var drit flink til å synge også! I sangen Critical Aclaim er det han som synger refrenget.
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Enda en emo som dør. Wow.
I'm timeless..
  • 0
Kjeft...
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Siterer Rabaldo:
Enda en emo som dør.

Fint at han ikke var emo, da.
Idiot.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
ah 90% av folk som nevner at noen "er emo" vet ikke hva emo betyr engang^^
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Rabaldo kommer med en nydelig oppvisning i IQ. det er bra ....Taper.


Uansett jeg synes det er JÆVLI dumt at han døde En av mine absolutte favoritt-trommiser uten tvil, og en svært begavet musiker.

Håper nærmest at Avenged Sevenfold gir seg, dette blir som Metallica uten James Hetfield...

R.I.P
Signaturen min var så kul at den ble fjernet av en mod.
  • 0
Avenged Sevenfold er utrolig bra, mye på grunn av Jimmys tromming, så dette er nok den største tragedien i 2009.

R.I.P.
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
R.I.P. Alltid trist når nokon døyr
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
haha. Idioten Rabaldo..
I'm timeless..
  • 0
Siterer Rabaldo:
Enda en emo som dør. Wow.

Forbannede idiot.
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
Avenged Sevenfold <3

Kjempetrist!

Noen som vet hvordan det kommer til å gå med bandet nå?
One day, your life will flash before your eyes. Make sure it's worth watching.
  • 0
Har ingen peiling.. de var mitt i å jobbe med det nye albummet deres.
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Finner nok neppe en som kan "utfylle" tromminga/jobben til The Rev..
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
De i metal miljøet sa jo at The rev var en av de beste trommisene ute idag. Synd å miste en så god trommis i en så ung alder!
  • 0
FoREVer <3

Bandet har en annen trommis, en av verdens beste, ved navn Mike Portnoy. Planleggeren av Dream Theater. Han forlot DT for å bli fast medlem av A7X. Han kan nok ikke sammenlignes med Jimmy, men han lærte alle sangene på kort tid. Alt går sin vanlige gang De har ingen planer om å legge opp, no worries. Ga jo tross alt ut Nightmare albumet og jobber med ett nytt et allerede

Og når det kommer til live konserter hvor The Rev egentlig skulle skreket eller sunget, så har de som regel en dame på slep som tar seg av dette
~ Undefeated // The hard drive on your computer will only crash when it contains vital information that has not been backed up.
  • 0
Der må jeg nok rette masse på deg, Undefeated. Mike gikk av som trommis is A7X etter 2010 turneen ble ferdig. Han skulle bare hjelpe bandet på sin vei inntil 2010, så det var derfor han slutta. Det var heller ikke på grunn av A7X han forlot DT. Han ville at bandet skulle ta en pause,m ens de andre var uenige. Det endte opp med at han forlot DT.

A7x har nå en fast trommis nå ved navn Arin Ilejay. Han passer godt inn i bandet og spiller veldig bra. Sett dem live både med Portnoy og Arin. ^^

Og The Revs partier live blir ikke sunget av noe dame nei. Der tar de bare playback fra albummet.
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Siterer Crazy Eyed Gamer93:
Der må jeg nok rette masse på deg, Undefeated. Mike gikk av som trommis is A7X etter 2010 turneen ble ferdig. Han skulle bare hjelpe bandet på sin vei inntil 2010, så det var derfor han slutta. Det var heller ikke på grunn av A7X han forlot DT. Han ville at bandet skulle ta en pause,m ens de andre var uenige. Det endte opp med at han forlot DT.

A7x har nå en fast trommis nå ved navn Arin Ilejay. Han passer godt inn i bandet og spiller veldig bra. Sett dem live både med Portnoy og Arin. ^^

Og The Revs partier live blir ikke sunget av noe dame nei. Der tar de bare playback fra albumet.



Jupp, gjorde research selv og planla å rette meg selv opp.

Men jo, faktisk. Jeg var på norgesturnèen deres "Nightmare before Christmas", der brukte de faktisk en dame ved Jimmys synging Dette har de gjentatt opptil flere ganger
~ Undefeated // The hard drive on your computer will only crash when it contains vital information that has not been backed up.
  • 0
Javell jah.. Har aldri hørt om at de har brukt en kvinnelig vokalist som synger jimmys deler. Aldri sett noe video av det heller. Er du 100% sikker? For dette høres litt feil ut for meg... Men hvem vet. Kanskje du har rett ^^ De 2 konsertene jeg var på brukte nå ihvertfall playback av stemmen til jimmy fra studio versjonene.
"Don't cross the crooked step"
  • 0
100% sikker, jeg sto relativt nærme scenen og helst til høyre så du en dame som sang og skrek det The Rev vanligvis ville utført
~ Undefeated // The hard drive on your computer will only crash when it contains vital information that has not been backed up.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!