Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

øh... dårlig ide spar heller til en ps3
Per aspera ad astra
  • 0
Apropos skriveleifer du har en... kødda
Hvis du ikke vil ha xbox'n så seller du den heller på finn eller no sånt! du kan sikkert selle den for 4500 kr der med spilla dine = ) hvis du gjerne vil ha begge så burde du gjøre det magnus sa
How far will you go to save someone you love? Sometimes, its better not to know.
  • 0
N-E-I

En Elite med 24 spill for en PS3!?
Det er jo røveri, for de verdiene for du sikkert 4-5 PS3'er!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Du burde ikke gjøre det.
"I don't have a license to kill... I have a learners permit!"
  • 0
Siterer nintendodude:
Han må nesten ha skrevet litt feil her. Om han selger alle de 24 spillene til Gamestop, for å så selge Xboxen så sitter han igjen med penger til både PS3 og en del spill.


Da sitter han igjen med nok penger til både PS3 og Xbox...
Decyfered!
  • 0
xbox og 10 spill så har du deg en deal
Dream as if you'll live forever. Game as if you'll die today.
  • 0
JA!
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
det er jo best å spille med venner da har selv ps3 mens alle andre har xbox360.....
  • 0
Er det derimot en xbox360 Elite, samt spillet "24" blir jo saken en helt annen..
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Ikke bytt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0
Jeg er også enig med "ikki-kun"
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
Han mente vel sikkert en 360 og 24 spill for en PS3 og x antall spill til den, da -.-'
En Fuego!
  • 0
Takk for kommentarer alle!

Skrev kanskje litt dårlig slik at det kunne tolkes kanskje litt feil.

1. Jeg har kunne spurt etter hvor mye de betaler for xboxen: 1300 ca.
2. Alle 24 spillene hadde hadde kjøpt meg nye spill pluss håndkontroll og litt sånt.

Jeg er enig med dere og kommer ikke til å gjøre dette byttet

Takk for at dere fikk meg til å se dette klart

Skal skrape alt av penger sammen til Lørdag! Så de hadde tilbud på PS3 til 2555 på Spaceworld

Blir sikkert ikke så godt modtatt fra andre i hjemmet, men det er mine pnger
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
Ville ikke ha gjort det siden du har 24 spill. MEN hvis du sparer så får du deg en Wii, og der har du mye gospill for penga

Men ellers er jeg enig med Kamikazeknut. PS3 høres bedre ut(har faktisk ikke testet Xbox360), men 24 spill er mye spill, og man kan ikke skyte med hagla uten patroner(please ikke diskuter den).
  • 0
Hadde det vært opp til meg, ville jeg nok ikke byttet ut en vell fungerende konsoll, for en annen bare fordi det er noen spill du har lyst på som ikke er til din konsoll.

Når vi kommer over til den delen at fler venner av deg har motsatt konsoll, så vil jeg at du skal se det på en annen måte; Hvis du bytter til en Ps3, og skaffer deg spilla som vennene dine har, vil dere automatisk begynne å spille ONLINE sammen. Men om du fortsetter å bruke din 360, vil du, eller dine venner, komme til hverandre å spille. Dette er mye mer sosialt om du ser det på denne veien, istedenfor å sitte på vært deres rom, og spiller over nettet. vær med venner når du spiller, ikke sitt over nettet... (yea right)
Jesper. -- Mobo: MSI Z97 G5. PCU: Intel i7-4770K. RAM: Corsair 16GB. GPU: Geinward GTX 660Ti 2GB. SSD: Intel 240 GB. HDD: WD 3TB. Tower: CM Storm Scout 2 Advanced. Monitor: BenQ LED RL2455HM (x2). Keyboard and Mice: Steelseries. Headsett: Qpad QH-90.
  • 0
Er jeg for sen? Hvis nei så:

NEIIIIIIIIIIIII IKKE GJØR DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!