Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Nå har jeg vært å forhåndsbestilt Heavy rain! Kom inn på gamestop og hørte tre ansatte som snakket om hvor fett spillet var, da dro jeg med enda mer glede kortet. Det verste og mest triste øyeblikket var da jeg så han dro frem coveret fra under disken for å slå det inn. Jeg klarte bare så vidt å holde meg ifra å ta spillet å løpe¨!

huff, kommer jeg til å sove inatt?

Det er vell ikke så lenge til det nye battlefield kommer heller, huff. dårlig tid!
  • 0
Kos deg med spillet, skal få det jeg og.
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
  • BrUS
  • BrUS
Kos deg! Skal ha det i morgen fra Elkjøp siden GameStop har så sugne priser
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0
Bra du fikk tak i spillet. Får selv Heavy Rain Special Edition fra Elkjøp på Lørdag for 399 kr
  • 0
HElt fucking awesome blogg.

gleder meg noe helt sykt selv og faar det forhaapentligvis i morra.

fanomena:hvorfor faar du det ikke før på lørdag?
According to the evolution theory,you are all a bunch of retarded fishfrogs.-south park
  • 0
jompa26: Elkjøp er forsinke tog skrev til meg på mail og sms at jeg skal få spillet enten på Fredag eller Lørdga, ikke på Mandag.
  • 0
Du har ikke dårlig tid på å spille gjennom Heavy Rain, det tar 1 dag, hvorfor sier jeg 1 dag, fordi om Heavy Rain er like bra som Fahrenheit legger man det nok ikke fra seg før det er fullført.
Selv får jeg spillet fra Lefdal på fredag, de skal sende det imorgen så da bør posten levere det til fredag, ganske sur på de fordi på nettsiden stod det at spillet var på lager da jeg forhåndsbestillte også kommer de med en melding 1 dag før release at spillet ikke hadde nådd frem til lageret, men det er Elkjøp/Lefdal vi snakker om, de har elendige lager
  • 0
Det blir mange med Heavy rain på PS3ene i morra.
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Ikke nødvendigvis, spillet er kjent på spillforum som dette, men ukjent blandt "casual gamers" (om du ser bort ifra de få som leser anmeldelsen på spill.no og tror de vet alt om spillet av den grunn).
Selv todde jeg at vennelista mi på PS3 ville ha minst 10 personer som spilte Bioshock 2 på release, men selv da 20 stk var på var det bare jeg og en venn av meg som spillte det.

Så det jeg prøver å få frem er at uansett hvor god kritikk et spill får behøve rikke det å bety at spillet blir kjøpt av mange, man kan se på Quantic Dreams forrige spill,Fahrenheit, Quantic Dream har sagt at det er 800.000 spill som har blitt solgt siden 2005, Fahrenheit er et mesterverk, men få som har hørt om det.

Selv tror jeg de er mange casual gamers og ikke-så-hardcore-gamers som vil mislike spillet fordi de ikke har forstått sjangeren på spillet.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!