Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Selv om jeg starter helgen med hodepine, så gleder jeg meg stort til helgen. For det første startet den etterlengtede betatesten av Battlefield: Bad Company 2 (PC) i går og jeg er helt hekta (selv etter en del serverproblemer). For det andre er det tre bursdager i helga som jeg ser frem til og for det tredje skal jeg spille en del av både Mass Effect 2 og Battlefield: Bad Company 2.

Selvsagt skal jeg også kose meg sammen med familien min. Helgen er alltid fin, for da "møtes" familien på skikkelig vis uten stress og mas om lekser, aktiviteter barna er med på m.m. Ukedagene strekker liksom ikke til...

Hva med deg - hva skal du gjøre i helgen? Blir det mye spilling, ut på ski, kino eller bare å treffe venner og familie igjen?

God helg til alle sammen!
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jeg skal spille Mass Effect 2... og gjøre lekser. Masse, masse lekser, som jeg mest sannsynlig ikke blir ferdig med i tide.
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
Skal til Lillehammer jeg
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Fett! Der bor jeg
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
holde på og laste ner bad company 2 beta, for jeg klarte å få tak i beta key så nå er jeg opptatt hele helgen, men må gjøre ferdig en powerpoint også.. beta
  • 0
Planen denne helgen er å ha overnattingsbesøk med alle mine nærmeste (eneste) venner!
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Skal nok på et par skiturer med vennegjengen og familien, ellers skal jeg spille fotballcup på søndag og forhåpentligvis en kinotur i morgen
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
Denne helga blir det nok mye gaming frykter jeg. Man skal ikke se bort fra at jeg er oppe i skogen en tur å fanger litt ved, men behovet har blitt mye mindre etter vi fikk installert varmepumpe.

Du har helt rett når det gjelder helgen og familien som samles. Så selv om jeg spiller mye så er vi rett som det er nede hos svigers og hører på siste bygdenytt!

Du nevner ski ja, det er blå himmel og greier nå. Kanskje broren til samboeren min skal i slalombakken, så da må jeg vel ta på nedover-skiene mine for noen turer i Eikedalen. Jeg er selve definisjonen på off piste der jeg fyker nedover i min oransje og blå Artcic Cat dress. (hehe, særlig)

Der kan du se, jeg ryker ut i "skjitpraten" med en gang. Det blir nok en kjempehelg!
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Skal spille Mass Effect 2, Battle of Forli(AC2) og Battlefield Bad Company 2 demo(Xbox 360)

En super helg!
  • 0
Tre bursdager? oi..blir det kake fra madammen da, eller?

Ellers tror jeg det blir sløving i helga på meg. Joda, blir sikkert spilling også, og gloing på Tv. Helg er alltid digg.
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Jeg har planlagt å spille Fallout hele helga.
I was frozen, today!
  • 0
overnatting med alle vennene mine (3) og spilling er det som kommer til å okkupere min helg.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
spille diablo 2, starcraft, mag, mw2, og oblivion 4 er det jeg skal gjøre, og kansje spille litt trackmania.
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Hvor kan jeg laste ned betaen til PC????!
  • 0
Bor på hybel UTEN tv-kanaler, så i helga blir det MAAAAAAAAAASE tv-titting
What the hell happened to sex, drugs and rock'n roll? Now it's just aids, crack and techno!
  • 0
Idag skal jeg på kino og se District 9 (den har ikke kommet til Stord før nå). Og jeg har planer om å nyte morgendagen, og jeg får vente og se hva jeg finner på da. På søndag skal jeg ut og selge aviser igjen, før jeg avslutter helgen med å se Man Utd knuse Arsenal. Blir nok en del spilling også, og da blir det nok Fire Emblem og Spirit Tracks.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
"både Mass Effect 2 og Battlefield: Bad Company 2."

Samme her. Skal også gå til anskaffelse av et par praktiske og ikke minst behagelige sko.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Har en følelse av at du har Battlefield-dilla, Bernt-Erik Selv skal jeg storkose meg med Bioware's romepos, Mass Effect 2 til Xbox360!
  • 0
Skal nok spille The Beatles Rock Band hele helgen
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Har du et navn på Bad Company Bernt Erik? Eller er du for redd til å miste "dog-tag'en" din?
  • 0
Jeg og Jonsen98 skal spille og ha det gøy
  • 0
NickyZero er navnet mitt på Bad Company 2 og det går i mellom Mass Effect 2 og Bad Company 2
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Skal nok spille BD 2 betaen nå, er blitt helt grisehekta. Annet enn det blir det nok Cod. Skal prøve å nå lv67 (1887 anyone?) innen ikveld
  • 0
BFBC2 er verre enn nikotin...
Decyfered!
  • 0
Ja det vet vel du alt om
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!