Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Som dere vet kommer 2010 til å bli et meget stort år når vi tenker på spillanseringer. Det kommer så mange store spill i år at man nesten ikke kan tro det. Selv om fjoråret var bra, kommer 2010 til å bli det beste året hittil i mine øyne.

Selv har jeg veldig mange spill som jeg venter på og hvor nedtellingen for lengst har startet. Da tenker jeg blant annet spill som Bioshock 2, Mafia II, Heavy Rain, StarCraft II, Medal of Honor 2010, Battlefield 1943, Battlefield: Bad Company 2, Command & Conquer 4: Tiberian Twilight, Gran Turismo 5 og God of War III. Dette er bare en brøkdel av de fete spillene som dukker opp i år.

Bare i januar lanseres det en rekke store titler og her er noen av spillene som har fått min oppmerksomhet;

8. januar Planet 51
8. januar Baynonetta
8. januar Darksiders
14. januar Army of Two: The 40th Day
22. januar Dark Void
28. januar Mass Effect 2

...og så gir jeg sportspillet Vancouver 2010 en sjanse. Digger sportspill!

Hva med deg - er det noen titler her du venter spent på?

Bildet nedenfor er fra Mass Effect 2
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Av spillene som kommer i januar, er det størst sjangs for Bayonetta å havne i hus. Men får se om det blir kjøpt det også, må egentlig spare litt til Mars, da skal jeg blakke meg som aldri før
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Jepp - mars ser skummel ut med så mange store spill på tur
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jeg tror for meg blir Februar og Mars en skummel måned. Med tanke på God Of War, Resident Evil 5 DLC, Final Fantasy, Bioshock 2 og muligens Heavy Rain. =/
I am not destroying the world, I'm saving it!" - Albert Wesker
  • 0
Battlefield 1943? Det er jo ute...

Men dette året blir skummelt for lommeboka... Men jeg skal hovedsakelig holde med til Alien Versus Predator og Battlefield Bad Company 2...
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
Battlefield 1943? Det er jo ute...

Ikke til PC

Jeg skal nok spare opp et par kroner i et par måneder før jeg går til noe større innkjøp trur jeg. Må jo ha noe å spille til The Gathering. Så er jeg generelt bare veldig blakk.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Ac spillene som kommer nå i Jaunar er det Mass Effect 2 som jeg har mest lyst på

Her er min liste for måneder av spill jeg har lyst på:

Januar: Mass Effect 2, MAG, og litt Bayonetta.
Februar: Splinter Cell: Conviction, Heavy Rain (om det kommer denne måneden).
Mars: Battlefield: Bad Company 2, God of War 3.

Og en gang Alan Wake om det kommer mellom Januar og April.
  • 0
Ikke noe jeg kommer til å kjøpe Noen som vet måned til Reach beta?
  • 0
Siterer the Zelda guy:
Ikke til PC


Right! PC ulker dere!
Decyfered!
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Skal iallfall ha BF:BC2
  • 0
Først og fremst No More Heroes 2, men Golden Sun DS, Pokemon Heartgold, Dragon Quest IX, og noen titler til er alle spill som jeg skal skaffe meg.
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Januar blir det Mass Effect 2 og kanskje Bayonetta.
  • 0
Gleder meg til Red Steel 2
"............." - Link (TLOZ)
  • 0
Ingen spill har fått min oppmerksomhet i 2010, men jeg skal gi BF: BD2 en sjangse... I mine øyne er dette en av de værste spillårene, forløpig.
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Mass Effect er førse mål! Heavy Rain gleder jeg meg også til, Alan Wake i tilegg. Elsker spill som vekker følelser på en god måte
  • 0
Altfor mange gode spill, jeg må prøve å kontrollere meg selv og ikke kjøpe for mange. Jeg har tross alt bare et begrenset antall med penger.
I was frozen, today!
  • 0
Heavy Rain
  • 0
Faktisk så blir januar en ganske kjedelig måned for min del. De titlene jeg gleder meg mest til dette året er nok re5DLC, Dante's inferno (er jeg den eneste som faktisk gleder seg til at dette spillet kommer ut? O.o) og Splinter cell: conviction. Med andre ord så blir nok februar en ganske så bra måned for meg
  • 0
For Wii sin del så ser 2010 mye lysere ut enn fjoråret. Super Mario Galaxy 2, No More Heroes 2, Red Steel 2 og Metroid Other M er bare noen av de mange spillene jeg gleder meg til. Det er også en rekke andre titler som ikke er like selvfølgelige for alle, men alikevel veldig spennende, som Monster Hunter 3, The Grinder og Gladiator. A.D.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Har dere glemt Red Dead: Redemption? Det kommer til å bli årets spill i mine øyne!

Jeg gleder meg veldig til BF:BC 2 også. Det blir sikkert dødskult online.

Lagt til 2010-01-02 15:40:
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Jeg kjøper så utrolig lite av de storspillene som kommer, men de jeg mest sannsynlig kommer til å kjøpe er:
- Super Mario Galaxy 2(hvis det kommer i år da...)
- FIFA 11(Første spillet hvor Kongsvinger er med. Blir muligens det siste også, men jeg skal i hvert fall ha det som et minne )
- Army of Two 40th day(Var med og stemte frem det spesialvåpenet som skal være med for de som har en lagra fil fra enern(The AS-KR1), så dette må jeg ha )
- Alan Wake(Hvis det faktisk kommer Men det ser jo superfett ut )
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
Hamletsss: Tror det var snakk om at Super Mario Galaxy 2 skulle komme 2. kvartal i år. Så det kommer nok uansett i løpet av 2010 selv om det blir forsinket.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Mange spennende titler som kommer ut i år, selv har jeg tenkt å skaffe meg

Darksiders (Zelda + God of War? Gotta love that!)
Fable 3
Castlevania: Lords of Shadow
Final Fantasy XIII
"I don't have a license to kill... I have a learners permit!"
  • 0
Jeg var nettopp ute og forhåndsbestilte Darksiders med storebror jeg . Det spillet ser bare så awesome ut! Nå hadde ikke Gamestop fått inn de forhåndsbestillingslappene til ekstra spillinhold(The Harvester) men håper de får det inn til jeg henter spillet, såå jeg får vel spørre om det da. Har utrolig lyst på den .
Kjærlighet er en flagermus som blir vasket med en tannbørste<3
  • 0
Ingen av de du nevner der er noe for meg, men jeg gleder meg til Bioshock 2 som kommer senere
"I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!