Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg så idag filmen hans ¨FarCry¨. Jeg syntes at det var en kjempbra film.
Det at folk dømmer Boll som en dårlig ressigør er feil, det kan hende at hans tidligere filmer er dårlige, men de har ikke jeg sett. Denne filmen var langt fra middelmådig, jeg syntes at hvis jeg skulle ha gitt regien terningkast, ville jeg gitt en 5er.

- Anders a.k.a A to the H


Og jeg er enig med Uwe :) Tommel opp!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Du tar objektivt sett feil.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Håper du kødder. Uwe Boll har ikke respekt i bransjen. Kanskje en av de verste regissøren der ute. Trur ikke du har sett de andre filmene hans. Fordi de suger hestekuk. FarCry er også en elendig og fjåsete shit film. Eneste han er god for er at filmene hans er så elendige at man kan ikke gjøre annet enn å le.
Yo mamma so stupid, she tried to commit suicide by jumping out her basement window.
  • 0
Ja, jeg likte filmen, men det er meg, ikke deg. Jeg og kompis koste oss og syntes den var bra
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Det er greit du synes det, men FarCry, sammen med de andre filmene hans jeg har sett, er etter min mening møkk!
Det er bedre å tisse på bæsjen enn å bæsje på tissen
  • 0
Jeg syntes at Til Schigwer var awesome i rollen sin .
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Nei, Uwe er nok en forferdelig regisør til nesten alle filmene sine, men filmen Postal (som jeg måtte brenne PGA banning i Norge) er virkelig den beste og morsomste filmen jeg noen sinne har sett! GANSKE så kontroversiell er den også!!
  • 0
Synes filmene hans er dårlig bra. De er underholdene, bare man ikke er for seriøs når man ser de. Det er tross alt ikke meningen med livet vi forventer når vi ser film, med mindre man faktisk ser "Meaning of Life".
:D <3<3<3
  • 0
Jeg så Uwe Boll "voldta" Christian Slaters karriere i alone in the dark. FY!!!! Det var vulgært, karakterene hadde ingen personlighet, og noen av de døde soldatene på bakken rørte faktisk på seg om du studerte nøye.

Tara Reid var forresten en scienceprofessor.
  • 0
Synes ikke filmene til Uwe Boll er så dårlige. Det er god underholdning på en mørk vinterkveld. Far Cry filmen synes jeg også faktisk var meget bra, var faktisk ikke så dårlig historie i den, og var ikke så dårlig laget som mange mener. For en stund siden så jeg Postal som også er en UB film, og jeg lo kraftig gjennom filmen. Det var god humor blandet med action, og det ble meget bra etter min mening.

Men ser folk enda ikke klarer å la være og klage på hva andre synes om noe de ikke liker. Hva er vitsen? Hvis UB's filmer hadde vært så dårlige, så hadde han nok sluttet å lage filmer. Men de har besøkende på kino, de selges på dvd/blu-ray. Så han tjener penger, og det er fordi folk faktisk kjøper filmene dere sier er så dårlige.
  • 0
Tror Uwe Boll har fått mye ufortjent ris i media og ihvertfall på internett siden mange bare følger med strømmen uten å faktisk vite hvem denne fyren er.
  • 0
Fint at noen kan like en så forferdelig film. Det står stor respekt av det å like en film som har fått så mye slakt, og ikke minst en slik regissør. Vi har alle forskjellige meninger og det burde alle respektere.

Selv syns jeg han er en av de dårligste regissørene i verden. Filmene hans har rett og slett vært så dårlig at man må tvinge seg gjennom. Far Cry er dessverre en slik film. Jeg har sett de aller fleste filmene til Uwe Boll og jeg har egentlig ikke likt noen av dem, men In The Name of The King og Postal var helt greie.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
kunne ikke du ha skrivd litt mer på bloggen?
Det er bedre å putte nesa si i andre's sine saker, enn å putte andre's saker i nesa ;)
  • 0
Den eneste Uwe Boll filmen jeg har sett er Alone in the Dark, den var ikke direkte møkk, men den var langt ifra god.
Men jeg har ganske lyst til å se både Far Cry og Postal.
I was frozen, today!
  • 0
Øh..var det Uwe Boll som lagde "alone in the dark"? Hm, tja, det forklarer jo kanskje hvorfor jeg syns den filmen sucka.
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
House of the Dead. Trur aldri jeg har ledd så mye av en film. Den var bare epic på slutten. Man så de "døde" bevege seg på bakken. Og plutselig i et annet klipp var de vekke
Yo mamma so stupid, she tried to commit suicide by jumping out her basement window.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Huff...
Riddle me this
  • 0
Uwe boll er verre en Ed wood og de fleste filmene hans er forfærdelige.

Top 5 verste filman av Uwe Boll er

5. House of the dead: Den er lavest på denne listen for at jeg flyrte av og til på grunn hvor
dum den er.

4. Alone in the dark: Jeg vet ikke ka jeg kan si se på dette http://spoonyexperiment.com/2009/09/08/alone-in-the-dark-revie
w-2/


3. Postal: Jeg skjønner ikke vitsen med denne filmen den var udnødvendig og dum

2. Seed: FIlme begynner med dyre tortur SERIØST DYRE TORTUR

1. Bloodrayne: Hvordan han klarte og lure Ben kingsley og Michael Madsen til og nesten ødelegge karrierene sine i denne ....jeg kan ikke kalle det underholdning.

Stol på meg alle filmene hans er dårlig men disse 5 tar kaka og er muligens alle kanditaer for verste filmer noen sinne.

Jeg utforder noen til og prøve og se alle disse fem filmene på samme dag og ikke føle at de døde litt i gran på innsiden. UFFF
  • 0
Siterer themaninthejacket:
Uwe boll er verre en Ed wood og de fleste filmene hans er forfærdelige.

Langt verre. Om filmen Ed Wood er noenlunde historisk korrekt, hadde i alle fall Wood virkelig lyst til å lage gode filmer og gjorde så godt han kunne. I tillegg fungerer filmene hans som underholdning (Plan 9 er faktisk helt sykt morsom).

Uwe Boll derimot, er en arrogant drittsekk (det der med at han utfordret kritikerne til boksekamper var verre enn Rob Schneiders angrep på Patrick Goldstein). House of the dead gjorde meg fysisk syk, og jeg orket ikke en gang å se hele Alone in the dark eller Bloodrayne.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Håper han hylles som den verste filmressigøren i vår tid så fremtidige generasjoner kan passe seg og prøve å ikke ende opp som Uwe den II
Måtte han brenne der solen ikke skinner.
  • 0
Citere meg selv "Uwe boll er verre en Ed wood og de fleste filmene hans er forfærdelige" jeg skrev litt feil jeg mente og si at alle filmene til uwe boll er dårlig. likte faktisk plan 9. selv om den er ekstremt dårlig lagt hadde den underholdnings valuta. Uwe boll filmer har det ikke
  • 0
En hyllest av Uwe Boll !? Og nå er du moderator.
Livet er et mystisk sammensurium av uventede vendinger
The gavel corrupts
  • 0
Siterer Marlboro Red:
En hyllest av Uwe Boll !? Og nå er du moderator.
Livet er et mystisk sammensurium av uventede vendinger


Uten tvil! Alle forandrer seg! Dette beviser vel ganske greit hvor mye jeg har forandret meg!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!