Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

etter litt sjekking på youtube og alt sånnt virker det sånn at ghost er i live ghost ble aldri skutt i hue han ble skutt i skuldra og når shepard tenner på Roch og som du ser så tenner han ikke på ghost men lar han ligge ned motbakken, pluss at ghost kan faktisk muligens være gaz etter en sjekking på youtube i gjen så er det sånn at gaz blir ikke treffet i hue men det snitter hue eller noe sånt, og jeg vet at folk vil si at ghost er ghost og gaz er gaz og det er samme stemme som gaz men virker det ikke litt merkelig at ghost har blå øyner det samme har gaz, alså jeg tror at ghost er gaz for at gaz som er ghost en slags hemmelig orgenasjon osv. og at ghost har et skarr nedover ansikte. så da er det bare vente og se når Modern Warfare 3 kommer ut så håper ghost har overlevd så.
si hva du synes er det dum teori eller ikke
og jeg har sjekka det meste selv så jeg tror jeg har rett så sleng gjerne en komentar^^
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
Interessant eller ossen det skrives
How far will you go to save someone you love? Sometimes, its better not to know.
  • 0
jupp sjekk det på youtube litt mer info du burdet sjekke det
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
Når jeg leser en blogg, så vil jeg helst at bloggen informerer, og ikke bare sier at det eksisterer vidoer om denne teorien. Det er ikke direkte noe galt i å presentere denne teorien på nytt igjen, og ta med noen egne tanker og ideer. Da blir teksten fort mye bedre, og lenger.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
ok skal se om jeg fikser det imorra fåkke tid til det nå
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
Du burde kanskje ha et annet navn på bloggen noe slikt som "Modern Warfare 2 teori" og begynne bloggen med

"SPOILER, om du ikke har gjennomført Modern Warfae 2 vil denne bloggen ødelegge gleden i spillet for deg"
  • 0
For en unødvendig blogg!
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
...
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Hørt om punktum?
  • 0
Så du tror at ghost er gaz fordi gaz aldri ble skutt i hodet Fordi ghost er gaz og ghost er hemmelig operasjon...

You have some serious issues kid..

Min teori er at gaz ble skutt, men overlevde, ansiktet hans ble fucked up så nå bruker han maske.

Og hva slags argument er det at de begge har blå øyne? Tenk deg om, kjenner du noen med blå øyne som har flytta langt vekk? Kansje de egentlig er naboen din, de har jo lik øyefarge
Fem-stjerners medlem
  • 0
Dette er jo værre enn konspirasjonsfanatikere
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Spennende
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Hvis Ghost dukker opp i DLCen blir jeg skamglad! Han må være en av de kuleste spillfigurene jeg noen gang har sett!

Jeg tror forresten det er samme stemme til Gaz og Ghost ;)
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Gaz er ikke Ghost, det er bare samme voice actor.
Første bevis er at Price nevner Ghost i MW 1 etter å ha pratet med noen på radio eller noe sånt, mens han er med Gaz (husker ikke helt når i spillet).
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
jeg er litt forvirra. call of duty 7 kommer i november og er vietnam. og iw skal ikke lage det.... skal iw lage mw3 selv?
  • 0
BioBouy: Du sa det xD
"I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
  • 0
Ehm... han har dysleksi, så det blir på en måte galt å klage på rettskrivningen hans...

Lagt til 2010-01-26 15:56:
Jeg gråt nesten da Ghost ble skutt og brent...

Awkward
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Gaz ble skutt i huet med en deagle, ikke engang Beatrix Kiddo overlever det.
  • 0
Det er ganske idiotisk å snakke om at Gaz overlevde, helt idiotisk om de velger å kalle ham Ghost i 2'ern og Gaz i 1'ern.
  • 0
Gaz ble skutt i hodet med en deagle på kloss hold=død. Ghost ble skutt med en revolver på kloss hold i magen og brent=død. End of story!
  • 0
Ghost er Gaz mens Gaz er Ghost og Ghost ble Gaz da han snittet hue og brent av Ghost som er Gaz og med hue ned så han ble Ghost.

Skjønte ingenting... bruk mer punktum og avsnitt.

Trur heller ikke at Ghost er Gaz(om det er det du mener). Skal han liksom bli skutt i hue to ganger, både i MW og MW2?
  • 0
for det første så ble fatisk ikke gaz skutt i hue men ved sidna så at han fik eks et arr, og ghost som jeg mener er gaz ble aldri skutt i hue men i skuldra that,s it
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
Har du bevis?
  • 0
Gaz ble skutt i hode med en DEAGEL!!! på kloss hold, hvordan kan man overleve no sånnt?
When you meet the wall, find a stair and climb over
  • 0
hm interessant teori... men tror nok gazen, ghosten er død og begravet lille venn.
Men du kan nå hope på et gjensym med en "ny" ghost i MW3 vettu

Også du trenger og ligge inn et punktum greit og få pusten igjen når man leser
...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!