Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Skal snart gå til anskaffelse av ny Pc. Har surfa rundt på nettet etter den rette og ble forelsket i Multicom Compal KHBL2 fra det norske nettstedet multicom.

Så her følger statsa til pcen:

- 15.6" Wide-LED skjerm 1920x1080 Full-HD
- Intel® Core™2 Duo P9700 prosessor, 2.8GHZ 1066MHz FSB 6MB cache 25W
- 500GB SATA 5400RPM 2.5"
- ATI Radeon HD 4650 512MB DDR3
- 4GB DDR3 SO-DIMM 1066MHz (2x2G8)
- Innebygd bluetooth for trådløs kommunikasjon med f.eks. mobiltelefon
- MICROSOFT Windows 7 Home Premium
Total pris 11 037,-
(8 830,- ekskl. mva

So watcha say? Funker den til spilling eller? Skal forresten ikke være en ren gamerpc, mer enn blanding av underholdning, spill og skole ;)

Lagt til 2010-01-01 03:26:
sorry for crappy bilde -.-"
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Ubrukelig.
  • 0
Hvilket grafikkort har den?
+Link?
Når har den fått alle disse utmerkelsene. Er det måneder siden er det ubrukelige anbefalinger.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Bærbare pc'er er ikke egnet til spilling, uansett innhold, bestill heller via alienware.com visst du skal ha til spill, det er faktisk en grunn til at alienware er dyrt.
  • 0
Passer sikkert fint til spill.
My Brain...
  • 0
bla bla, om dette er til spill sier jeg nei. Men det dårligste kjøpet jeg noen ganghar gjort er ASUS stasjonær PC til 10 000 og jeg angrer som faen. skulle tatt bærbar ugh. Alienware er zjykt
  • 0
Det kommer også litt an på skjermkortet med tanke på hvilke spill du kan kjøre tilfredsstillende

Men best til spilling er uten tvil stasjonære PC-er
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
søppel
Per aspera ad astra
  • 0
Det kommer nok an på grafikkortet ja.. Du har mer enn nok RAM, men om du har bra eller dårlig CPU kan jeg ikke utale meg om..
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Skal egentlig være skolepc da, man kan jo ikke ha en stasjonær pc i sekken

men den ser nå ut til å funke til 1.6 og andre valve-spill som jeg pleier å ha lan med venner på.

Strategist: Testene av pcen har vært i løpet av de siste månedene ja, siste test var tidlig i desember.

sowns & zonyy: Du er litt barnslig som slenger ut en negativ kommentar uten å begrunne den

Ja, jeg vet at stasjonære funker best til spilling, og at for denne prisen kunne jeg fått en dobbel så god stasjonær. Men til å være bærbar er det jo mye krefter for pengene, eller hva mener dere?

Og den har btw ATI Radeon HD 4650 512MB DDR3. Det er jo ganske dårlig sammenlignet med stasjonære sine grafikkkort men det ser nå ut til å funke på source-spill.

Jeg er forresten ikke en hardcore gamer, så jeg er ikke så veldig opptatt av å kjøre spill på maks grafikk o.l.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
for 11k så kunne du dessverre fått en bedre pc ville jeg sakt :/. Men ellers er det en veldig steady pc og vil klare nesten alle spill som har komt ut
  • 0
Den kjører nok source etc men ikke regn med COD etc
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Bedre enn mitt Skjermkort på min stasjonære
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!