Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg og en gjeng gutter herfra spilller Call of Duty: Modern Warfare 2. Det har seg slik at på torsdag 25. feb skal det være LAN på Nedstrandstunet på Nedstrand. Lanet varer fra 25. til 27. februar, mer info om det kan du finne på www.inngrodd.org, hvis du har interesse av å reise til en veldig liten vestlandsbygd for å være på et lan med ca. 60-80 mann. :D

Men tilbake til poenget. Vi skal i den anledningen ha et øve-LAN fra denne lørdagen til søndag siden det kommer til å være konkurranse på Inngrodd der du kan vinne penger. Jeg må spille VELDIG mye for å komme på nivå med resten av teamet mitt ettersom de har spillt ca. 300 timer multiplayer per person, men jeg har spillt 20 timer og er bare rank 36 siden jeg ikke har brukbart internett... :? En av medlemmene i teamet mitt har gitt meg en minnepenn med kart over alle multiplayerbanene i spillet og jeg må pugge alle navnene på forskjellige steder utenatt til lørdag, så nå blir det gro-ing på høyt nivå!

Skal du på LAN i nærmeste fremtid? På Ingrodd på Nedstrand kanskje? ;-) Og hvilken rank er dere i CoD: MW2?
  • 0
Nedstrand!? Faren min kommer fra Nedstrand og vi har hytte der, men vi bor i Ålesund!

Jeg er level 57 på MW2
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Høres festlig ut
Jeg er bare i rank 35 på MW2 xD Har ikke fått spillt det nok, har vært opptatt med så mange andre bra spill.
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
er i 68 men så har det stoppa opp litt får de jeg har lånt det bort
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
blyantkvesser: Fett Kunne tenkt deg å være her nå eller?
  • 0
Jeg er rundt 70 på PS3en min og rundt 60 på Xboxen min =D
  • 0
51 eller noe tror eg
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Kan du sende meg priser , blir det internett der?
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Det koster 150 kr, og internett er jeg ikke helt sikker på men sjekk nettsiden i morgen
  • 0
Det blir ikke internett dessverre... = Ingen MW2

Men jeg kan ikke uansett... Skal i bryllup

Men det blir i hvert fall øve-LAN!
I am the devil. And I'm here to do the devil's work!
  • 0
Kan du ikke!!!! J**LA SVIKER!!! Neida bare tuller, ha d morro der da Nei, da får vi spille CoD 4
  • 0
Høres morsomt ut! er selv i level 33, men har spillt pappa sin bruker opp til prestige
"............." - Link (TLOZ)
  • 0
Er prestige 1 lvl 46 spilt litt over 3 dager
  • 0
Gikk Prestige i dag faktisk.. Ble vel første prestige lvl 9 før jeg ga meg..

Desverre aner jeg ikke hvor nedstrand er, og kan ikke komme
Fem-stjerners medlem
  • 0
Ja, det hadde vært ganske nice å kunne vært der nå!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Skal på LAN til helgen faktisk!
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Sees om 50 minutter...
I am the devil. And I'm here to do the devil's work!
  • 0
Har ikke MW2 og det er overvurdert uansett, hehe(ja, jeg liker ikke COD, yeah, sue me).
Livet kan av og til virke meningsløst, heldigvis kan man gjøre noe med det ^^.
  • 0
hvorfor cheater du deg ikke bare opp til rank hvis det er så viktig? D:
  • 0
Fordi det ikke bre er ranken jeg vil ha, men jeg vil bli bedre åsså
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!