Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg var innom spill.no her en dag. I en artikkel skrev de om Heavy Rain. Det sto at demoen til spillet skulle komme ut førstkommende torsdag. Men lengre ned i artikkelen var det noe som jeg syntes var enda bedre. Det var link til en nettside der du kunne få tak i en reedem-kode, og med den kunne du laste ned Heavy Rain-demoen før torsdag. Og hva tror du jeg gjorde så?

Jo, jeg klikket selvfølgelig på linken. Her måtte jeg samle beviser for å få koden. Men med hjelp av kjære Spill.no, så slapp jeg å gjette hvilke bevis jeg skulle samle. Og etter 5 minutter, så var demoen under nedlastning.

Hvorfor måtte det ta så lang tid å laste ned den f***s demoen? Det tok 1 og en halv time!
Og på den tiden, så hadde jeg ikke gjort annet enn å stirre i skjermen og se på demoen laste. Ok, det var kanskje å ta i, men det vr faktisk nesten sånn det foregikk. Men nok om den saken.

Nå var klokka 23:08, og jeg hadde startet demoen. Jeg burde egentlig ha gått å lagt meg, men dette var for viktig, så skjønnhetssøvnen måtte ofres.

Det tok meg ca. et kvarter å gjennomføre demoen. Og for en demo dette var! Jeg har aldri opplevd maken! Jeg elsket måten spillet var bygd opp på, og den utrolig skjønne grafikken. Så nå er det bare en ting som gjenstår av Februar:

Å kjøpe Heavy Rain!
Mer og mer av vår import kommer fra utlandet - George W. Bush
  • 0
Ja gleder meg fælt til dette. Lanseringen kan ikke komme fort nok.
This is great banter, it really is.
  • 0
hadde gledet meg til dette hadde det ikke vert for at jeg ikke har ps3
Per aspera ad astra
  • 0
Spillet ser kongebra ut og gleder meg til å se kompisen min spille det
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
skummelt....... morderen is gonna be catched! Who is gonna do it?
IRAVI!
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
You bet I will!
Mer og mer av vår import kommer fra utlandet - George W. Bush
  • 0
Hvorfor må dette være ps3 ekslusivt
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Jeg har veldig lyst på dette.
Men det er litt søkt å innvestere i en Ps3 bare for et spill.
(Sa han som kjøpte GC en gang i tiden kun for Windwaker )
Ingen andre spill som intresserer for øyeblikket.
  • 0
@BlueDaf:

Fordi vi også kan skryte litt over hvor kjekt det er å ha PS3. Dette spillet tror jeg er på lik linje med Mass Effect 2, så da har dere Mass Effect, og vi har Heavy Rain, et spill som er ulikt alle andre spill du har spilt før.
Mer og mer av vår import kommer fra utlandet - George W. Bush
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!