Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Her kommer en liten blogg om noe jeg simpelthen måtte dele. Ja, i mangel av noe bedre å gjøre, I guess.

Noen som har lest denne?

http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=586988

Måtte jo bare le. Vet ikke riktig hva jeg skal si..stakkars Rune, eller stakkars den som fant plata, eller stakkars avis, som ikke har noe bedre å skrive om. (LoL..kanskje litt i det slemme hjørnet i dag..men LOL).

Godt mulig noen syns dette er helt forferdelig, men skal jeg være helt ærlig syns jeg det var litt verre at Geir Børresen og smurfene, ifølge samme artikkel, hadde blitt sendt samme vei. Jeg mener..er virkelig verden blitt så forferdelig at ikke engang smurfer..små, blå, søte smurfer får være i fred?

Nå kan vi vel neppe bli enig om annet enn at musikksmaken til folk er forskjellig..og bra er jo egentlig det. Innen musikk er det jo mange fantastisk perler, men sannelig finnes det mye sykt også.

Jo, jeg lo godt da jeg leste om Runes plate-sjebne, men hadde nok ledd enda mer, hadde artikkeln tatt for seg et realt rævspark til Mariah Carey, eller Hillary Duff..hehe.. Eller en dud som jeg ikke vet hva het, men på 90'tallet lagde en aldeles grusom plate om noen fisker og masse rare lyder. Grøss! (Ja, uansett hvor mye jeg digger at folk liker forskjellige ting, hender det at også jeg bare MÅ riste på hodet og rope...URK!!!)

Så da er jo spørsmålet...hvilken plate, eller artist ville du helst sett på søppeldynga?
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Uff, det var vanskelig å svare på. Musikk er så personlig, og det er vanligvis lagt ned mye arbeid og sjel i musikken. Dette har jeg alltid stor respekt for! Men der finnes helt sikkert noen som passer inn på søppeldyngen. (laaaang pause)









DMP's hjemmelagde radiosending på kassettbånd! (jeg klarer bare ikke)
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
DMP's hjemmelagde radiosending på kassettbånd! Hørtes ille ut.

Jeg hadde en nabo en gang som insisterte på å spille "ungarna på Karl Johan" tusen ganger (minst) kjempehøyt. Ikke fritt for at jeg ønsket både låten og naboen dit pepper'n gror.
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
den avisartikkelen der var max unudvendig
  • 0
Til søppledynga med Metallicas plater sier jeg .
Kjærlighet er en flagermus som blir vasket med en tannbørste<3
  • 0
Hehe, jeg kan skjønne at det var irriterende. Nå synes jeg at Turistens klagan (ungarna på karl johan) er veldig fin, hehe. Men jeg vet at jeg ville tatt på meg sinnabuksa om naboen stod å slamret med et søppeldunk-lokk i lengre tid.

Jeg blir døds sentimental når jeg hører på feks Hildringstimen, Brunen, Nasjonalsangen og Inger Lise Rypdal's Fru Johnsen. Det er noen stykker Norsk historie som ALDRI må viskes ut. Eh, jah.. Så det så! (kanskje jeg ikke burde innrømmet slike ting)
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Fikk du inspirasjon til tittel fra den Luksusfellen reklamen?

Vet dog ikke hvilken plate/artist jeg ville sett på dynga...
Decyfered!
  • 0
Dr. Madar Petrovich: Samme nabo spilte også Hooters over lengre tid. Noe som gjorde at jeg ikke helt får til den musikken lengre. Og det er jo synd for de har jo mange supre låter. Møkkanabo. Gjett om jeg feira da han flytta.

Faunvik: Næh, den reklamen har jeg ikke sett.
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Oh joy! Når du sier Hooters så tenker jeg Sattelite. Og da tenker jeg også på biljard nede i kjelleren og meg og en kompis som hadde "kræsje lego-biler" konkuranse.
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
  • Suzy
  • Suzy
E trur e heller villa heve artisten i søpla og ikke plata...
.....c;")....
  • 0
Siterer skeptisk-heksa:
Faunvik: Næh, den reklamen har jeg ikke sett.


Skummelt lik i oppsett, også sto den på samme side...
Decyfered!
  • 0
Faunvik: Really? La ikke merke til reklamene på sia, jeg.
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Siterer skeptisk-heksa:
Faunvik: Really? La ikke merke til reklamene på sia, jeg.


De bytter reklame for hver gang du tar opp sia da... Men likevel...
Decyfered!
  • 0
Ingen plater jeg ønsker dit peppern gror, men for en gangs skyld fungerer signaturen min...hahahahaaaa
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
U2 eller Tokio Hotel! Please! vOgså han Didrik-fyren fra Melodi Grand Prix og hele Melodi Grand Prix-plata!
  • 0
  • Suzy
  • Suzy
Siterer Ursa Minora:
U2 eller Tokio Hotel! Please! vOgså han Didrik-fyren fra Melodi Grand Prix og hele Melodi Grand Prix-plata!


Enig med du i det....c;")...
.....c;")....
  • 0
Siterer Ursa Minora:
U2 eller Tokio Hotel! Please! vOgså han Didrik-fyren fra Melodi Grand Prix og hele Melodi Grand Prix-plata!


Måtte du minne meg på det?! Tokio "For the gays" Hotel og Didrik "I'm so gay" Solli "Do i have to say it again?" Tangen...
Decyfered!
  • 0
Enkelt: Alt av Hannah Montana og Jonas Brothers skal på søppeldynga!

Personlig ville jeg ikke ha kastet den sølvplata. Ikke fordi jeg liker låten, men fordi jeg kunne ha solgt den på Ebay for en god del hundringser
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
  • Suzy
  • Suzy
Siterer Dead Gamer:
Enkelt: Alt av Hannah Montana og Jonas Brothers skal på søppeldynga!

Personlig ville jeg ikke ha kastet den sølvplata. Ikke fordi jeg liker låten, men fordi jeg kunne ha solgt den på Ebay for en god del hundringser


Nææææ..... Ho Haaaaaanna som e så søt!!!!

Kor mye kan man få for ei sølvplata på Ebay....



.....c;")....
  • 0
All dagens super dårlig pop tull kan gå i søpla for min del.
Livet kan av og til virke meningsløst, heldigvis kan man gjøre noe med det ^^.
  • 0
Uvood: Pop-tull?! Ha, kunne ikke sagt det bedre selv. Ypperlig beskrevet.

Faunvik: Åh, ja.. Didrik.. My-hard-belongs-to-you-Didrik. På dynga med han.

Suzy: Har ikke peiling, men jeg tror jeg også ville ha prøvd å selge den, ja.
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Nickelback kunne gjerne gått i søppeldunken.
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG. Zoom-Boing. Z'nourrwringmm.
  • 0
Kom på noe! Listepopens forbannelse! Hoho!

Decyfered!
  • 0
Er ikke særlig begeistra for Ut Mot Havet jeg heller.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!