Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

... Og skolen er i gang igjen i morgen. Denne uken har vært et herlig avbrekk fra skrivebøker og blyanter. Tror aldri jeg har hatt en så avslappet vinterferie noen gang.

Ferien begynte egentlig på torsdag. På grunn av utplasseringsuken hadde vi bare en skoletime som skulle brukes til å informasjon. Etter den var det rett hjem til en venn og spillemaskinen hans. Fredagen var det nemlig ikke obligatorisk oppmøte fordi vi skulle "jobbe". Så spillingen fortsatte.

Fra fredag til lørdag sov jeg og to kompiser hos vennen jeg nevnte i forrige avsnitt. Røde okser, salte poteter, fire kontroller og lite søvn var viktige elementer denne natta. Da mobilen min hylte at jeg skulle på hytta klokka tolv lørdag morgen var det en sliten gutt som slet seg hjemover. Tror aldri jeg fikk tatt igjen min kjære skjønnhetssøvn.

I en fullpakket bil bar det av sted til hytta. Mamma, pappa, jeg og broren min. Da vi så kom fram stakk pappa av gårde på mine skisko som jeg ikke så igjen før hjemreisen. Selv fant jeg ut at jeg heller ville slappe av inne i hytta.

Og slik fortsatte vinterferien. Du kan si det ble mye avslapping, litt sløving, en del skigåing og mye tegneserielesing. To netter frøs jeg ballene av meg i en snøhule. Rettelse: faktisk var det ikke så kaldt som du skulle trodd. Det gjelder bare å finne seg en god liggestilling og pakke seg godt inn i ull og fleece.

Etter åtte dager i ullklær kom dagen vi skulle reise. Det var faktisk litt godt å komme hjem til innlagt vann og strøm. Alt i alt har det vært en herlig pause fra hverdagstrevet, selv om den godt kunne vært litt lenger. Heldigvis er det jo bare fire uker til påske da J
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Jeg vil ha lengre vinterferie

  • 0
Ja, 1 måned, halvparten av sommerferien =)
How far will you go to save someone you love? Sometimes, its better not to know.
  • 0
Min vinterferie har nå slutta men jeg har fri imorra
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Åh ... jeg gidder ikke å dra til skolen i morgen. Synes at vinterferien går over alt for fort.
  • 0
Over sier du? Min begynnte bare for et par dager siden.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
vinerferien er for min del nettop begynnt.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Skolen starter i morgen!
Yo mamma so stupid, she tried to commit suicide by jumping out her basement window.
  • 0
Min har akkuratt begynt!
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
Min begynner imorgen
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Min begynner i uke 10!
  • 0
Begynner ikke før på tirsdag, men skulle egentlig ønske det var på mandag vi begynte. Gleder meg til å starte igjen jeg
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Har så jævlig følelse nå, FUCK AT VINTERFERIEN ER OVER!!!!
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Ikke noe grunn å være sur nå. Sommerferie er snart fremme! Og snøen smelter snart, har savnet litt naturen før snøen kom.

Kommer til å savne enda mer snøen når det er en kjempe varm dag.
  • 0
Siterer The Lost Boy:
Og snøen smelter snart


Det skal du ikke si for høyt.
Med tanke på snømengden nå og det at det kommer mer fremover,
sier meg at mye av snøen blir værende hvertfall til 17 mai i store deler av landet.
  • 0
Jeg vil sove >.<
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Skole i morgen! w00t!
  • 0
Viterfeiren har begynnt! =D
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Hvem vil ikke det da crazy gamer?

Uansett, kjipt, men det gjør meg ingenting, når jeg har skole har jeg i det minste noe fornuftig å gjøre.
Livet kan av og til virke meningsløst, heldigvis kan man gjøre noe med det ^^.
  • 0
mohahaha min vinterferie har nettopp begynt
What the fuck are u looking at!!!
  • 0
  • BrUS
  • BrUS
Hah, hadde aldri greid å overleve en slik vinterferie. Da går mye tid som jeg heller kunne brukt på annet til spille, men det er nå bare meg

Håper ikke lange kalde ballær ødela hele turen, da!
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0
jeg har vært syk nesten hele ferien og nå avslutter jeg ferien med vondt i hue.... yay what a fun vacation
  • 0
BrUS: Hehe, neida, ferien ble fin selv om det var kaldt i snøhula ;)

Btw, tror du er den eneste som har giddet å lese hele bloggen

Å FY F*EN jeg misunner de som har vinterferie denne uka! På torsdag kommer jo Bad Company 2 ut

Fadderullan asså...
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Bad Company 2 allerede på torsdag? tida går fort... Btw. Takk for bloggen, nå savner jeg ferien enda mer-.-' jaja, fire uker til påskeferie!
One day, your life will flash before your eyes. Make sure it's worth watching.
  • 0
skole imorgen, prøve på tirsdag, Slalom på onsdag innlevering av bilder på torsdag prøve på fredag :/
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!