Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hallo hallo godt folk, tenkte det var på tide å skrive litt her igjen. Denne gangen skal jeg ikke snakke om kjærlighet eller noe sånt, jeg skal nemlig snakke om metal på norske radioer.
For du finner ikke akkurat mye metal på norske radiokanaler, så nå har jeg lagd en gruppe på facebook for å prøve å få mer metal på norske radioer. Jeg sendte mail til Radio Norge om at de ville spille mer metal hvis jeg fikk 10 000 inn i gruppa. De mente desverre at det ikke var "bredt" nok, dette er bare piss etter min mening.

Så jeg synes alle som hører på metal eller rock skal joine denne gruppa og senere sende en mail tilbake til Radio Norge med link til gruppen og hvorfor i h***ete de mener det ikke er bredt nok. http://www.facebook.com/group.php?gid=110460666588 her er linken folks, så join og inviter alle vennene deres. Vi kan klare dette
  • 0
Åja, dette høres bra ut!
Mer og mer av vår import kommer fra utlandet - George W. Bush
  • 0
Desverre er jeg ikke metal fan... Men jeg trykte på linken allikevel, der la jeg merke til noe.
Radiostasjon, skrives i et ord, ikke to...
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Dette er jo kjempebra! Burde ikke bli noe problem å få med 10000. :p
  • 0
UP THE IRONS!!!
  • 0
ikke metal fan jeg heller men digger rock
Per aspera ad astra
  • 0
I am in bro
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
Godt tiltak DarkSidedGamer
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Bra mann! Joina jeg, vettu!
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Hear hear! På tide å logge seg inn på Facebook igjen (det var leeeeeenge siden)!

EDIT: Faaan, har selvførgelig glemt passordet
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Skulle joina hvis jeg hadde facebook, men det har jeg ikke D:
Kjærlighet er en flagermus som blir vasket med en tannbørste<3
  • 0
Jeg joina Metalhead 4ever \m/
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Du må nesten egentlig bare akseptere at noen sjangre ikke er ment til å være "mainstream". Hvis metal skulle bli mer spilt på radio så hadde det kun blitt den kjedelige og mest folkevennlige varianten, derfor gir jeg faen og driter i hva de spiller på radio.
"You were born free, you got fucked out of half of it and you wave a flag celebrating it." - Doug Stanhope
  • 0
Nais,skulle gjerne joina hvis jeg hadde facebook.
God ide dette her,håper du får nok medlemmer.
According to the evolution theory,you are all a bunch of retarded fishfrogs.-south park
  • 0
Jeg har joinet, og invitert alle vennene jeg vet om som liker metal/rock

Lagt til 2010-02-09 22:42:
Men når får vi vite mer om deg og den store kjærleiken? D:
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
hamletsss: begynner spenningen å ta livet av deg nå?
  • 0
Skulle gjerne likt å se mer metal i radio generelt, ikke bare i Radio Norge.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Ja, Facebook bestemmer, det er sant.
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Yess, den gjør det Hvem trenger Home & Away og Hotel Cæsar, når man har DarkSidedGamers kjærlighetsblogger?
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
hamletsss: Yes, kanskje jeg skal begynne med min egen serie? xD
  • 0
Nice idea! PM meg hvis du vil ha noen ideer for navn på serien
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
Har tenkt på dette lenge, så jeg joiner med en gang. Håper dette blir en realitet
"Lag's a bitch, then you die"
  • 0
Knall, her joiner jeg lett.
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Selv om jeg vet at det er utrolig usansynlig at noe skjer, så vil jeg såklart joine gruppa, for the sake of it.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Joined.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!