Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

OBS! Fristen er gått ut, beklager til dere som ble skuffet, men dere vil alltid få en ny sjanse ;)

Ja, du leste riktig. Jeg vant en betanøkkel til Star Trek Online og vil rett og slett ikke ha den! Jeg har dessverre ikke tid til å fly rundt i verdensrommet akkurat nå. Kanskje en annen gang.

Men, lets get to da point! For å få denne må du gjøre en enkel ting: Legge igjen en kommentar her der du begrunner hvorfor du fortjener denne. Hvis du vinner så sender jeg deg en melding med alt innholdet som stod i meldingen jeg fikk fra GR.

Jeg planlegger å velge en vinner 19. januar klokken 22.00 Du har altså til da og prise meg opp i skyene og slikke støvlene mine (...). Neida, bare kom med en god begrunnelse og du har gode sjanser!

Og jeg må forresten si til dere som ikke får den: Vær så snill, ta det med godt humør. Jeg kan ikke gi en til alle. prøv å se saken fra mitt synspunkt før du hetser meg...

OBS! OBS! Sjenerøse KOLBUKAKE her på GR ga nøkkelen sin til meg så jeg kunne gi den bort til dere folk! Jeg har nå fått to nøkler å gi bort! Det vil si to vinnere som får leke seg i verdensrommet! Du har ennå tid til å skyte inn en kommentar med hvorfor DU fortjener en av dem. Om en time går fristen ut!

Lykke til ;)
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
veldig snillt av deg men nei takk
Per aspera ad astra
  • 0
Jeg vant og
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Jeg har også motatt en beta key, så nei takk. :>
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
Fordi jeg evt. er den eneste som melder meg på
Just kill him with your awesome
  • 0
  • msb
  • msb
jeg ønsker den fordi jeg digger Star Trek serien
  • 0
Vi kan jo bytte.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Jeg vant en også
  • 0
*slettet*
  • 0
godt tiltak kvidogbleg
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Gi den til meg, bitch! (har ikke gode odds nå)
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Du får vel si pent unnskyld å skrive en tresiders hyllest til meg da

Haha, neida, bare kom med en bedre begrunnelse enn det så er du kanskje med i trekningen ;)
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Jeg fikk også en
Mankind must put an end to war or war will put an end to mankind.
  • 0
Fordi jeg har lyst på den og er veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeldig glad i deg?
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
Har aldri brydd meg om Star Trek, og heller ikke spillet/spillene(?). Men det hadde jo vært ok å fått en betanøkkel så jeg kunne testet det, da. Kanskje jeg går glipp av noe stort?
En Fuego!
  • 0
Fordi jeg miste iPhonen min i do, hvor jeg hadde lagt igjen min nr 1 og nr 2
  • 0
Jeg synes du er en stytgg liten unge..
Siden jeg er så synnsykt douchebag synes jeg nesten at du må gi den til noen andre enn meg..Jeg vill ikke ha den uansett din..din..din stygge lille unge

edit: Pick me
Fem-stjerners medlem
  • 0
*Slikker føttene til kvidogbleg*
GIEF PLIX!!!11oneone!!

Jeg mener, kan du være så snill og gi meg den?

Jeg synes at jeg er så kul at jeg fortjener den

kvid ogbleg er så IMBA at han alltid har tenkt å gi meg den beta - keyen som han har!!
Hørte dere det, han vil gi MEG den.
Jeg vil nå gå og sole meg i hans skinnede überhet.

Can I haz chee... beta kii pliiz?
  • 0
Fordi at jeg har en stor tiss.
  • 0
jentetiss da eller?
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Kan jeg friste deg med å servere deg abnormal humor? Jeg vet at du kommer til å le av disse nettsidene, som DU kommer til å gå inn på fordi jeg har tilfredsstilt din trang til å le litt hver dag;
http://epicwinftw.com/ og http://i-am-bored.com/


Neida; men helt serriøst: jeg kjenner deg egentlig ikke, så jeg føler at å prise deg blir litt rart, da jeg ikke kjenner deg. Du er antageligvis "kjekk", kul, søt, morsom og en likandes kar som meg, derfor synes jeg at jeg skal få skyte ned aliens på star trek online!
Kålroten
  • 0
Fristen har gått ut og jeg vil gjerne vite hvem som er de 2 heldige vinnerne.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!