Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Inn i mellom blir jeg veldig provosert når jeg spiller og bannskapen hagler i min lille spillbule. Heldigvis skjer dette etter at barna er i seng og jeg har litt frihet for blant annet Battlefield 2142-spilling. Jeg koser meg gløgg ihjel den tiden jeg sitter og spiller, men når en juksepave plutselig dukker opp får pipen min en annen låt.

Du ligger pent og pyntelig bak en vegg og vet at ingen ser deg. Plutselig som lyn i fra klar himmel blir du truffet av et headshot. Glosene hagler og du skjønner ikke hvordan det er mulig. Så trykker du på knappen for å se hvordan den personen som traff deg ligger an på poenglisten og du finner ut at han at 29 kills og blitt drept en gang. Du tenker at dette var sikkert bare lucky shot og kjapper deg videre til en annen fin plass. Så blir du søren meg truffet igjen og denne gangen med pistol og det i hodet nok en gang. Du dør momentant.

Nå koker det virkelig og du vurderer å kaste alt du har i hendene, rive av deg håret og sender i vei noen skikkelige gloser mot han som nettopp drepte deg igjen. Nå skjønner du virkelig at du har med en juksepave å gjøre.

Problemet med juksing i spill er at de ødelegger for alle andre. Jeg skjønner heller ikke hvorfor noen jukser på den måten. Når man spiller, så er det jo for å bli god og ikke jukse seg til heder og ære.

Jeg gleder meg til å kunne sette opp en egen Battlefield: Bad Company 2 server med 100Mbit linje for NTE. Det blir konge og da skal jeg ha full kontroll slik at jeg selv kan sparke ut de som jukser og banne dem fra serveren. Det blir en drøm det...

Hva mener du er årsaken til at noen jukser i onlinespill? Er det for å være jævlig eller for å komme seg langt opp i rankingen (noe som er helt bak mål og som ikke gjenspeiler om personen er god eller ikke)? Har du jukset i spill?

Selv jukset jeg noen ganger da jeg var yngre med koder for å komme meg videre om jeg stod fast, men dette er noe som er lagt på hylla...

Nedenfor ser du et av spillene jeg gleder meg stort til i 2010!
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Haaax!
Folka på skolen spiller CS. Der jukses det hele tida, men det virker ikke som om noen sier noe på det.
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
Appropo cheating... ALDRI SPILL WAR ROCK. over halvparten av spillerne i War Rock cheater, og spillet er et tragisk eksempel på hvordan cheating ødelegger spill.

Gleder meg sykt til Bad Company 2, og ser frem til å bli mer aktiv i TB når den tid kommer ;)
Big Lawls. Very big ones...
  • 0
Har faktisk møtt et par cheatere i MW2.
Irriterende som faen.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Å jukse på singleplayer av diverse spill ("Selv jukset jeg noen ganger da jeg var yngre med koder for å komme meg videre om jeg stod fast, men dette er noe som er lagt på hylla...") mener jeg er helt akseptabelt.

Men i multiplayer er det en nulltoleranse for slikt.. og da er jeg en hykler om jeg hadde jukset, men det gjør jeg altså ikke.
Jeg deler dine synspunkter; og legger til at jeg tror det er en kombinasjon av at de er så elendige at de ikke klarer seg uten juksing samtidig som de vil "rule".
Blir fint å være Gud over din egen server ja hehe
  • 0
De gjør det kun for å ødelegge for andre. For de VET at det gjør gamingen surt for andre, og da gjør de selvfølgelig sånt. Er utrolig irriterende når man spiller online. Derfor spiller jeg stort sett bare i nettverk, eller med kompiser jeg vet aldri kunne funnet på å jukse i multiplayer
  • 0
I onlinespill hater jeg juks,hacks og div.
Selv bruker jeg cheats i div singleplayer spill som GTA,for de blir morsommere da Men ikke med en gang når jeg har kjøpt spillet da,prøver å fullføre det en gang uten cheats først
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Å jukse offline på spill er jo greit nok, det er jo bare gøy. Men sykt plagsomt når folk drar det online.
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Jeg vet godt hvordan du har det. Folk som jukser online har ikke respekt for andre som spiller.

Å bruke noen koder på singelplayer har jeg ikke noe imot så lenge de ikke får achivements eller trophies får det. Brukte mange koder da jeg spillte spill på PS2 ,men etter at jeg fikk Xbox 360 har jeg ikke jukset .
  • 0
Jeg skjønner ikke poenget med å ødelegge for andre. Hvis du har kommet langt på rankinglista på grunn av juks var ikke din egen fortjenste, du har jo egentlig ikke gjort noe siden juksing hol,dt deg i live og du får heller ikke heder og ære, for så lang tid det tar å komme høyt på rankinglister i dag vil nok de fleste vite at du jukstet, så hva vinner du egentlig?

Har bare brukt cheats i et spill, heroes 4 og det var bare for gøy. Ha hundre blackdragons og armagaddon magien var en morsom måte å knuse komputeren på.
Livet kan av og til virke meningsløst, heldigvis kan man gjøre noe med det ^^.
  • 0
Koder er til får å 'kødde' litt, ha det gøy - ikke jukse!
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Cheat på offentlige servere og slikt er noe dritt. De folka burde se litt lenger frem enn som så, men "cheats" på private servere/privat games er helt greit, kan faktisk være litt artig noen ganger.
Jeg spiller ikke, jeg gamer!
  • 0
Cheating online er for n00bs... Bokstavelig talt... Bare de som trenger det...

Fant en måte å (på en måte) cheate i BFBC2 (beta!)... Campe med en kompis og få points med ammo bokser...

Var faktisk med en komplett fremmed og få opptil 20000 poeng...
Decyfered!
  • 0
Har ikke spillt så mange spill der folk jukser, men det er svært irriterende når du først møter noen som gjør det. En ting er å jukse i singelplayer spill. Det gjorde jeg selv en del når jeg var liten på min Nintendo 64, men å ta det med seg online å ødelegge for alle andre kan bare beskrives med et ord. Nemlig Tragisk!
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Cheats er morsomt i for eksempel GTA IV i singleplayer, men om du spiller multiplayer med andre er det bare pinglete som du nevnte i overskriften.
Har sett mange cheatere i for eksempel MW2, der de har levelcheata seg opp til rank 70 prestige 10. De blir som fortjent banna fra MW2 og alle spillene de har på Steam.

Er faktisk noen ganger jeg har blitt kicka fra en match fordi de tror at jeg har cheata, for eksempel da jeg hadde 30 kills og 3 døde på MW2. Da ble jeg ganske irritert, og jeg hadde ikke cheata engang! Det var pure skills
  • 0
cheating er (online) bare for n00bs. Du lurer jo bare for deg selv og andre til å tro at du er god. man blir jo ikke no bedre av den grunn... OMG!

Cheating=n00b-fremkaller
What the hell happened to sex, drugs and rock'n roll? Now it's just aids, crack and techno!
  • 0
Det som er gøy er å eie disse smålige bajsene UTEN å jukse selv
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
Jeg har faktisk selv blitt kikca for at de trodde jeg juksa og dette skjedde faktisk i går. Da blr jeg sparket ut av spillet på grunn av at jeg hadde funnet meg en fin plass hvor jeg plukket ned den ene etter den andre gang på gang og tre av disse jeg plukket ned var admins for serveren. Årsak til at jeg ble kicket var at jeg lå på en plass hvor jeg hadde god oversikt og med sniperriflen min fikk de smake mine dødbringende kuler. Regner med de ble irriterte av det.

Jukset har jeg aldri i onlinespill og kommer aldri til å gjøre det heller. Spilte sammen med Pondus81 fra forumet i går da det skjedde...
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Neh jeg jukser i blandt Mest i Zelda, men bare når jeg virkelig trenger det Online er fiegt men single er greit noen ganger. Men da må du virkelig trenge det
  • 0
Man finner glitchere i alle online spill, og det irriterende når de dreper deg, med sine glitcher
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
Koder på GTA har jeg selvfølgelig brukt, og sikkert andre spill(der det er laget koder for spillet). Men jeg har aldri jukset, som i ulovlig juksing, og ihvertfall ikke i online spill!
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
De som ofte cheater er de som er dårlige, men mange av de som er god begynner også å cheate og blir dårlige. Men det e pinglet å cheata.

Nobody likes a cheater
  • 0
jeg hater folk som jukser online. det er greit når man gjør på storyn, det gjør jeg selv (gta4).
  • 0
Jeg mener folk vanligvis jukser for å enten bare irritere de andre spillerne og ha det gøy, eller komme opp på rankinglistene. Førstnevnte er den jeg har hørt mest om, kjenner flk som er store i kjeften og skryter av hvor sinte det andre laget ble da de wall-cheata i CS.

Selv bruker jeg bare juks (walkthroughs) når jeg står HELT fast i spill som Zelda, Oblivion osv.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
jukser aldri online, men har vel brukt noe koder på singelplayeren til bad fur day.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!