Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

når det kommer til film har jeg et veldig klart synspunkt. en god film er en film som vekker følelser i meg. hvilke følelser jeg ser etter kommer an på hvilen film jeg ser. et eksempel på dette er skrekkfilmer; når jeg ser en skrekkfilm (eller filmer i og rundt sjangeren) forventer jeg å bli skremt. jeg ønsker meg frykt og svette, fordi dette er hva som gjør filmen minneverdig. det er min egentlige reaksjon på filmens kvalitet.

jeg kan ta kritikk får mine meninger om film uten fornærmelse, jeg har mine synspunkter akkuratt som du har dine. og jeg vil gjerne få si: V for Vendetta er ikke bare en film, men et kunstverk.
i kveld samlet jeg sammen noen kompiser får å se denne filmen. jeg har sett filmen fem ganger til dags dato og den rører ved meg til denne dag.

det jeg gjerne vil si er at denne filmen går så dypt på alle tenkelige måter. V for Vendetta holder en slik kvalitet over seg at jeg føler at jeg må uttrykke meg så gledlig om den.
skuespillet, semningen, historien, musikken. det er vakkert, serkt, magisk, rørende og engasjerende. og jeg må få legge all min vekt på filmen som en helhet, mine tanker om den, mine følelser, mitt inntrykk.

V for Vendetta er malen på hvordan en film skal være. hele forestillingen er mektigt vakker og jeg ber til deg som har brukt din tid på å lese gjennom mitt utbrudd av glede, til å se denne filmen om du ikke allerede har opplevd den.

jeg har ikke et spesielt poeng i dette utbruddet, men jeg måtte bare uttrykke meg om den. jeg takker for tiden din om du har brukt den på min lille samling av bokstaver og håper dere gir meg komentarer både om filmen og teksten min.

Zombiebunny
  • 0
Store bokstaver og rettskriving og sånt hadde vært fint.

V for Vendetta er en veldig god film fordi den gjennom handling og komposisjon skaper en ærefryktig stemning.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Enig med Strategisk.

Denne filmen er rett og slett genial!
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Enig i at den er et kunstverk, det er en av mine favorittfilmer, sikkert sett den 6-7 ganger til dags dato, men begynner å bli en stund siden nå da. Kanskje jeg må finne fram dvd'n fra hylla mi i snar framtid.
Always look on the bright side of life...
  • 0
hehe ja. eg e ingen skribent, dessuten prøva eg å skrive bokmål(?) sjøl om eg har sundfjordialekt. ;)
  • 0
helt enig!

Men har du lest den grafiske novellen som filmen er basert på ? Anbefaldes på det sterkeste!
  • 0
Siterer nasum:
helt enig!

Men har du lest den grafiske novellen som filmen er basert på ? Anbefaldes på det sterkeste!


Amen!

V for Vendetta er min absolutte favoritt både som film og grafisk novelle
  • 0
Har sett'n... Var bra...

Høfflige mordere med "eksentrisk" smak er alltid bra...
Decyfered!
  • 0
Men har du lest den grafiske novellen som filmen er basert på ? Anbefaldes på det sterkeste!

Amen! X2
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Veldig god film ja, men den har ikke det lille ekstra som gjør at den kommer på topp 10 lista mi hvis du skjønner. Men for all del en konge bra film.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!