Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

djani: Helt enig! Ikke ta Selvmord!

tremeningen min hang seg etter å ha blidt plaga av noen mobbere på et diskotek.
"............." - Link (TLOZ)
  • 0
Jeg har blitt mobbet på barneskolen.
Har noen psykiske problemer (gidder ikke å gå mer inn på det enn å nevne depresjon etc.) og har ikke SÅ mange venner på skolen. Og tanken med selvmord har streifet meg mange ganger. Jeg har til og med ett arr etter at jeg kutta meg (OMG BADASS)
Men Aldri Aldri Aldri ta selvmord.
ALDRI! Ikke tenk på det!
La folka banke deg.( Ok ikke ypp men ikke slå tilbake) Om de gjør det så sliter de. Dessuten. Det er for mange spill å spille til at du kan ta selvmord i en alder av 13 år.
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Kutt over strupen deres med en kniv etc. gjem deg i et hull til 21 år har gått og kom ut igjen .
Kjærlighet er en flagermus som blir vasket med en tannbørste<3
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Det er nok bare noe de sier for å tøffe seg, alle kan være Duke Nukem-tøffe på internett, men i virkeligheten er de egentlig en liten 10 åring...

Ellers så må jeg si at jeg er ganske så enig med djani
  • 0
Ikke en gang tenk tanken på selvmord!
Du har fått en del gode tips her som du burde følge.

Hvis du hadde bodd i Drammen, så hadde jeg kommet til skolen din(hvis du skulle banke deg) og slått litt vett inni de ungene som truer deg!

De virker ikke som noen gode venner disse "vennene" dine. Du har i hvert fall venner her på GR!
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Bare møt opp i morgen og håp for det beste. Vis du blir hjemme værene vil problemene bare bli større.

Og for all del IKKE ta selvmord!
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Ikke ta selvmord, det er ikke den rette veien å gå. Kom heller bare på skolen og konfontrer dem og hvis de skulle banke deg opp, ikke slå tilbake. Nyt heller den deilige tanken på at du er et bedre menneske en de.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Excrack, ikke tenk på det en gang.

Livet er altfor vakkert til å ende det så ungt.

Bare gi full faen i mobberne, de er usikre på seg selv, de har ikke selvrespekt, de vil skjønne at når de kommer ut i ''the real world'' vil ikke mobbing hjelpe dem noe, bortsett fra å bli banket opp selv.

Jeg anbefaler sterkt, akkuratt som alle her på GR har sagt, å snakke med noen om dette. Vi på GR hjelper hverandre. Det ville være jævlig trist for oss, dine venner og spesielt familie og nære personer, om du begikk selvmord.

En god venn av en fetter av meg, begikk selvmord ved å hoppe fra terrassen. Fettern min ble jævlig trist hadde jeg hørt.

Alt kommer til å roe seg om en stund. Lykke til.
  • 0
Uansett hva du gjør ikke lag skolemasaker, de vil bare hate deg mer. Tror ikke du var helt seriøs med a ta livet ditt, liksom litt liten grunn til å ta livet sitt. Selvmord er uansett aldri veien, for min del synes jeg at det å ta livet sitt er litt egoistisk med tanke på de rundt deg og sånt. Hva du skal gjøre med skole problemet ditt kan jeg ikke si så mye om siden jeg ikke har all fakta, men vis dette bare er en episode så er det liksom ikke noe poeng å begynne med kampsport KUN for dette (kampsport er bra å kunne da). Har dette vært ett langvarig problem så få byttet klasse og få noen bedre "venner" (i værste fall så må du beytte skole), og den personen du egentlig må få ordnet opp med er hu kjærringa og ikke de andre folka. Mest sannsynelig er dette feige folk som sikkert bare har det kjeften, men skulle du finne deg i en situasjon hvor det er deg mot ti andre så vil jeg si det eneste du kan gjøre er å le av dem og si at de er patetiske som må rotte seg sammen for å ta deg og gjære livet ditt til ett helvete kun for at de har sine egne problemer. Vis det ikke hjelper så får du bare ta julinga og få det overstått. Uansett det opplegett med at du skal trene i flere måneder kun for hå en final fight med de folka er bare teit (det er ikke film dette det er virkelig). Vell kan bare si lykke til, håper det ordner seg
  • 0
BYTT SKOLE. Skolen du går ifra kan ikke si noe om det uansett. Det er de eneste som hjelper. Og det hjelper mye utifra det jeg erfarte da jeg bytta skole i 5.
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Jeg kan trygt si at du ikke skal ta selvmord, men jeg vil ikke kalle de bøllene for bøller før jeg vet mer om saken. Altså hva du kalte den jenta, og hvorfor?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Spiller vel ikke så stor rolle hva han sa til jenten, det rettferdigjør uansett ikke truselene bøllene kom med. I tilegg sa han selv at hun kastet dritt til ham først.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Hva er det som har skjedd med deg? *slap you in the face*

Hva er det som fikk deg til å tenke sånn? En tips: Hvis de har gått altfor langt, ha en mobil i skolen og ring politiet

Neida, da blir det verre for deg. Hold deg nær til den snillest lærer som du vet om

Har også kommet i bråk med noen som er noen år eldre enn meg men jeg holdt meg alltid hos lærer og holdt meg utenfor stedet der hvor ungdommer er. Men siden jeg har så gode venner, har de fiksa problemet for meg. Siden de kjenner de gutta som ville banke meg opp ( ) så klarte de å la meg være i fred!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!