Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg har gjort mange feil i mitt liv, noen feil så grove at de ikke egner seg på svart hvitt i offentligheten, men jeg tenkte jeg skulle skrive en blogg og dermed gi dere innblikk i noen av de spillrelaterte "Bloopers'ene" jeg har hatt opp gjennom tidene.

Jeg begynner på med den største feilen jeg har gjort: Kjøpte Windows Vista.. det finnes en rekke spill hvor lyden hvor lyden ikke er helt som den skal på Vista, men hvor den fungerer helt fint på en XP. Eksempler (på min Vista da vel og merke): Battlefield 2 (Kun Euro Force og Armored Fury pakkene), Company of Heroes, Rise of Nations og Battlefield 1942. I tilleg fungerer ikke Medal of Honor Spearhead i det hele tatt.

En annen feil jeg gjorde var å kjøpe Guild Wars til 150 kr. Grunn: Etter at jeg hadde kjøpt spillet, fant jeg Guild Wars Collectors Edition til 100-lappen..

Kanskje ikke de mest grove tabbene dere har hørt, men anyways! Har du noen tabber du vil dele?
  • 0
Tja, noe som skjedde nylig. Jeg kjøpte The Godfather: Don's Edition på PS3 til 299 kr(BRUKT TIL OG MED). Senere får jeg høre av en kompis at han har sett det til 50 kr i en annen butikk
DAAAAMN!!!!
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Gaah! Aldri gøy å kjøpe noe til en pris, og dermed finne ut at du kunne få samme spill til en helt annen pris!

Man lærer av sine egne feil ^^
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Siterer Zidmeyer:
Kanskje ikke de mest grove tabbene dere har hørt, men anyways! Har du noen tabber du vil dele?


Jeg kjøpte en PC-spillpakke i Polen, kom hjem og fant ut at alle spillene var tekstet på polsk og bare på det språket. Det kjipeste er at alle spillene er annerkjente spill som visstnok skal være gode.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
kjøpe Just Cause 1
  • 0
pent.
Det er bedre å tisse på bæsjen enn å bæsje på tissen
  • 0
Stalke: Call of Pripyat... Det sugde big time.
How far will you go to save someone you love? Sometimes, its better not to know.
  • 0
Nei æsj og fy!
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
En av de største tabbene jeg har gjort var på min Amiga 1200. Jeg hadde en harddisk til den og en dag ble den for fullt på den. Jeg tok selvsagt saken i egne hender uten noe form for ekspertise og slettet det jeg "tenkte" ikke var behov for. Selvsagt ble det med noen systemfiler og som igjen sørget for at jeg ikke kom meg inn på harddisken. Det endte med at jeg måtte formatere den og mange, mange timer spilling gikk ad dundas...
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Kjøpte Mass Effect i Montenegro bare for å finne ut at det var en piratkopi når jeg kom hjem...

Be Warned! Nesten alle spillsjapper i Montenegro har piratkopierte spill og filmer

Ellers så kjøpte jeg en gang Oblivion til pc, bare for å finne ut at det ikke kunne installeres. Var noe kødd med installshield og sånt...

Det hele endte med at jeg ble sur og solgte spillet. En uke senere virket Installshield igjen og jeg innså hvor dum jeg hadde vært. Så jeg kjøpte det på steam, like så greit
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Jeg har selv gått på et par smeller på Steam.. da jeg oppdaget hvor mye billigere mange av spillene der er ble jeg nesten irritert over alle pengene jeg har brukt i butikken
  • 0
MIN strørste tabbe var at jeg kommenterte denne bloggen
  • 0
kvidobleg: ehh...... kjøpte sikkert 15 filmer i Monenegro og alle fungerte perfekt

Min største tabbe var å ønske meg det Gylne Kompasset til Wii...... Og så spilte jeg det!!
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Min største tabbe i livet var at jeg neglesjerte trening da jeg var ung. Har nylig mistet masse vekt, og vettu hva? jeg trenkte det.

En anne stor feil var å ikke spillet kortet om hvilke tv-serier jeg ser på for å komme i kretsen med jenter.(dang...kunne ha mista flere "harde" kvelder på den måten)

Kanskje den største feilen var den gangen jeg barberte meg i en litt for trøtt tilstand, og gikk på skolen med ett skinnskjegg!

Sa en gang at Ravi var bedre en Elvis.

Kjøpte en Eminem cd- pga gruppe press
Who would win a wresling match, Lemmy or God? God! no! Lemmy! NO! trickquestion, Lemmy is god!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0
Sa en gang at Ravi var bedre en Elvis.

  • 0
JoEy_Odd: Since when ble Mass Effect en film?
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Min største tabbe noensinne var å bli slått en gang i MW 2
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
@Manfrozen Haha! Hater når det skjer, eller hva?
  • 0
Ja, gjett om

Husker at jeg kjøpte et spill en gang der du er nødt til å ha en kode som finnes i coveret for å spille det. Gjett om jeg fikk den koden da?
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Mener du CD-Key?

Men jeg tipper du IKKE fikk den
  • 0
Ja, det var det jeg mente
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Har aldri opplevd det heldigvis! Det var jo egentlig utrolig sløvt av selgerne
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!