Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hey! jeg bare lurte på om noen her i GR vet noe om slike bokser som blir brukt for og spille inn kamper og slikt, som på youtube, dær er det jo tonnevis av folk som har da brukt disse boksene og tatt opp kampene sine, og det har jeg også lyst til og gjøre, og lage litt forskjellige videoer med kommentarer osv.

så hva sier dere? vet noen hær noe om disse boksene? og ja, en ting til. Hvis jeg da bestemmer meg for og kjøpe en av disse boksene, hva kunne jeg brukt til og redigere? for jeg tror ikke WMM(Windows Movie Maker) er... vel, jeg hadde foretrekt noelunden bedre... så vær så snill og svar meg på disse 2 spørsmålene, thx^^
  • 0
tror faktisk det står i spørsmål til GR akkurat nå, verdt å sjekke ut

Lagt til 2010-02-16 21:13:
Hallo!

Jeg tipper dere har svart på dette 100 ganger før (ihvretfall 12, minst), men jeg lurer altså på hva slags utstyr man må ha for å kunne ta opp spilling man gjør på PS3 (eller Xbox 360 for den saks skyld), og om det er stor forskjell på HD-opptak og vanlig opptak. Har dere noen kloke svar?

Innsendt av: CheeseyJunk
Svar
Det skal være mulig med en Dazzle DVD-recorder.

Jon Cato Lorentzen
What the fuck are u looking at!!!
  • 0
Vel, den var ikke dårlig (etter hva jeg så på youtube) men jeg ønsker noe med mere bedre kvalitet...
  • 0
nr1. sjekk google nr2. råder deg og sjekke elkjøp og nr3. skal du ha sikkelig bra recoder må du nok opp i noen tusen ja. håper jeg hajlp deg litt
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
happauge HD PvP er visstnok veldig populær hos folk på youtube.
Du finner vel noe på google

Ps. Hvis du begynner å lage komentarfilmer, gidder du å sende PM om youtube brukernavnet ditt? Digger sånne videoer!
One day, your life will flash before your eyes. Make sure it's worth watching.
  • 0
"Her", ikke "hær".
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
OFC Manli ;) alle sga få!(høre)
@alebre... håper ikke det er oppi noen 1000 o.O xD
@XXassassinXX: skal rette det right away ;)
  • 0
Misstheolddays: skal du ha HD kvalitet så kommer det nokk opp i et pat 1000kr ta heller Dazzel og rediger det litt^^
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
hva har du og foreslå som redigerings programm da alebre?
  • 0
Der er jeg litt usikker. Vet om flere som kan ta opp ting og tang fra spill, men da følger det de mulighetene som ligger i spillet. Ellers vet jeg ikke noe om dette. Du kan jo selvsagt prøv å google og se om du finner ut noe da

Lykke til
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
DvD spiller med HD opptaker...... WWW.elkjop.no
Shitting dick nipples
  • 0
det er bare og google eller se på youtube det;)
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
Hvis du leter etter en billig løsning, så er Easycap en mulighet.
"I don't have a license to kill... I have a learners permit!"
  • 0
Stress -.- xP
  • 0
Du kan sjekke ut digitalph33r(husker ikke navnet helt, men det var noe lingende), han har lagt ut en liten bruksanvisning på youtube med morsomme klipp for å lære akkuratt deg hvordan det skal gjøres.
Livet kan av og til virke meningsløst, heldigvis kan man gjøre noe med det ^^.
  • 0
Jeg har hørt at du kan gjøre det med en helt vanlig HDD opptaker hvis du bytter litt kanaler og mixer litt kabler.
I was frozen, today!
  • 0
Capture card.
Yo mamma so stupid, she tried to commit suicide by jumping out her basement window.
  • 0
Let me help you a bit
here


Hva er du egentlig ute etter? På TV eller PC?
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
TV... xbox 360 og ps3
  • 0
"Boksen" kalles et Capture Card.
"Don't cross the crooked step"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!