Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I dag fikk jeg Far Cry 2 tilbake fra en venn, og bestemte meg for og starte ett nytt spill. Bare for gøy litt ute i spillet bestemte jeg meg for og lete etter diamanter, og hva fant jeg

Jeg drev altså og kjørte rundt i den fantastisk fine verdenen på spillet og lette etter signaler fra gps sendere i diamantkasser. Litt i utkanten av den store banen fikk jeg ett signal, og bestemte meg for og følge etter. Dette signalet får mann inn som et grønt, blinkende lys på gps en som blinker raskere for hvor nærme du er kassen. Til slutt fant jeg kassen med to diamanter oppi som kan brukes til og kjøpe våpen. På veien ut av det gamle skuret så jeg noe ligge på ett bord ved utgangen. Først så det ut som en helt vanelig AK47, men det var det ikke.

Istedenfor og ha den matte, rustne fargen AK er vanligvis har på Far Cry 2 komm det et underlig skinn fra denne. Da jeg kom helt nerme så jeg hva det var. Det var en gylden AK. Tanker begynte og suse i hodet om hvordan en AK av rent gull kunne dukke opp i et gammelt skur mitt i Afrika, men jeg ristet tankene av meg og plukket den opp. Ute i solen så jeg dens virkelige skjønnhet. Det rød-brune lakkerte treverket som stod i kantrast til det skinnende gullet på resten av den.

Det viste seg at denne AK en ikke bare var bling, men at den hadde en større funksjon. Den kan ikke bli ødelagt, slik som andre våpen på Far Cry 2, som vil bli ødelagt etter noen svømmeturer og turer i ørkenen. Den vil heller aldri jame seg, noe som kan være kjipt når du stirrer på en fyr med en desert eagle rettet mot deg. Den har også dobbel damage, og -30% rekyl


http://www.youtube.com/watch?v=zTqv6-co53Q&feature=related
You can't buy love, but you can rent it...
  • 0
  • BrUS
  • BrUS
Hehe, fin den, Uncharted 2 har også en sånn Ville ikke akkurat investert i en ekte bling-bling AK, men den virker... skinnende og fin.
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0
Husker jeg fant den!

Litt rart at den har mindre rekyl da den ikke har en nakke støtte/kolbe tingi forhold til den andre AK'en...
Decyfered!
  • 0
stillig
Per aspera ad astra
  • 0
Velkommen etter ;)
  • 0
Har også funnet en, men det var på en liten fjelltopp som jeg kom til etter å ha gått over et veltet tre. Jeg undres også om hvordan en AK47 i GULL kan ha havnet der xD
  • 0
Tviler på at gull er et veldig bra materiale å lage et våpen av, men be my guest!
  • 0
Regner med at det går an å få en Desert Eagle i gull også..? (Eddy Raja style )
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Trodde først denne bloggen var en form for "skryteblogg" hvor du skrøt over å ha drept mange på en runde med Uncharted 2 online, men etter å ha lest den forstår jeg at det ikke var det
  • 0
God blogg! Tror jeg snart må få lånt Farcry 2 av en venn, det ser ganske awesome ut!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Jeg har FarCry 2, men har liksom aldri giddet å spilt det noe særlig. Syns det virket så seigt og tregt.
Yo mamma so stupid, she tried to commit suicide by jumping out her basement window.
  • 0
Er ikke gull veldig lett å smelte?
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Siterer Cboy J-kins:
Er ikke gull veldig lett å smelte?


Visst du mener at det er 1006 grader i Afrika. Da smelter våpenet ganske fort.
Yo mamma so stupid, she tried to commit suicide by jumping out her basement window.
  • 0
Visst du mener at det er 1006 grader i Afrika. Da smelter våpenet ganske fort

Han mener nok temperaturen som oppstår inne i selve våpenet under avfyring, det er noe helt annet enn utetemperaturen. ;)
Jævelhøns
  • 0
Siterer Baardern:
Han mener nok temperaturen som oppstår inne i selve våpenet under avfyring, det er noe helt annet enn utetemperaturen. ;)


Åja. Men det skal vel tåle det? Har ikke så mye peiling på våpen
Deaglen i Face/Off <3
Yo mamma so stupid, she tried to commit suicide by jumping out her basement window.
  • 0
Woach! Kult.. Har ikke prøvd FC2, men skal det en gang..
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Var vel en hyggelig overaskelse i et ellers drittkjedelig, seigt og uengasjerende spill...

Trenger jeg å nevne bilturene?

Btw, god blogg. Velskrevet og blottet for skrivefeil! Interresant var den også. Eneste er tittelen, den var litt harry i forhold til resten av teksten...

Keep up the good work!

Lagt til 2010-02-25 12:45:
Tviler forresten på at du fant ut av statsa til AKen selv. Sounds walkthroughish somehow...
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Siterer kvidogbleg:
Var vel en hyggelig overaskelse i et ellers drittkjedelig, seigt og uengasjerende spill...

Trenger jeg å nevne bilturene?


Spillet var litt kjedelig, men bilturene var jo drit episke!!! Også glideflyene!!! OMG!
Decyfered!
  • 0
Å bli stoppet hvert eneste forbanna veikryss av sinte soldater som ødelegger bilen din ser jeg ikke på som gøy

Dessuten måtte man jo fadderullan meg kjøre over halve Afrika på hvert eneste oppdrag...

Men hanglideren var gøy!
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Jeg har oppdaget at det og snike istedenfor og løpe rundt med en AK er mye gøyere.

jeg brukte ikke walkhtrough. det var helt tillfeldig
You can't buy love, but you can rent it...
  • 0
spillet var dritt!!!!

gikk på youtube og fant den
der.
  • 0
spilte det på Infamous hos en venn og det var mye kjekkere nå
  • 0
Jeg har funnet alle 8 golden AK-47 på spillet, og jeg må nok skuffe deg; de blir slitt. Alle Akene mine har jammet seg, og til slutt blitt ødelagt. De respawner heller ikke, så de er borte for alltid
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!