Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

NOOOOOOOTTTTT


haha :P

neida :D eller...
nå ble det litt uklart her :?


samma han er en god venn, og derfor tenkte jeg at jeg skulle legge ut en video som viser hvor god han er til å danse :D

Jeg må bare si at jeg synes han har draget som får danse med denne digge dama :D

http://sendables.jibjab.com/view/zIygHi1Xhw6fUXOd



ok, jeg veit programmet er gammalt men synes det fremdeles er hysterisk morsommt :D



(HÅPER IKKE DETTE BLIR SLETTA AV MODZ. ALT JEG LAGER BLIR SLETTE OMTRENT :L )
Kua sier mooo!
  • 0
Herregud, skjønner ikke at jeg ler men... xD

Litt morsom da xP ganske enkel humor, men fortsatt
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
haha veit, morsommere når men har brukt LAAAAANNNNGGGG tid på å lage videoen(5min eller no ^o))

eller når men er med i den selv
Kua sier mooo!
  • 0
kan ikke se det på wii...
"............." - Link (TLOZ)
  • 0
hahahahahahahahaha! xD
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
haha XD
Per aspera ad astra
  • 0
Lurer på om XXassassinXX blir sur

Men tror nok heller han få skikkelig latterkrampe : D
Kua sier mooo!
  • 0
Lawl xD
En Fuego!
  • 0
-.-'
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
haha den er bare morsomm da xD
Kua sier mooo!
  • 0
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
lol xD Stakkars xxassasinxx
"I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
  • 0
Indeed.
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!